Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Bli spådd !Terra trekker kort

Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Forum regler
Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2809
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1496 ganger
Blitt takket: 1119 ganger
Kjønn:

Re: Terras spåtråd

Innlegg av Terra »

lullu skrev:Jeg vil gjerne om du tar flere
Vil gjerne vite om hva skjer fremover i mitt liv :)
Spådom til Lullu, 8. mars 2017

Hei Lullu

Det ser veldig fint ut hos deg fremover Lullu. Du kan komme til å forelske deg helt plutselig og uventet. Om ikke før, så til sommeren kan hende. Du kan bli veldig følelsesmessig truffet så du blir helt mo i knærne. Han kan være av den romantiske typen, fengslende og litt dramatisk kan hende og en skikkelig flørtete fyr. Du kan rett og slett bli stormforelsket.

Juli måned kan være en fin måned og det kan hende du forelsker deg da. Og det kan bli til at du ønsker å forlove deg og binde deg til denne mannen da. Tilgivelse og løsningen på et problem kan også bli aktuelt rundt et eller annet i livet ditt. Og det er noe du ikke skal gi opp, det er et forhold som kan bli healet. Så om du forelsker deg og det skjer en misforståelse mellom dere for eksempel, så skværer dere opp og blir enige eller snakker ut og er like gode venner igjen etterpå. Bare et eksempel.

Du rådes til å se på fremtiden med håp og optimisme! Troens kraft er sterk og kan flytte fjell. Det kommer også til å bli gledelige forandringer i livet ditt som vil gjøre at du kan puste ut etter utfordrende tider som du har hatt. Nå ser ting lyst og fint ut.

Du får også med «Loving Words from Jesus,» et kort av Doreen Virtue.

«Let, så skal dere finne.»
Matt. 7,7

Lykke til!

Hilsen Terra
Antall ord: 283
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2809
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1496 ganger
Blitt takket: 1119 ganger
Kjønn:

Re: Terras spåtråd

Innlegg av Terra »

Dezzi_515 skrev:Jeg stiller meg i kø :)
Vil gjerne vite litt om hvor jeg burde ha fokuset de kommende ukene.
Spådom til Dezzi_515, 8. mars 2017

Hei Dezzi_515

Det ser ut til at du skal forsøke å se lyst på fremtiden med håp, og at du skal være optimistisk Dezzi_515. Noe sier meg at du har hatt det litt vanskelig på en eller annen måte. Troens kraft er sterk og den kan flytte fjell, så tenk på at ting vil komme til å ordne seg på den ene eller andre måten for deg. For det ligger noen gode forandringer her som bringer deg fred fra det som er utfordrende for deg nå.

Du rådes til å gi slipp på noe i fortiden din, og det at du gjør det, gjør klar en vei for nye muligheter for deg. Det er rett og slett tiden for å bevege seg videre for deg nå og gi slipp på noe gammelt i livet ditt. Jeg vil tro dette gamle ikke lenger tjener deg…

Du kan også føle for å være sammen med likesinnede i denne tiden, folk som kommer sammen og hjelper hverandre på en god måte. Det kan være folk som er åndelige av seg, eller rett og slett at dere kan dele og snakke om ting som opptar dere på en måte som tjener dere alle. Og du skal se på hva du har i livet ditt og tenke på om det er det du har eller om det er noe nytt du vil ha i livet ditt i stedet. Se på hva du vil, og hva som tjener deg best. Gjør forandringer av riktig grunn, og gjør det som du vet er riktig både for deg og andre du har rundt deg.

Du får også med «Loving Words from Jesus,» et kort av Doreen Virtue.

«Så gjør dere ingen bekymringer for morgendagen; morgendagen skal bekymre seg for seg selv.»
Matt. 6,34

Lykke til!

Hilsen Terra
Antall ord: 344
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: Terras spåtråd

Innlegg av Asbjørn »

Terra skrev: Kanskje alt i løpet av en 8 dagers tid eller så, kan det bli litt stressende for deg og du kan komme til å befinne deg midt i å drive med mange ting som skjer på en gang i livet ditt. Du er nok en skikkelig multitasker her fremover. Det kan nemlig bli plutselige ting som skjer og eller forandringer, og jeg tror det er til det bedre slik at du blir glad for alt dette når det roer seg litt.
Hehe, - Nordvesten 2017 - Korps- og Drill-konkurranse på gang 18 mars... ( 10 dager frem, )
og vi starter med å ta imot langveisfarende på fredag ( 17 mars - 9 dager til ).
http://musikkorps.no/nvsf2017/
Korpset jentungen spiller i er "Teknisk arrangør" - altså vi som står for alt det tekniske, lokaler, lys og lyd,
overnatting ( på skole), mat, og alt det som er rundt den biten.
De siste reiser hjem på søndag den 19, og da er det siste del av opprydning...

Så jo, den biten stemmer nok veldig bra :)

Det andre får vi se hvordan det utvikler seg ...

A
Antall ord: 184

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2809
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1496 ganger
Blitt takket: 1119 ganger
Kjønn:

Re: Terras spåtråd

Innlegg av Terra »

Asbjørn skrev:
Terra skrev: Kanskje alt i løpet av en 8 dagers tid eller så, kan det bli litt stressende for deg og du kan komme til å befinne deg midt i å drive med mange ting som skjer på en gang i livet ditt. Du er nok en skikkelig multitasker her fremover. Det kan nemlig bli plutselige ting som skjer og eller forandringer, og jeg tror det er til det bedre slik at du blir glad for alt dette når det roer seg litt.
Hehe, - Nordvesten 2017 - Korps- og Drill-konkurranse på gang 18 mars... ( 10 dager frem, )
og vi starter med å ta imot langveisfarende på fredag ( 17 mars - 9 dager til ).
http://musikkorps.no/nvsf2017/
Korpset jentungen spiller i er "Teknisk arrangør" - altså vi som står for alt det tekniske, lokaler, lys og lyd,
overnatting ( på skole), mat, og alt det som er rundt den biten.
De siste reiser hjem på søndag den 19, og da er det siste del av opprydning...

Så jo, den biten stemmer nok veldig bra :)

Det andre får vi se hvordan det utvikler seg ...

A
Så moro! Multitasker stemmer jo sannelig godt på deg da :mozilla_smile:
Antall ord: 199
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: Terras spåtråd

Innlegg av Asbjørn »

Terra skrev: Så moro! Multitasker stemmer jo sannelig godt på deg da :mozilla_smile:
Hehe, - sant... Har endel flere saker jeg jobber med for tiden,
Nordvesten som nevnt over,
et med medlemsregister (SF),
Landsmøte i slutten av måneden ( politisk),
Paranormal ( seff ), stadig småting som skal fikses på,
osv osv...
Fritidsproblemer har jeg ikke, - har av og til for lite tid til alt ;)
A
Antall ord: 66

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2809
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1496 ganger
Blitt takket: 1119 ganger
Kjønn:

Re: Terras spåtråd

Innlegg av Terra »

Asbjørn skrev:
Terra skrev: Så moro! Multitasker stemmer jo sannelig godt på deg da :mozilla_smile:
Hehe, - sant... Har endel flere saker jeg jobber med for tiden,
Nordvesten som nevnt over,
et med medlemsregister (SF),
Landsmøte i slutten av måneden ( politisk),
Paranormal ( seff ), stadig småting som skal fikses på,
osv osv...
Fritidsproblemer har jeg ikke, - har av og til for lite tid til alt ;)
A
Ja, jeg er så enig med deg i det og jeg pleier å si at det å kjede seg er et luksusproblem fordi jeg føler at tiden ofte ikke strekker til. Det er så mye en har lyst til å gjøre og døgnet har ikke nok timer til alt. Og jeg tror vi som har det sånn er heldige, for stadig hører en folk klage over at de kjeder seg. At en har flere ting som interesserer seg tror jeg er sunt. Da gjør det ikke så mye om det ikke er noe å se på tv eller dårlig vær eller hva det måtte være å klage over. Og stadig er det noe nytt å lære og noe nytt å være med på, livet blir aldri kjedelig da :mozilla_laughing:
Antall ord: 204
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dezzi_515
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 25
Startet: 22 Mai 2016 16:35
7
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: Terras spåtråd

Innlegg av Dezzi_515 »

Terra skrev:
Dezzi_515 skrev:Jeg stiller meg i kø :)
Vil gjerne vite litt omhvor jeg burde ha fokuset de kommende ukene.
Spådom til Dezzi_515, 8. mars 2017

Hei Dezzi_515

Det ser ut til at du skal forsøke å...Lykke til!

Hilsen Terra
Dette passer veldig ut ifra de tankene jeg gjør meg om dagen. Spennende :)
Antall ord: 60
"Whatever you are, be a good one."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lullu
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 129
Startet: 04 Feb 2017 22:01
7
Kjønn (valgfri): Jinte
Har takket: 10 ganger
Blitt takket: 39 ganger

Re: Terras spåtråd

Innlegg av lullu »

Terra skrev:
lullu skrev:Jeg vil gjerne om du tar flere
Vil gjerne vite om hva skjer fremover i mitt liv :)
Spådom til Lullu, 8. mars 2017

Hei Lullu

Det ser veldig fint ut hos deg fremover Lullu. Du kan komme til å forelske deg helt plutselig og uventet. Om ikke før, så til sommeren kan hende. Du kan bli veldig følelsesmessig truffet så du blir helt mo i knærne. Han kan være av den romantiske typen, fengslende og litt dramatisk kan hende og en skikkelig flørtete fyr. Du kan rett og slett bli stormforelsket.

Juli måned kan være en fin måned og det kan hende du forelsker deg da. Og det kan bli til at du ønsker å forlove deg og binde deg til denne mannen da. Tilgivelse og løsningen på et problem kan også bli aktuelt rundt et eller annet i livet ditt. Og det er noe du ikke skal gi opp, det er et forhold som kan bli healet. Så om du forelsker deg og det skjer en misforståelse mellom dere for eksempel, så skværer dere opp og blir enige eller snakker ut og er like gode venner igjen etterpå. Bare et eksempel.

Du rådes til å se på fremtiden med håp og optimisme! Troens kraft er sterk og kan flytte fjell. Det kommer også til å bli gledelige forandringer i livet ditt som vil gjøre at du kan puste ut etter utfordrende tider som du har hatt. Nå ser ting lyst og fint ut.

Du får også med «Loving Words from Jesus,» et kort av Doreen Virtue.

«Let, så skal dere finne.»
Matt. 7,7

Lykke til!

Hilsen Terra
Oj Oj Oj OJ :lykkelig

Hva skal man si. Jeg gleder meg til å se hvor dette bærer veien hen:lol3

Tusen Takk :kosepus
Antall ord: 307
Livet er en reise. Hva som venter bak neste sving, vet bare den som går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Artemis
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 15 Feb 2017 17:15
7
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 99 ganger
Kjønn:

Re: Terras spåtråd

Innlegg av Artemis »

Hei Terra :)

Har du lyst til å legge for meg også? Jeg har flere ting som er litt utfordrende akkurat nå, så generelt er nok kanskje det beste :)
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2809
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1496 ganger
Blitt takket: 1119 ganger
Kjønn:

Re: Terras spåtråd

Innlegg av Terra »

lullu skrev:
Terra skrev:
lullu skrev:Jeg vil gjerne om du tar flere
Vil gjerne vite om hva skjer fremover i mitt liv :)
Spådom til Lullu, 8. mars 2017

Hei Lullu

Det ser veldig fint ut hos deg fremover Lullu. Du kan komme til å forelske deg helt plutselig og uventet. Om ikke før, så til sommeren kan hende. Du kan bli veldig følelsesmessig truffet så du blir helt mo i knærne. Han kan være av den romantiske typen, fengslende og litt dramatisk kan hende og en skikkelig flørtete fyr. Du kan rett og slett bli stormforelsket.

Juli måned kan være en fin måned og det kan hende du forelsker deg da. Og det kan bli til at du ønsker å forlove deg og binde deg til denne mannen da. Tilgivelse og løsningen på et problem kan også bli aktuelt rundt et eller annet i livet ditt. Og det er noe du ikke skal gi opp, det er et forhold som kan bli healet. Så om du forelsker deg og det skjer en misforståelse mellom dere for eksempel, så skværer dere opp og blir enige eller snakker ut og er like gode venner igjen etterpå. Bare et eksempel.

Du rådes til å se på fremtiden med håp og optimisme! Troens kraft er sterk og kan flytte fjell. Det kommer også til å bli gledelige forandringer i livet ditt som vil gjøre at du kan puste ut etter utfordrende tider som du har hatt. Nå ser ting lyst og fint ut.

Du får også med «Loving Words from Jesus,» et kort av Doreen Virtue.

«Let, så skal dere finne.»
Matt. 7,7

Lykke til!

Hilsen Terra
Oj Oj Oj OJ :lykkelig

Hva skal man si. Jeg gleder meg til å se hvor dette bærer veien hen:lol3

Tusen Takk :kosepus
Da får vi bare håpe at spådommen slår inn. Moro sånt da :mozilla_smile:
Antall ord: 328
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2809
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1496 ganger
Blitt takket: 1119 ganger
Kjønn:

Re: Terras spåtråd

Innlegg av Terra »

Artemis skrev:Hei Terra :)

Har du lyst til å legge for meg også? Jeg har flere ting som er litt utfordrende akkurat nå, så generelt er nok kanskje det beste :)
Spådom til Artemis, 10. mars 2017

Hei Artemis

Du rådes til å benytte deg av struktur for å for øke din suksess. Sørg for å være organisert i hverdagen og det du gjør. Det kan være at du skal være en fast, men medfølende leder for deg selv eller andre, og/eller det kan være at en slik person er en du vil møte eller alt har i ditt liv. Det kan også være at april vil være en spesiell måned der disse tingene vil være spesielt aktuelle for deg.

August kan også bli spesiell for deg, rundt sommertider, du kan få nyheter som kan være verdt å feire! Du kan få høre om bryllup, noen som er ferdig med noe som har med skolegang eller eksamen å gjøre, eller en fødsel. Venner du setter pris på vil nok være rundt deg i denne tiden. Det kan være noe du selv feirer og er glad for og det kan være noe du hører fra venner eller familie som du blir glad for å høre om på deres vegne. Og jeg tror det blir en fin tid for deg til sommeren.

Denne våren kan bringe noen utfordringer for deg, det har du kanskje alt merket. Og du rådes da til å stå på ditt! Og ikke vike bort fra det du tror på. Vær modig og stå opp for deg selv.

Du får også med «Loving Words from Jesus,» et kort av Doreen Virtue.

«Vær ikke redd, du lille flokk! For det er deres Fars gode vilje å gi dere riket.»
Luk. 12,32

Lykke til!

Hilsen Terra
Antall ord: 316
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2809
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1496 ganger
Blitt takket: 1119 ganger
Kjønn:

Re: Terras spåtråd

Innlegg av Terra »

Heisann, jeg har fått forespørsel om hvilke kort jeg bruker her, og hvis andre også lurer, så er det disse Fairy Tarot jeg har ;)
http://www.aeclectic.net/tarot/cards/fairy-tarot-cards/
Antall ord: 35
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Artemis
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 15 Feb 2017 17:15
7
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 99 ganger
Kjønn:

Re: Terras spåtråd

Innlegg av Artemis »

Terra skrev:
Artemis skrev:Hei Terra :)

Har du lyst til å legge for meg også? Jeg har flere ting som er litt utfordrende akkurat nå, så generelt er nok kanskje det beste :)
Spådom til Artemis, 10. mars 2017

Hei Artemis

Du rådes til å benytte deg av struktur for å for øke din suksess. Sørg for å være organisert i hverdagen og det du gjør. Det kan være at du skal være en fast, men medfølende leder for deg selv eller andre, og/eller det kan være at en slik person er en du vil møte eller alt har i ditt liv. Det kan også være at april vil være en spesiell måned der disse tingene vil være spesielt aktuelle for deg.

August kan også bli spesiell for deg, rundt sommertider, du kan få nyheter som kan være verdt å feire! Du kan få høre om bryllup, noen som er ferdig med noe som har med skolegang eller eksamen å gjøre, eller en fødsel. Venner du setter pris på vil nok være rundt deg i denne tiden. Det kan være noe du selv feirer og er glad for og det kan være noe du hører fra venner eller familie som du blir glad for å høre om på deres vegne. Og jeg tror det blir en fin tid for deg til sommeren.

Denne våren kan bringe noen utfordringer for deg, det har du kanskje alt merket. Og du rådes da til å stå på ditt! Og ikke vike bort fra det du tror på. Vær modig og stå opp for deg selv.

Du får også med «Loving Words from Jesus,» et kort av Doreen Virtue.

«Vær ikke redd, du lille flokk! For det er deres Fars gode vilje å gi dere riket.»
Luk. 12,32

Lykke til!

Hilsen Terra
Tusen takk, Terra! Jeg tror jeg vet hva det med struktur går i. Jeg må bl a gjøre noe med skatteoppgjøret, og det er jo i april. Jeg hater å drive med denslags ting, men noen ganger må man jo ordne opp. Leder er et godt stikkord!

Det med august er mer mystisk, jeg skal ut på en reise i mai-juni, men kanskje det skjer noe mer utover sommeren? Jeg håper det hyggelige gjelder meg, for å høre om bryllup, fødsler etc. er det allerede veldig mye av :-P

Og å stå opp for meg selv er midt i blinken, det har du helt rett i! Har vel i grunnen allerede gjort det, så er spent på hva det vil medføre. Vi får se.

Takk for legget :klemme
Antall ord: 449

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1407
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 557 ganger

Re: Terras spåtråd

Innlegg av g.r.y »

Jeg hiver meg gjerne på igjen, jeg :D

Lurer bare på om det kan være noe nytt og spennende i vente?
Antall ord: 21
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2809
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1496 ganger
Blitt takket: 1119 ganger
Kjønn:

Re: Terras spåtråd

Innlegg av Terra »

Artemis skrev:
Terra skrev:
Artemis skrev:Hei Terra :)

Har du lyst til å legge for meg også? Jeg har flere ting som er litt utfordrende akkurat nå, så generelt er nok kanskje det beste :)
Spådom til Artemis, 10. mars 2017

Hei Artemis

Du rådes til å benytte deg av struktur for å for øke din suksess. Sørg for å være organisert i hverdagen og det du gjør. Det kan være at du skal være en fast, men medfølende leder for deg selv eller andre, og/eller det kan være at en slik person er en du vil møte eller alt har i ditt liv. Det kan også være at april vil være en spesiell måned der disse tingene vil være spesielt aktuelle for deg.

August kan også bli spesiell for deg, rundt sommertider, du kan få nyheter som kan være verdt å feire! Du kan få høre om bryllup, noen som er ferdig med noe som har med skolegang eller eksamen å gjøre, eller en fødsel. Venner du setter pris på vil nok være rundt deg i denne tiden. Det kan være noe du selv feirer og er glad for og det kan være noe du hører fra venner eller familie som du blir glad for å høre om på deres vegne. Og jeg tror det blir en fin tid for deg til sommeren.

Denne våren kan bringe noen utfordringer for deg, det har du kanskje alt merket. Og du rådes da til å stå på ditt! Og ikke vike bort fra det du tror på. Vær modig og stå opp for deg selv.

Du får også med «Loving Words from Jesus,» et kort av Doreen Virtue.

«Vær ikke redd, du lille flokk! For det er deres Fars gode vilje å gi dere riket.»
Luk. 12,32

Lykke til!

Hilsen Terra
Tusen takk, Terra! Jeg tror jeg vet hva det med struktur går i. Jeg må bl a gjøre noe med skatteoppgjøret, og det er jo i april. Jeg hater å drive med denslags ting, men noen ganger må man jo ordne opp. Leder er et godt stikkord!

Det med august er mer mystisk, jeg skal ut på en reise i mai-juni, men kanskje det skjer noe mer utover sommeren? Jeg håper det hyggelige gjelder meg, for å høre om bryllup, fødsler etc. er det allerede veldig mye av :-P

Og å stå opp for meg selv er midt i blinken, det har du helt rett i! Har vel i grunnen allerede gjort det, så er spent på hva det vil medføre. Vi får se.

Takk for legget :klemme
Jeg tror egentlig at det er du som får en koselig sommer og høst og mulig det er noe hyggelig som gjør at du føler at du feirer livet litt også da her tenker jeg. Krysser fingrene for deg og håper det blir mye glede fremover :mozilla_smile:
Antall ord: 504
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links