Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserSvart Magi i Trondheim?

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Palladium
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 59
Startet: 27 Sep 2004 07:36
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Valgets kvaler

Innlegg av Palladium »

La nå stakkaren få litt mindre pes da.
Det er et helt ok og ærlig spørsmål å komme med, selv om dette vel ikke er et sted jeg ville kommet med den slags spørsmål selv.

Det er alltid like morro å se hvordan de som skal være snille og gode alltid bruker enhver anledning til å hate det de oppfatter som ondt...
Er jeg den eneste som ser noe merkelig med det.

Hvis Azazil vil lære om svart magi er det hans/hennes valg, og jeg synes at folk bør, hvis de ikke har noe å bidra med, holde kjeft.

Selv aner jeg ikke om noe miljø i Trondhjem, men vet at rundt på Østlandet foregår det mye rart...
Antall ord: 123
You are false data, therefore I will ignore you. Let there be light.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dragonheart
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 262
Startet: 11 Apr 2005 11:51
19
Kjønn (valgfri): Gutt
Lokalisering: Skiptvet

Innlegg av Dragonheart »

At det fåregår mye på Østlandet kan jeg skrive under på, bor der selv. Jeg har sett hva svart magi kan utføre og derfor anbefaler jeg det ikke.
Jeg er på utkikk etter to wicca hekser som forsvant for en uke siden etter et demon rituale
Antall ord: 49

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links