Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderSpøkefugl...

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2809
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1496 ganger
Blitt takket: 1119 ganger
Kjønn:

Spøkefugl...

Innlegg av Terra »

Må bare fortelle hva som skjedde meg i morges! Jeg må le! .fnise
Hatt en uvanlig travel morgen og mye som skjer.

Men, så er jeg på kjøkkenet og har lagt min manns T-skjorte på glassplaten på komfyren for å ta på oppvasksåpe på noen matflekker på den før jeg legger den i vaskemaskinen. I det jeg skal til å strekke meg mot oppvasksåpeflasken er den vekk!!! Jeg leter i skap og ser overalt, men den er helt borte! Så tenker jeg at er det min mann som har svimet og postet såpen et helt merkelig sted? Og jeg tenker nesten på å ringe til ham og spørre... :rabla Men så ser jeg bort på vasken og der står den, slik min mann ofte setter den. Jeg pleier å sette den et annet sted på vasken. Jeg måtte jo flire og tenkte at det var svigerfar som hadde hatt litt moro med meg.

Så skulle jeg ta ut kaninen på kjøkkenet og la ham løpe løs der som han pleier. Fordi han røyter på våren må han gres minst to ganger daglig, ellers får han forstoppelse på grunn av all pelsen han slikker i seg. Børsten til kaninen ligger alltid på en bestemt plass på kjøkkenbenken. Nå var den borte!!! Jeg brukte den senest i går og la den på plass der. Så gikk jeg inn i stuen og der lå den plutselig på salongbordet! Der legger vi den aldri for vi børster alltid kaninen på kjøkkenet! Så jeg måtte le, enda en skøyerstrek fra svigerfar. Tror han prøver å muntre meg opp litt. Litt mye som har skjedd her i det siste som ikke er så moro for oss, så tror det er derfor og at det er han som har skøyet. Litt morsomt da .fnise
Antall ord: 313
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2809
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1496 ganger
Blitt takket: 1119 ganger
Kjønn:

Re: Spøkefugl...

Innlegg av Terra »

Jeg kan jo bare legge til at et par timer før svigerfar utåndet så var han her hos meg på en visitt. Jeg så tydelig hans sjel og kjente energimessig at sjelen hans var her ved min side for å si farvel. :mozilla_smile:
Antall ord: 45
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Morris
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1078
Startet: 15 Nov 2012 14:05
11
Kjønn (valgfri): Humanoid ♂
Har takket: 380 ganger
Blitt takket: 550 ganger

Re: Spøkefugl...

Innlegg av Morris »

Omtrent slik jeg hadde det en tid da, ikke at jeg kan se eller føle energier. Men ting flyttet på seg og forsvant gjennom låste dører... For å bøte på min manglende kontakt med åndeverdenen satt jeg opp et filmkamera i overvåkingsmodus og koblet den til en video opptaker som fanget opp at noe/ noen fiklet med kameraet og som foretok zoome lyder uten at det er mulig i denne stillingen av seg selv? Det ble noen forstyrrelser i opptaket som gikk over linsen/ skjermen fra høyre mot venstre side. Da jeg sakket ned visning til slow , viste det seg en vertikal regnbue som for over skjermen, uten at jeg gjenkjente hvem dette var, men har en viss mistanke...
Sist redigert av Morris på 16 Mar 2022 20:44, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 124

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2809
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1496 ganger
Blitt takket: 1119 ganger
Kjønn:

Re: Spøkefugl...

Innlegg av Terra »

Stilig når man får det bevist på den måten. Veldig bra. Det er nok den du tror tenker jeg også. Det er gjerne slik, at man på en måte bare vet hvem det er. Tydeligvis finnes det flere spøkefugler der ute... :-) Det med regnbuefargen kjenner jeg faktisk igjen da en nærstående gikk bort så viste han seg for meg i sjelen og den var i regnbuens farger i perlemor på en måte. Virkelig nydelig.
Antall ord: 82
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links