Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Bli spådd !Terra trekker kort

Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Forum regler
Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Terra »

Asbjørn skrev: 23 Apr 2021 17:18
Terra skrev: 22 Apr 2021 21:59
Terra skrev: 18 Apr 2021 15:16
Asbjørn skrev: 17 Apr 2021 22:57 Tar gjerne et kort eller to jeg også ;)

A
Hei Asbjørn! :mozilla_smile:

Det er noe med en jordnær, kreativ og omsorgsfull dame rundt deg. Det ser ut til at hun driver og studerer og tenker på noe. Det kan godt være at du vil gi henne noen gode råd og at du kommer til å hjelpe henne på et eller annet vis med noe slik at noen utfordringer kan bli løst på en god måte. Foran deg ligger det også en ny mulighet eller et nytt prosjekt som du legger din energi i. Det kan være noe du ivrer litt for og setter ut i handling på en eller annen måte.
Da ser det ut som deler av denne spådommen nettopp ble oppfylt! Tusen takk for hjelpen Asbjørn! :lykkelig
Hehe, har du fått tak i batteri ? Og testa PC ?
Jaaa! Alt fungerer helt fint nå, takket være dine gode råd :whee =D> :Bhopp :goddag
Antall ord: 192
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Magos
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 108
Startet: 08 Jun 2010 14:21
13
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 211 ganger
Blitt takket: 32 ganger

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Magos »

Magos skrev: 13 Apr 2021 17:10
Terra skrev: 13 Apr 2021 13:51
Magos skrev: 13 Apr 2021 13:29
Terra skrev: 07 Feb 2016 19:14 Hei!   :mozilla_smile:

Er det noen som ønsker seg et kort?
Skriv inn et ønsket tema, eller få et generelt kort. Si hva du vil ha  :heart:

Mvh. Terra :heart:
Hei Terra!
Jeg tar gjerne et generelt kort om du fortsatt trekker? :-)
Hei Magos! :mozilla_smile:

Du kan få vite noe om en mann som det stormer litt rundt. Det er som om det er en mur som faller ned og noe kommer for dagen... Du kan bli lettere sjokkert over det du får vite, men du takler det bra. For her ser jeg deg stå i din egen energi og mestrer det som skjer rundt deg. Jeg tror ikke dette er noe som berører deg nært personlig, men at det er mer en du kjenner du får høre om. Noe som skjer med eller rundt en mann.
Tusen takk! Jeg vet om to personer dette kan vise til. :-)
Det var ikke som jeg trodde, men jeg er temmelig sikker på at dette gjelder noe jeg fikk vite i forrige uke. Men det gjelder ikke en mann, det gjelder en dame. Jeg tror det må være dette. En av mine sjefer jeg var veldig glad i, sluttet plutselig og jeg fikk ikke vite dette før etterpå. Jeg var veldig lei meg, men taklet det likevel godt. Det stormet ikke rundt henne, men det var mange som ble lei seg da hun sluttet. Hun gikk av med førtidspensjon. Mange av oss hadde nok ønsket at hun skulle blitt litt til. :-)
Antall ord: 283
"Ikke vann i min whisky!"
- kaptein Haddock

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Terra »

Ja, noen ganger kan det som kommer frem som en mann være en dame og i ditt tilfelle var det et kort som kan stå for en sjef også, så det stemmer nok godt med det du tenker på. :mozilla_smile:
Antall ord: 42
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Morris
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1078
Startet: 15 Nov 2012 14:05
11
Kjønn (valgfri): Humanoid ♂
Har takket: 380 ganger
Blitt takket: 550 ganger

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Morris »

Tar gjerne et generelt kort når det måtte passe.
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Terra »

Morris skrev: 07 Mai 2021 16:10 Tar gjerne et generelt kort når det måtte passe.
Kortet du fikk hvisker at ditt hjerte er travelt opptatt, enten med bekymring for en av dine kjære eller med uro over ditt eget emosjonelle velvære. Det finnes en sensuell skjønnhet i situasjonen til tross for at alt ikke ser perfekt ut rundt deg. Kanskje er du urolig for en relasjon (romantisk eller ikke). Se etter ditt hjertes behov.

Husk at alle synske talenter blir påvirket av dine følelser. Budskapet er refleksjon. Ro ned dine følelser, og vær kjærlig og snill. Tillat healing og magi fra vannelementet å skylle over deg og bringe visjoner inn i din verden.

Det er tid for klarhet, kjærlighet og engasjement. Mulig du også er en talentfull synsk person. I alle fall kommer det opp emosjonell healing, gaver av klarsyn og empati.
Antall ord: 153
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Morris
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1078
Startet: 15 Nov 2012 14:05
11
Kjønn (valgfri): Humanoid ♂
Har takket: 380 ganger
Blitt takket: 550 ganger

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Morris »

Ja, jeg skjønner hva kortet sier, det nevnte dreier seg ganske sikkert om noen hagetrær som er blitt for høye i forhold til innkomne solstråler, og lager for mye skygge på balkongen. Prøver først med en hard beskjæring i første omgang for å se om man kan justere utseendet etter hvert som nye skudd danner grunnlag for det, men det vil jo ta noen år... en hurtigløsning er selvfølgelig å fjerne de helt og plante nytt, med alt arbeide det medfører, så velger jeg å bruke tiden til hjelp. Tankene dreier seg sikkert i den grad om hva naboene synes om prosjektet som nok ser noe uvanlig ut akkurat nå?

Når det gjelder synskhet vet jeg ikke helt, har fått stilt et fødselshoroskop som sier at jeg har anlegg for profetiske tolkninger, og det er nok de som også har opptatt min interesse. I den sammenheng kan man jo også si at det har med fremtiden å gjøre, så synsk ved at jeg oversetter profetenes syner, altså å tolke dem eller forstå mønsteret i profetiene.
(Som i betraktningene her: https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... en#p558786)
Antall ord: 199

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Asbjørn »

Tja, "Gammel gris søker purke" ;) hehe...
Hva sier det om kjærligheten ?

A
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Terra »

Asbjørn skrev: 08 Mai 2021 09:00 Tja, "Gammel gris søker purke" ;) hehe...
Hva sier det om kjærligheten ?

A
Kortet ditt hvisker om at du flykter fra noe. Om du ikke gransker måten du tenker på, vil du ikke oppnå noe som helst ved å flykte, bortsett fra en umiddelbar og kortvarig avstand fra det som plager deg. Inntil du lærer å møte dine problemer, vil de stadig dukke opp i nye forkledninger.

Jeg vet ikke, men det kan hende at du vil treffe ei og at på en eller annen måte kan noe med en reise over vann komme til å ha noe å si for deg. Det ser ut til å være en bevegelse og fremdrift av noe slag når det har med ei dame å gjøre. Enten du kommer til å planlegge en reise for fornøyelse eller jobbrelatert, er det mulig at dette har noe med denne damen å gjøre? Det er i alle fall en god tid for bevegelse, forandring, og erfaringene som reiser bringer. Forvent bevegelse fremover, forbedring av dagens situasjon, og reiser for fornøyelsens skyld. Nyt reisen, og det er jevn seiling fremover.

Du skal ikke se bort ifra at det kan skje noe på en reise over vann. For bevegelse, reiser for fornøyelsens skyld, fremgang, forbedring, og jevn seiling fremover kommer opp her i kortet ditt.
Antall ord: 229
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Morris
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1078
Startet: 15 Nov 2012 14:05
11
Kjønn (valgfri): Humanoid ♂
Har takket: 380 ganger
Blitt takket: 550 ganger

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Morris »

Jeg tar gjerne et kort på styrten...
Tar gjerne et generelt kort takk!
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Terra »

Morris skrev: 03 Sep 2021 22:00 Jeg tar gjerne et kort på styrten...
Tar gjerne et generelt kort takk!
420

Du står midt i en emosjonell situasjon som du ikke har mye erfaring med fra før. Men dine overbevisninger gir deg styrke, og du viser et ubekymret ansikt til verden. Bak den selvsikre masken kan du imidlertid føle deg lettere usikker. Vannpasjen antyder et budskap som ofte handler om et romantisk, kreativt eller kunstnerisk prosjekt, eller en emosjonelt ladet situasjon.
Antall ord: 83
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Morris
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1078
Startet: 15 Nov 2012 14:05
11
Kjønn (valgfri): Humanoid ♂
Har takket: 380 ganger
Blitt takket: 550 ganger

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Morris »

Ja da har jeg lest meg opp på kortets forutsigbarhet. Tilstanden er nokså generell som ønsket også tilsa. I grove trekk er emosjon en fellesnevner for fysiske og psykiske tilstander, altså en beskrivelse gitt for kroppen i visse situasjoner, håper kortet ikke mener jeg skal la meg bli stresset av dette?

Noe mer kunstnerisk prosjekt enn det jeg hadde i kjelleren i vinter under bad, toalett og vaskerom i 1. etasje, da jeg skulle bygge inn alle rørene som kom ned gjennom gulv/tak som mishandlet spaghetti, tror jeg kanskje ikke jeg får oppleve på nytt! Noe så knotete! Men jeg ble veldig fornøyd med utførelsen som skred frem, etter som de emosjonelle tankevirksomheter tok tak i sinnet og spurte seg selv om hva gjør du nå? Vanligvis bruker man firkantede kasser, men det gjorde ikke jeg, men laget det hele trinnvis med forskjellige vinkler og høyder, som i et eget landskap under taket!
:blind > :husarb
Antall ord: 161

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Magos
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 108
Startet: 08 Jun 2010 14:21
13
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 211 ganger
Blitt takket: 32 ganger

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Magos »

Kunne du trekke et kort for meg sånn generelt? :-)
Antall ord: 10
"Ikke vann i min whisky!"
- kaptein Haddock

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Terra »

Magos skrev: 05 Sep 2021 20:09 Kunne du trekke et kort for meg sånn generelt? :-)
421

Du står overfor en beslutning og er usikker på hva du skal gjøre. Du må ta et valg. Fjern bindet du har foran øynene og se åpent på situasjonen. Mest sannsynlig vet du hva du skal gjøre, men er redd.
Antall ord: 60
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Asbjørn »

Ja, tar gjerne et kort jeg og ;)

A
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Terra trekker et kort for deg

Innlegg av Terra »

Asbjørn skrev: 05 Sep 2021 20:17 Ja, tar gjerne ett kort jeg og ;)

A
Det ble mer enn ett kort på deg Asbjørn! ;-)
424
Fortid: Du er har vært involvert i et studie hvis formål er å skape en bedre fremtid. Din disiplin og drivkraft vil tjene deg godt. Du har likevel tatt deg tid til et øyeblikks pause og hatt det hyggelig sammen med gode venner.

425
Nåtid: Din intelligens er kjernen i din personlighet. Du har brukt den vel for å skape et suksessrikt liv for deg selv og de som er assosiert med deg. Andre drar fordel av din visdom, og du er komfortabel med å dele dine ideer og meninger.

426
Fremtid: Du kommer til å være fokusert, bestemt og drevet. Noe kommer til å fange din fulle oppmerksomhet, og du kommer til å kanaliserer all din energi og alle dine evner i denne retningen. Du kommer til å ha en sterk følelse av at du har rett i alle ting som angår dette prosjektet. Dine ambisjoner eller sosiale behov blir aktivert. I fremtiden vil du føle på at dette er alt som betyr noe nå.
Antall ord: 190
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links