Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerØvelse for å åpne Det Tredje Øye

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

qinqong

Innlegg av qinqong »

Du biejjie, du kaller dette selv en krangel, og det er jo nettop hva jeg oppfatter hos deg, et voldsomt temperament og jeg spør meg hvordan det da kan ha seg at du er i en slik balanse at du kan ha en mulig åpning av tredje øyet. Men for all del, det stemmer sikkert etter din opfatning.

Hvilken erfaring jeg har med dette, eller hvilken erfaring jeg har med evntuelle guruer med eller uten internett, se det får bli et filosofisk spørsmål.
Antall ord: 87

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
qinqong

Innlegg av qinqong »

Og selvflgelig tror jeg Atmi oppfattet deg rett med hensyn til hvordan du la frem dette med alderen din, men bare for å ha sagt det så leste jeg "Gittaen" allerede mens du fløy rundt i våte kluter, og jeg takker deg fordi du vekker meg nok til å tre ut av dette forumet, da disse holdningene ikke er annet enn bortkastet tid og nærmest å beregne som bortkastet energi....
Antall ord: 70

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Biejjie
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 369
Startet: 16 Jan 2005 02:27
19

Innlegg av Biejjie »

qinqong skrev:Du biejjie, du kaller dette selv en krangel, og det er jo nettop hva jeg oppfatter hos deg, et voldsomt temperament og jeg spør meg hvordan det da kan ha seg at du er i en slik balanse at du kan ha en mulig åpning av tredje øyet. Men for all del, det stemmer sikkert etter din opfatning.

Hvilken erfaring jeg har med dette, eller hvilken erfaring jeg har med evntuelle guruer med eller uten internett, se det får bli et filosofisk spørsmål.
Setter du likhetstegn mellom "krangel" og "voldsomt temperament"? :lol:
Det kan ikke være lett å være så forferdelig erfaren, nei... :)
Og hvor i all verden har du det ifra at jeg "kan ha en mulig åpning av det tredje øyet"?
Antall ord: 129
1200 er et slikt fint, rundt tall, så jeg stopper der.

Om du har sendt meg meldinger har jeg ikke fått dem - bare mail om dem. O_o

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
tanja3434

Innlegg av tanja3434 »

ultima69 skrev: Spesielt når jeg mediterer eller konsentrerer meg begynner det å "trykke" på dette spesielle stedet. Noen ganger ser jeg også en lilla farge eller no slikt???.

Må også nevne at jeg driver med reiki (healing).
Reiki og meditasjon holder jeg også på med:) At du ser farge under meditasjon er helt vanlig. Jeg ser en mer blålilla farge og noen ganger er fargen veldig sterk. Lyset/fargen er veldig intens og flommer.
Før jeg mediterer er jeg åpen og forventer ingenting, og det er da ting skjer :P

Ønsker du å utvikle ditt åndelige så er disse to tingene absolutt ypperlig. Stå på :wink:

Ang det tredje øyet så tror også jeg at det kommer når du er klar for det, og jeg tror ikke at det er meningen at alle som ønsker å få åpnet dette øyet får det til hvis det ikke er meningen.

Jeg tror det beste er å finne ut hva som er ens oppgave her på jorden :D
Ikke fokusere kun på en ting, men prøve ut flere ting
Antall ord: 175

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links