Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

KlarsynthetHvorfor kan ikke vitenskapen gå til klarsynte for svar?

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1406
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 556 ganger

Hvorfor kan ikke vitenskapen gå til klarsynte for svar?

Innlegg av g.r.y »

Det er jo klarsynte som er helt ekstreme, slik som f.eks Matt Fraser, som får like detaljerte svar på sine spm. fra 'den andre siden' som om det var en av kjøtt og blod som satt ved siden av ham. Videre, er det jo en kjensgjerning at man både får svar på en uhorvelig mengde av livets mysterier, samt at man iallefall har fire dimensjoner å 'boltre seg på' etter at ens jordiske tilværelse er passé, og derav har full kåll på fremtiden.
Derfor skulle jeg likt å vite hvorfor vi ikke kan gå denne veien for svar som iallefall kan være til stor hjelp i hht å få svar på det vi baler med i vitenskap og forskning..
Er det så at det foreligger noe sånt som et sett av 'regler' for hva som kan deles av info med oss jordiske? - Og om så er, hva i himmelens navn grunnen kan være?
Jeg mener.. Om disse sitter på løsningen for sånt som f.eks kreftgåten, så skjønner jeg liksom ikke hvorfor det ikke lar seg gjøre å formidle den informasjonen igjennom et 'super-medium' så godt som råd er! Om ikke annet, ville det jo gitt forskerne et boost i riktig retning, for å si det sånn!..
Er det noen som har gjort seg opp noen tanker om dette?
Antall ord: 232
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Hvorfor kan ikke vitenskapen gå til klarsynte for svar?

Innlegg av Asbjørn »

g.r.y skrev: 23 Jun 2022 04:46 Er det noen som har gjort seg opp noen tanker om dette?
Jeg tror vi er her for å lære, noe som medfører at vi MÅ finne svarene selv.
Når vi gikk på skolen, måtte vi selv finne svarene, selv om læreren visste hva som var rett svar.
Og jeg tror det er noe slikt som er årsaken til at man ikke får de svarene man ønsker, når det kommer til litt mer komplekse saker,
man lærer ikke uten å prøve selv.
Derimot så kan "den andre siden" i noen tilfeller hjelpe med healing, der hvor det er ønskelig, slik at den personen som får healing kan gjennomføre sitt livsløp, og "ikke gå for tidlig".

A
Antall ord: 135

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !