Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Bli spådd !Terra trekker kort

Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Forum regler
Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2809
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1496 ganger
Blitt takket: 1119 ganger
Kjønn:

Re: Kaniner til bordkort

Innlegg av Terra »

jeditrond skrev:
Terra skrev:
jeditrond skrev:Kjør på, jeg stiller meg laglig til for hugg :P
Du kan få eller har kanskje fått gode nyheter om penger eller en uventet gave, eller så har noen vært generøse mot deg. Og noe ender med suksess og det er et godt hjemmeliv/familieliv, trygt og godt i heimen din nå og fremover. Det kan bli en del hard jobbing fremover for deg, så pass på å "beskytte deg selv." Ta vare på deg selv så du ikke sliter deg ut og tapper deg for krefter.
Takker :) Høres bra ut at det blir godt hjemmeliv/ familieliv fremover, det trengs. Hard jobbing kan det nok bli, ja, har lagt litt opp til det selv siden jeg har bedt om prøvekaniner til husrens i en facebookgruppe, føler jeg må trene litt før høsten. Det føles som om noen litt mer gufne saker vil komme min vei fremover og da bør jeg være trent for disse :) Og gode nyheter om penger/ uventet gave/ generøs person høres bra ut :)

Skal forsøke å huske på å gi tilbakemelding når ting har landet litt og se hvordan ting har slått til :)
Takk for tilbakemelding. Setter pris på tilbakemelding hvordan det går. Ja, jeg følte nok litt på at det kan gjelde husrens siden jeg jo vet herfra at du driver med det. Ta vare på deg selv i dette :-)
Antall ord: 245
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kaniner til bordkort

Innlegg av Svartepus »

Da er bursdagen min straks over så da kan jeg jo be så ytterst ydmykt om du kan se hvordan ting ser ut for meg frem til neste bursdag? ;)
Antall ord: 29
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2809
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1496 ganger
Blitt takket: 1119 ganger
Kjønn:

Re: Kaniner til bordkort

Innlegg av Terra »

evøy skrev:Jatakk, jeg vil gjerne være kanin .
Det kan være begynnelsen på noe nytt for deg som du vil bli glad for. Det kan likevel være at du for tiden føler deg litt misfornøyd med noe i livet ditt. Og det kan være at du føler for å hvile litt. Men ting vil gå fremover for deg og du kommer frem med noe som du blir glad for. Liksom som en seier i livet ditt for et eller annet som vil gå bra.
Antall ord: 91
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2809
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1496 ganger
Blitt takket: 1119 ganger
Kjønn:

Re: Kaniner til bordkort

Innlegg av Terra »

Svartepus skrev:Da er bursdagen min straks over så da kan jeg jo be så ytterst ydmykt om du kan se hvordan ting ser ut for meg frem til neste bursdag? ;)
Det ser lyst og fint ut i kortene dine for tiden fremover nå ;-)
Du vil få hjelp og støtte med noe, og dette vil gjøre deg godt. Som om du vil få "ny tro på menneskeheten igjen." Hjelp med noe du har stridd med lenge. Dette vil åpne nye dører for deg og du vil føle deg omtrent som om du var født på nytt. Det ligger en mann rundt deg og han har hjertet på rett plass og ligger godt og hjertelig til deg og tenker på deg. Sann og tro mann som virkelig elsker deg. Du kan virkelig få drømmer oppfylt dette året og du kommer antagelig til å føle deg tilfreds, glad og sunnhet kommer også opp, så tror helsen vil spille på lag med deg nå fremover.
Antall ord: 168
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
evøy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 42
Startet: 21 Feb 2009 14:48
15
Blitt takket: 6 ganger

Re: Kaniner til bordkort

Innlegg av evøy »

Terra skrev:
evøy skrev:Jatakk, jeg vil gjerne være kanin .
Det kan være begynnelsen på noe nytt for deg som du vil bli glad for. Det kan likevel være at du for tiden føler deg litt misfornøyd med noe i livet ditt. Og det kan være at du føler for å hvile litt. Men ting vil gå fremover for deg og du kommer frem med noe som du blir glad for. Liksom som en seier i livet ditt for et eller annet som vil gå bra.
Tusen takk skal du ha.
Håper dette kan slå til, stemmer nok at ting kunne vært annerledes.
Antall ord: 112

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kaniner til bordkort

Innlegg av Svartepus »

Terra skrev:
Svartepus skrev:Da er bursdagen min straks over så da kan jeg jo be så ytterst ydmykt om du kan se hvordan ting ser ut for meg frem til neste bursdag? ;)
Det ser lyst og fint ut i kortene dine for tiden fremover nå ;-)
Du vil få hjelp og støtte med noe, og dette vil gjøre deg godt. Som om du vil få "ny tro på menneskeheten igjen." Hjelp med noe du har stridd med lenge. Dette vil åpne nye dører for deg og du vil føle deg omtrent som om du var født på nytt. Det ligger en mann rundt deg og han har hjertet på rett plass og ligger godt og hjertelig til deg og tenker på deg. Sann og tro mann som virkelig elsker deg. Du kan virkelig få drømmer oppfylt dette året og du kommer antagelig til å føle deg tilfreds, glad og sunnhet kommer også opp, så tror helsen vil spille på lag med deg nå fremover.
Oi, det var jo ikke verst! Tusen takk! :mozilla_smile:
Antall ord: 180
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ZigZag
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 213
Startet: 02 Feb 2016 10:41
8
Har takket: 26 ganger
Blitt takket: 10 ganger

Re: Kaniner til bordkort

Innlegg av ZigZag »

Jeg kan ikke være kanin akkurat nå Terra(tørr ikke as,tilfelle bad news), men jeg vil bare si at du imponerer med dine svar og hvor mye du treffer. Jeg forstår ikke hvordan du får så mye info ut av korta..

Er tilbake om 1-2 uker så da kan jeg være kanin hvis tråden er oppe.
Keep up the magic, snakkes!
Antall ord: 69

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1407
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 557 ganger

Re: Kaniner til bordkort

Innlegg av g.r.y »

Jeg stiller gjerne som kanin når tid & anledning byr seg :)
Antall ord: 11
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2809
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1496 ganger
Blitt takket: 1119 ganger
Kjønn:

Re: Kaniner til bordkort

Innlegg av Terra »

g.r.y skrev:Jeg stiller gjerne som kanin når tid & anledning byr seg :)
Kan det være slik at du i en sak ikke helt vet hva du skal gjøre, og at du kan føle deg handlingslammet på en eller annen måte? Eller noe du føler at du bør velge. Men det ligger mye glede og kanskje også en del selskapeligheter og riktig noe morsomt og noe å feire. Stort eller smått. Det er som om du har fått en ny ide og at det er i ferd med å bli en ny start for deg i noe i livet ditt. Og det er noe eller noen fra fortiden din, eller som du kjenner fra før som kommer tilbake i livet ditt nå snart. Kanskje allerede nå i høst. Noe du blir glad for skjer i alle fall.
Antall ord: 147
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1407
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 557 ganger

Re: Kaniner til bordkort

Innlegg av g.r.y »

Terra skrev:
g.r.y skrev:Jeg stiller gjerne som kanin når tid & anledning byr seg :)
Kan det være slik at du i en sak ikke helt vet hva du skal gjøre, og at du kan føle deg handlingslammet på en eller annen måte? Eller noe du føler at du bør velge. Men det ligger mye glede og kanskje også en del selskapeligheter og riktig noe morsomt og noe å feire. Stort eller smått. Det er som om du har fått en ny ide og at det er i ferd med å bli en ny start for deg i noe i livet ditt. Og det er noe eller noen fra fortiden din, eller som du kjenner fra før som kommer tilbake i livet ditt nå snart. Kanskje allerede nå i høst. Noe du blir glad for skjer i alle fall.
Kult! -Takker så mye :klemme
Antall ord: 153
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2809
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1496 ganger
Blitt takket: 1119 ganger
Kjønn:

Terras spåtråd

Innlegg av Terra »

Tenkte å ta frem Fairy kortene mine igjen. Noen som har lyst på en aldri så liten spådom?

Har du et spørsmål, stiller du det. Hvis ikke, bare spår jeg generelt.
Kun et spørsmål om gangen (det er lov til å stille nytt spørsmål i nytt innlegg siden).
Antall ord: 54
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: Terras spåtråd

Innlegg av Asbjørn »

Siden ingen andre har kommet meg i forkjøpet, så kan du jo ta et legg på hvordan det blir med arbeidssituasjonen fremover ;)

A
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lullu
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 129
Startet: 04 Feb 2017 22:01
7
Kjønn (valgfri): Jinte
Har takket: 10 ganger
Blitt takket: 39 ganger

Re: Terras spåtråd

Innlegg av lullu »

Jeg vil gjerne om du tar flere
Vil gjerne vite om hva skjer fremover i mitt liv :)
Antall ord: 17
Livet er en reise. Hva som venter bak neste sving, vet bare den som går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dezzi_515
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 25
Startet: 22 Mai 2016 16:35
7
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: Terras spåtråd

Innlegg av Dezzi_515 »

Jeg stiller meg i kø :)
Vil gjerne vite litt om hvor jeg burde ha fokuset de kommende ukene.
Antall ord: 18
"Whatever you are, be a good one."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2809
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1496 ganger
Blitt takket: 1119 ganger
Kjønn:

Re: Terras spåtråd

Innlegg av Terra »

Asbjørn skrev:Siden ingen andre har kommet meg i forkjøpet, så kan du jo ta et legg på hvordan det blir med arbeidssituasjonen fremover ;)

A
Spådom til Asbjørn, 8. mars 2017

Hei Asbjørn

Det ser fint ut for det fremover, Asbjørn. Du er fornøyd med ditt personlige liv og vet å sette pris på det du har og du er takknemlig for det. Du har også mye å feire. Og en dyp følelse av fred og glede har du i deg. Det kan være noe som skjer rundt april, altså neste måned, og det er noe hyggelig som kan ha med jobbsituasjonen din fremover å gjøre. Det er liksom glede i heimen her i alle fall ser det ut til.

Du rådes til å gjøre det som er rett, og av riktig grunn. Sammenlikn det tradisjonelle med nye tilnærmingsmåter for å se hva som fungerer best for deg. Og et åndelig fellesskap kommer også opp her. Enhet står sterkt i kortene og folk som snakker sammen på en god måte.

Kanskje alt i løpet av en 8 dagers tid eller så, kan det bli litt stressende for deg og du kan komme til å befinne deg midt i å drive med mange ting som skjer på en gang i livet ditt. Du er nok en skikkelig multitasker her fremover. Det kan nemlig bli plutselige ting som skjer og eller forandringer, og jeg tror det er til det bedre slik at du blir glad for alt dette når det roer seg litt.

Du får også med «Loving Words from Jesus,» et kort av Doreen Virtue.

«Be, og dere skal få, så gleden deres kan være fullkommen.»
Joh. 16,24

Lykke til!

Hilsen Terra
Antall ord: 296
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links