Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Forutsigelser - ÅpnetRUSSIAN INVASION OF UKRAINE TAROT-READING 😢 COULD THIS BE THE START OF WORLD WAR III?

Dette er plassen for forutsigelser, og er en del av FORUTSIGELSER - innboks - hvor meldinger fra innboks er åpnet..
Du kan og legge inn "åpne" forutsigelser her.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Forum regler
Dette er plassen for forutsigelser, og er en del av FORUTSIGELSER - innboks - hvor meldinger fra innboks er åpnet..

Du kan og legge inn "åpne" forutsigelser her, da alle innlegg her er synlig.

Hit flyttes skjulte tråder DU har opprettet i Forutsigelser- Innboks, når DU ber om at den skal hentes inn hit.
Du kan og legge inn nye tråder med egne forutsigelser, men kan risikere at de blir flyttet.
Her kan man også kommentere egne og andres forutsigelser.
OBS : I dette forumet kan du IKKE endre egne innlegg.
Dersom du vli legge inn "forhåndsmeldinger" - bruk INNBOKS-forumet.
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2808
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1495 ganger
Blitt takket: 1118 ganger
Kjønn:

RUSSIAN INVASION OF UKRAINE TAROT-READING 😢 COULD THIS BE THE START OF WORLD WAR III?

Innlegg av Terra »

rOGCV5uEcH8
Interessant. Jeg kan ikke for det men jeg tenker på russland og kina. :snufse
Antall ord: 14
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Morris
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1078
Startet: 15 Nov 2012 14:05
11
Kjønn (valgfri): Humanoid ♂
Har takket: 380 ganger
Blitt takket: 550 ganger

Re: RUSSIAN INVASION OF UKRAINE TAROT-READING 😢 COULD THIS BE THE START OF WORLD WAR III?

Innlegg av Morris »

Jeg har tidligere vist til hendelser i tråden Forudsigelser lagt ud på Facebook af Julien C. H. Andersen: - paranormal.no
Men jeg la ikke ut alt, men viste til linken og der er Russland nevnt som nr 5 i rekken av land. Legger inn hele rekken i den ovenfor nevnte tråden i tilfelle linken blir deaktivert.
( https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... =7&t=27376 )

 
5. Rusland 2012.
  Rusland: "Hemmelighedsfuld og alene. Men stor er du, og lille er du. Demokratiet har haft en lang vej hos jer. Endnu er I ved det første trappetrin. Læren er ikke let. Den er svær og vanskelig når I går magtens vej… Og hør så! I har haft en gal munk. Der vil komme en vis munk… I skal kende ham på lammet. I skal kende ham på hans manglende ord. I skal kende ham på hans handlinger."
  Uddrag fra bogen Guddommelige profetier.
Antall ord: 159

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Telefonstol
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 07 Apr 2019 11:45
5
Blitt takket: 1 gang

Re: RUSSIAN INVASION OF UKRAINE TAROT-READING 😢 COULD THIS BE THE START OF WORLD WAR III?

Innlegg av Telefonstol »

Morris skrev: 28 Feb 2022 01:48 Jeg har tidligere vist til hendelser i tråden Forudsigelser lagt ud på Facebook af Julien C. H. Andersen: - paranormal.no
Men jeg la ikke ut alt, men viste til linken og der er Russland nevnt som nr 5 i rekken av land. Legger inn hele rekken i den ovenfor nevnte tråden i tilfelle linken blir deaktivert.
( https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... =7&t=27376 )

 
5. Rusland 2012.
  Rusland: "Hemmelighedsfuld og alene. Men stor er du, og lille er du. Demokratiet har haft en lang vej hos jer. Endnu er I ved det første trappetrin. Læren er ikke let. Den er svær og vanskelig når I går magtens vej… Og hør så! I har haft en gal munk. Der vil komme en vis munk… I skal kende ham på lammet. I skal kende ham på hans manglende ord. I skal kende ham på hans handlinger."
  Uddrag fra bogen Guddommelige profetier.
Dette er jo bare tull. Det er vel ikke vanskelig å forutse at Russland kommer til å finne på faenskap.
Antall ord: 184

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Morris
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1078
Startet: 15 Nov 2012 14:05
11
Kjønn (valgfri): Humanoid ♂
Har takket: 380 ganger
Blitt takket: 550 ganger

Re: RUSSIAN INVASION OF UKRAINE TAROT-READING 😢 COULD THIS BE THE START OF WORLD WAR III?

Innlegg av Morris »

Telefonstol skrev: 01 Mar 2022 09:50 Dette er jo bare tull. Det er vel ikke vanskelig å forutse at Russland kommer til å finne på faenskap.
Ja, gjennom generasjoner har man sett hvor vanskelig denne delen av verden er å forholde seg til. Men allikevel har denne informasjon fra Julien sin støtte i annen informasjon fra andre som er viktig for en totalvurdering, ikke bare for det nåværende øyeblikk, men også for hva som vil komme etterpå. Eksempelvis støtter sitatet en så ærverdig profet som Edgar Cayse som ble født i 1877, og Nostradamus levde sitt liv på 1500 tallet. Les og se hva Cayse så om Russland...
( https://nor.agromassidayu.com/udiviteln ... ews-114866)

Det er jo ikke til å komme unna en tanke om at forandringer og opprivninger av noe så stort som Sovjetunionens fall ville komme til å både koste frustrasjon og savne noe som har blitt borte, og despoter som kommer og går med jevne mellomrom. Men begge disse profetene har egentlig spådd kommunismens fall over hele verden, men det er lenge til enda... Julien skrev om Brexit for England før det ble noe av, også om Trump, så hvorfor mener du at kommunismens fall bare er tøv? Du har jo selvfølgelig lov til å mene hva du selv vil. Leser du i linken til Julien finner du svært gode opplysninger som du gjenfinner i Bibelen. (3. Kina: Kina:"I er mange sjæle. I er fattige i ånden / Matt.5.3: «Salige er de som er fattige i ånden, for himmelriket er deres.» - Det betyr for dem som bor der i eksil. - 5. ... Og hør så! I har haft en gal munk. Der vil komme en vis munk… I skal kende ham på lammet. I skal kende ham på hans manglende ord. I skal kende ham på hans handlinger." - Matt.5.39 ... Da han hadde latt folket dra av sted, gikk han i båten og kom over til traktene ved Magadan. - Og hvor ligger så Magadan?)

En ting er i alle fall sikkert, og det er at de fleste har vanskelig for å se for seg at spådommer kan ha noe for seg. Jeg har en dansk bok som blant annet beskriver «Lebesbymannen» som så første verdenskrig før den kom, og da tiden var inne for å advare, reiste han til Oslo for å advare regjeringen om hva som var i vente, men de trodde ham ikke... men allikevel ble det han så begivenhetens gang. Han så også 2. og 3. verdenskrig. Men ikke alle spådommer inneholder tidsangivelser.
Den 3.verdenskrig inneholder for øvrig annen informasjon som ikke stemmer helt med dagens virkelighet, da det ved den tid er en annen nasjon som er forent med Russland og som beskrives som røde (kommunismen) og som i dag ikke er det, men som ringer Putin flere ganger for å få ham til å trekke styrke ut av Ukraina nå.
Antall ord: 492

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Morris
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1078
Startet: 15 Nov 2012 14:05
11
Kjønn (valgfri): Humanoid ♂
Har takket: 380 ganger
Blitt takket: 550 ganger

Re: RUSSIAN INVASION OF UKRAINE TAROT-READING 😢 COULD THIS BE THE START OF WORLD WAR III?

Innlegg av Morris »

Terra skrev: 27 Feb 2022 18:47 Interessant. Jeg kan ikke for det men jeg tenker på russland og kina.
Fin info, jeg fikk den til og med oversatt til norsk, så denne var jo interessant, men har liten tro at dette fører til verdenskrig. Kina er også venner med Ukraina og representanter fra Kina som oppholdt seg der, ble forskrekket da de så at de måtte evakuere Ukraina i hast fordi nabolandet Russland angrep sin nabo for å lære dem russisk oppdragelse... hva nå det skal bety? Kina hjelper nå flyktninger fra Ukraina.
Antall ord: 96

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2808
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1495 ganger
Blitt takket: 1118 ganger
Kjønn:

Re: RUSSIAN INVASION OF UKRAINE TAROT-READING 😢 COULD THIS BE THE START OF WORLD WAR III?

Innlegg av Terra »

Morris skrev: 01 Mar 2022 17:00
Terra skrev: 27 Feb 2022 18:47 Interessant. Jeg kan ikke for det men jeg tenker på russland og kina.
Fin info, jeg fikk den til og med oversatt til norsk, så denne var jo interessant, men har liten tro at dette fører til verdenskrig. Kina er også venner med Ukraina og representanter fra Kina som oppholdt seg der, ble forskrekket da de så at de måtte evakuere Ukraina i hast fordi nabolandet Russland angrep sin nabo for å lære dem russisk oppdragelse... hva nå det skal bety? Kina hjelper nå flyktninger fra Ukraina.
Godt å høre det da. Nei, noen 3. verdenskrig håper jeg ikke at vi får nå. Har vel ikke helt den følelsen heller jeg da. Men føler med folket i Ukraina. Så grusomt de har det nå :snufse :hart
Antall ord: 144
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2808
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1495 ganger
Blitt takket: 1118 ganger
Kjønn:

Re: RUSSIAN INVASION OF UKRAINE TAROT-READING 😢 COULD THIS BE THE START OF WORLD WAR III?

Innlegg av Terra »

Morris, jeg ble inspirert av deg og fikk også denne videoen oversatt til norsk. Litt moro da. Legger den ut her men holder akkurat på å se den selv, så vet ikke mer om innholdet... ;-)
U30dQ6W7JpY
Antall ord: 35
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Morris
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1078
Startet: 15 Nov 2012 14:05
11
Kjønn (valgfri): Humanoid ♂
Har takket: 380 ganger
Blitt takket: 550 ganger

Re: RUSSIAN INVASION OF UKRAINE TAROT-READING 😢 COULD THIS BE THE START OF WORLD WAR III?

Innlegg av Morris »

Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2808
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1495 ganger
Blitt takket: 1118 ganger
Kjønn:

Re: RUSSIAN INVASION OF UKRAINE TAROT-READING 😢 COULD THIS BE THE START OF WORLD WAR III?

Innlegg av Terra »

Jeg var visst litt for rask til å legge ut den siste videoen der skjønner jeg, følte at det ble litt vel "far out"...
Antall ord: 25
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Morris
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1078
Startet: 15 Nov 2012 14:05
11
Kjønn (valgfri): Humanoid ♂
Har takket: 380 ganger
Blitt takket: 550 ganger

Re: RUSSIAN INVASION OF UKRAINE TAROT-READING 😢 COULD THIS BE THE START OF WORLD WAR III?

Innlegg av Morris »

Terra skrev: 01 Mar 2022 18:48 Jeg var visst litt for rask til å legge ut den siste videoen der skjønner jeg, følte at det ble litt vel "far out"...
Det hender at man må se det for å tro på det :-) Denne tror trengtes flere oversettelser for å skjønne betydningene ja!
Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Morris
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1078
Startet: 15 Nov 2012 14:05
11
Kjønn (valgfri): Humanoid ♂
Har takket: 380 ganger
Blitt takket: 550 ganger

Re: RUSSIAN INVASION OF UKRAINE TAROT-READING 😢 COULD THIS BE THE START OF WORLD WAR III?

Innlegg av Morris »

Siden vi nå har en tråd angående Russlands angrep på Ukraina kan det kanskje være interessant å lese hva Anton Johansen fikk se angående dette. Vær obs på at gjengivelsen ikke er redigert, så her må man gå ut fra historiske fakta siden Anton så tre verdenskriger, er det sannsynlig at det er sammenblandinger, og eller bruk av annen tidsregning (?) for å blokkere litt. Men historiske fakta er i alle fall en riktig anvendelse. Mener å ikke se stort om tiden vi er inne i nå, annet enn ved en løsrivelse av Ukraina og de Baltiske stater; VI : «Russland hadde på den tid ikke tsardømmets vidstrakte makt. Dets grenser var slik jeg tidligere hadde sett, altså med borttagelse av Ukraina, Polen og Østersjøprovinsene. » + noen linjer om pandemier, han så en lungesykdom som skulle ta livet av mange og at Sverige skulle rammes hardt.

https://trygve4.tripod.com/anton.html
Antall ord: 154

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Morris
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1078
Startet: 15 Nov 2012 14:05
11
Kjønn (valgfri): Humanoid ♂
Har takket: 380 ganger
Blitt takket: 550 ganger

Re: RUSSIAN INVASION OF UKRAINE TAROT-READING 😢 COULD THIS BE THE START OF WORLD WAR III?

Innlegg av Morris »

Når man leser fra Anton Johansens forutsigelser må man også legge merke til at han nevner to jernbaner langt mot nord, den ene kommer opp gjennom Passvikdalen, noe som ikke i dag er tilfelle. Hvis en vil forhindre dette er det bare å la være å bygge denne, men da igjen vil det sikkert skje noe helt annet? Jernbanen er ennå ikke bygget, men pussig nok fant jeg i dag et stykke angående at Finland utredet sommeren 2017 om mulighetene for å bygge en jernbane til Ishavet. - Planene om en jernbane mellom Rovaniemi og Kirkenes har vakt oppsikt.
https://www.finnmarkshilsen.no/2017/10/ ... sannheten/
Antall ord: 105

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2808
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1495 ganger
Blitt takket: 1118 ganger
Kjønn:

Re: RUSSIAN INVASION OF UKRAINE TAROT-READING 😢 COULD THIS BE THE START OF WORLD WAR III?

Innlegg av Terra »

Morris skrev: 04 Mar 2022 17:33 Når man leser fra Anton Johansens forutsigelser må man også legge merke til at han nevner to jernbaner langt mot nord, den ene kommer opp gjennom Passvikdalen, noe som ikke i dag er tilfelle. Hvis en vil forhindre dette er det bare å la være å bygge denne, men da igjen vil det sikkert skje noe helt annet? Jernbanen er ennå ikke bygget, men pussig nok fant jeg i dag et stykke angående at Finland utredet sommeren 2017 om mulighetene for å bygge en jernbane til Ishavet. - Planene om en jernbane mellom Rovaniemi og Kirkenes har vakt oppsikt.
https://www.finnmarkshilsen.no/2017/10/ ... sannheten/
Ja, det var spesielt .kald
Antall ord: 116
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Morris
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1078
Startet: 15 Nov 2012 14:05
11
Kjønn (valgfri): Humanoid ♂
Har takket: 380 ganger
Blitt takket: 550 ganger

Re: RUSSIAN INVASION OF UKRAINE TAROT-READING 😢 COULD THIS BE THE START OF WORLD WAR III?

Innlegg av Morris »

Det hjelper jo lite å holde seg til Bibelens sannheter når man ikke bruker dem; Salm.104.19: Han gjorde månen til å fastsette tidene... månekalenderen ligger på den tid 580 år etter... så utsagnene er nok sanne. :-(
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2808
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1495 ganger
Blitt takket: 1118 ganger
Kjønn:

Re: RUSSIAN INVASION OF UKRAINE TAROT-READING 😢 COULD THIS BE THE START OF WORLD WAR III?

Innlegg av Terra »

Interessant Morris.

Legger ut denne. Hun er en mystiker og har forutsagt pandemien, men hun trodde ikke at det, og det som skjer nå, ville skje i hennes tid... Men her er vi nå da...

CkD-Lcck_cg
Antall ord: 38
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links