Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenUFO-jegerne

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Bruker avatar
lightwave
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 280
Startet: 18 Jan 2015 03:08
9
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 52 ganger
Blitt takket: 137 ganger

Re: UFO-jegerne

Innlegg av lightwave »

Det er et merkelig fenomen, det viser seg litt og holder tilbake som om det vil at det skal være et mysterium, dette har fortsatt i alle disse årene uten at vi har kommet noe nærmere et svar på hva dette er, og selvom vi hadde skarpe bilder så hadde vi fremdeles ikke visst noe mer om fenomenet, hvem som står bak eller hvor de kommer fra.

Jeg tror en avsløring vil komme fra intelligensen bak fenoment og ikke fra noen myndighet, og hvorfor skulle vi stole på myndighetene når det gjelder nettopp UFO hemmeligheter når vi ikke engang stoler på dem fra før?, hva er sannhet og hva er løgn?
Sist redigert av lightwave på 19 Mar 2016 00:56, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 119

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: UFO-jegerne

Innlegg av UFO »

lightwave skrev:Det er et merkelig fenomen, det viser seg litt og holder tilbake som om det vil at det skal være et mysterium, dette har fortsatt i alle disse årene uten at vi har kommet noe nærmere et svar på hva dette er, og selvom vi hadde skarpe bilder så hadde vi fremdeles ikke visst noe mer om fenomenet, hvem som står bak eller hvor de kommer fra.

Nei det kan du jo si, men gud hvor interessant det hadde vært å sett sylskarpe bilder, ekte bilder.
Det er mange fasonger på disse farkostene også, men hadde vi bare sett ett eneste skarpt bilde av en av de - jo hadde vært kult. Hadde neppe vært noe der som vi kunne gjenkjenne som jordisk teknologi, og da kunnne vi om ikke annet konkludert helt sikkert at det ikke er noe laget her på vår planet. Om ikke f.eks. USA har backenginered dette da og tatt det i bruk ? De kan ha rukket mye siden Roswell episoden.
Har de full innsikt i ekstrem høyt utviklet teknologi, ja så er all romfart med raketter bare et skalkesjul.
lightwave skrev:Jeg tror en avsløring vil komme fra intelligensen bak fenoment og ikke fra noen myndighet, og hvorfor skulle vi stole på myndighetene når det gjelder nettopp UFO hemmeligheter når vi ikke engang stoler på dem fra før?, hva er sannhet og hva er løgn?
Nei, og det har jeg sagt tidligere - er det noe/noen jeg ALDRI har stolt på eller vil stole på noen gang så er det myndighetene. At UFOs ikke selv går bredt ut overfor hele verdens befolkning kan være av mange grunner. De har en pakt med noen her - de vil ikke skape panikk, de mener vi ikke kan takle deres teknologi - kanskje ikke på mange mange år enda.

Æsj, det blir så mange spørsmål og ingen svar. Alt stamper og stamper. Jeg for min del føler at jeg ER forberedt, og så må man vel da også være forberedt på at ting overhode IKKE er slik man har spekulert om i størsteparten av livet. At tingene er helt annerledes. Man må kanskje også ta tjansen på at man ikke vil overleve en slik disclosure av dimensjoner rett og slett.

Tror du vi har svaret innen 2020 eller er vi like langt ?
Antall ord: 403
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
lightwave
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 280
Startet: 18 Jan 2015 03:08
9
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 52 ganger
Blitt takket: 137 ganger

Re: UFO-jegerne

Innlegg av lightwave »

Tja, vanskelig å spå fremtiden, vet ikke, det hadde vært intressant å få vite mer om dette her, men jeg er ikke den som sitter og venter på noen avsløringer, hva jeg håper er at jeg en eller annen dag skal få se en UFO og kanskje få dette på bilde eller film, det hadde vært spennende.
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: UFO-jegerne

Innlegg av UFO »

lightwave skrev:Tja, vanskelig å spå fremtiden, vet ikke, det hadde vært intressant å få vite mer om dette her, men jeg er ikke den som sitter og venter på noen avsløringer, hva jeg håper er at jeg en eller annen dag skal få se en UFO og kanskje få dette på bilde eller film, det hadde vært spennende.
Nei det nytter nok ikke å sitte å vente. Mest sannsynlig så dukker fenomenet opp når man aller minst aner det, og mest sannsynlig for mennesker som ikke har noe interesse for dette helller.

Hva tror du om dette prosjektet til Steven Greer ?
Jeg hadde litt tro på dette da det startet opp, men ikke så mye nå lenger. Han har jo fått frem i lyset mange troverdige sannhetsvitner synes jeg, samt disse møtene med kongressmedlemmer. Dog har man vel ikke kommet noe lenger.

Siden vi drøftet UFO aktivitet. Mexico virker som å være et aktivt område. De har tilogmed ukesprgrammer på nasjonlkanalen om temaet. Så, det skal de ha. De tar det mere på alvor.

PS: Nå har du fått "rett" profilbilde ser jeg Hi hi. ;-)
Antall ord: 192
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
lightwave
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 280
Startet: 18 Jan 2015 03:08
9
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 52 ganger
Blitt takket: 137 ganger

Re: UFO-jegerne

Innlegg av lightwave »

Måtte jo finne en avatar som passet det som opptar meg mest :-D

Ja det har vært en del UFO aktivitet i Latin-Amerika, har mest fulgt med det som skjer i Brazil, her er et par intressante foredrag i den forbindelse som også har endel kornsirkler: https://www.youtube.com/watch?v=jUZhFPJV_1U
https://www.youtube.com/watch?v=ziTs_5_OxfQ

Har hørt en del av disse vitnene i The Disclosure Project, intressant nok, men som du sier det har vel ikke akkurat kommet noe mer ut av det, de tidligere kongressmedlemmene var sikkert fornøyd når de fikk et honorar på $20.000 hver, så det er kanskje ikke så rart de stilte opp.
Antall ord: 122

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: UFO-jegerne

Innlegg av UFO »

lightwave skrev:Måtte jo finne en avatar som passet det som opptar meg mest :-D
Ja den avataren er bra.
Etter min opplevelse tidlig i tenårene så har jeg blitt hektet på UFO fenomenet.
lightwave skrev:Ja det har vært en del UFO aktivitet i Latin-Amerika, har mest fulgt med det som skjer i Brazil, her er et par intressante foredrag i den forbindelse som også har endel kornsirkler: https://www.youtube.com/watch?v=jUZhFPJV_1U
[url]https://www.youtube.com/watch?v=ziTs_5_OxfQ[/url
Disse får jeg se etterhvert.
lightwave skrev:Har hørt en del av disse vitnene i The Disclosure Project, intressant nok, men som du sier det har vel ikke akkurat kommet noe mer ut av det, de tidligere kongressmedlemmene var sikkert fornøyd når de fikk et honorar på $20.000 hver, så det er kanskje ikke så rart de stilte opp.
At de har fått et slikt honnorar visste jeg ikke. Trist, men det er vel pengene som rår fortsatt, og at selve saken var underordnet. :-(
Antall ord: 183
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
lightwave
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 280
Startet: 18 Jan 2015 03:08
9
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 52 ganger
Blitt takket: 137 ganger

Re: UFO-jegerne

Innlegg av lightwave »

ufo skrev:Etter min opplevelse tidlig i tenårene så har jeg blitt hektet på UFO fenomenet
Du har kanskje fortalt om denne her før ufo, men hva var det du så?
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: UFO-jegerne

Innlegg av UFO »

lightwave skrev:
ufo skrev:Etter min opplevelse tidlig i tenårene så har jeg blitt hektet på UFO fenomenet
Du har kanskje fortalt om denne her før ufo, men hva var det du så?
Joda har det, men forteller det gjerne på nytt.

Jeg skal prøve å erindre alder og når, men mener å huske at jeg var i begynnelsen av tenårene, mulig litt før også. Satt på mitt rom og så ut av vinduet sydover uvisst av hvilke grunn. Årstid?, ikke snø ihvertfall.

Det var tidlig kveld - det var ennå lyst, det kan jeg huske. Jeg befant meg i annen etasje i huset vi bodde i. I det fjerne ser jeg en gjenstand komme mot meg sakte - rett frem i en rett bane. Jeg husker at den var mettalisk - blank, den så ut som disse "senkepumpene" man bruker i brønner. På samme størrelse. Den kom nærmere og nærmere, ingen lyd eller annet å se.

Jeg ble så satt ut at jeg ropte på modern så det holdt, og hun kom springene. Vi så det samme, og bare det er godt å tenke på i ettertid. Objektet beveget seg relativt sakte, og det jeg reagerte på var at den liksom gled gjennom lufta - i total RETT bane, ingen lyd, ikke noe eventuell stikkflamme/fremdrift. Tror modern ble like sjokka som meg, den gled sakte forbi naboens hus/vindu for så å bli borte for vårt utsyn. Vi løp ut for å se hvor objektet var, men da var den helt borte. Dessverre. Det var en merkelig observasjon. Aner ikke hva det var, men det minner litt om hva andre har observert. Blanke sigarlignende UFOs. Bare at denne var ganske så liten ?
Antall ord: 285
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
lightwave
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 280
Startet: 18 Jan 2015 03:08
9
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 52 ganger
Blitt takket: 137 ganger

Re: UFO-jegerne

Innlegg av lightwave »

Så du er ikke helt sikker på størrelsen på objektet?, var den for liten til at det kunne vært vesener ombord?
Fikk du inntrykk av at dette var noe utenomjordisk og ikke noe som kunne vært menneskelagd?
Antall ord: 40

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: UFO-jegerne

Innlegg av UFO »

lightwave skrev:Så du er ikke helt sikker på størrelsen på objektet?, var den for liten til at det kunne vært vesener ombord?
Fikk du inntrykk av at dette var noe utenomjordisk og ikke noe som kunne vært menneskelagd?
Størrelsen mindre enn en torpedo - eller som jeg skrev som en slik dypboring/senkepumpe. Om du har sett disse. Helt skinnende blank. Nesten som chrom å regne.

Det som var helt unaturlig var den helt perfekte RETT fram banen, og at den beveget seg så langsomt. Skal jeg anta så var jeg ca 20-25 meter unna bare.

Og nei, det kan neppe ha vært noe inne i den saken der. Så antar det var et objekt som var
fjernstyrt, eller kanskje kunne operere på egenhånd.

Over bakken så var den rett i underkant av naboens stuevindu (Annen etasje). Så jeg så på en måte rett mot den i starten - men etterhvert i skrå vinkel før den forsvant bak huset.

Noe slikt har jeg aldri før sett. Det var også totalt lydløst. Hørtes ihvertfall ikke gjennom
en enkel glassrute.

Er glad i ettetid at jeg ikke så dette alene - modern og jeg snakket mye om dette i ettertid.
Husker muttern ble helt vill av ekstase og stormet på dør for å se den ute. Men, borte var den.

Utenomjoridisk eller ei - nei der velger jeg å være 100% åpen. Har ingen aning.

Det har jo vært observert lignende gjenstander av andre, men kanskje ikke så nært.

Til slutt kan sies at det var absolutt ingen ytre tegn på den. mener å huske at den var litt butt i front men virker rett i bak-kant. (Det er en god del år siden så noe kan ha gått i glemmeboka).
Antall ord: 300
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
lightwave
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 280
Startet: 18 Jan 2015 03:08
9
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 52 ganger
Blitt takket: 137 ganger

Re: UFO-jegerne

Innlegg av lightwave »

Fant en plansje over forskjellige UFO fasonger, det var vel kanskje den i midten ved Rocket/Bullet (Rakett/Kule) som lignet på den du så?

Image
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: UFO-jegerne

Innlegg av UFO »

lightwave skrev:Fant en plansje over forskjellige UFO fasonger, det var vel kanskje den i midten ved Rocket/Bullet (Rakett/Kule) som lignet på den du så?

Image
Ja det har du helt rett i. Den i midten (rocket bullet) har samme fasong som den jeg så.
Ingen synlige ytre texture.
Antall ord: 50
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
lightwave
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 280
Startet: 18 Jan 2015 03:08
9
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 52 ganger
Blitt takket: 137 ganger

Re: UFO-jegerne

Innlegg av lightwave »

Da ligner det objektet du så mye på den som ble omtalt i dokumentaren om spøkelsesrakettene og som sank ned i innsjøen Nammajaure, bortsett fra disse tubene på sidene, en av vitnene,- Bo Berg beskriver den som omtrent 3 meter lang.

ImageIllustrasjon Bo Berg

http://ufo.se/index.php/om-ufo-sverige/ ... sprojektet
Antall ord: 55

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: UFO-jegerne

Innlegg av UFO »

lightwave skrev:Da ligner det objektet du så mye på den som ble omtalt i dokumentaren om spøkelsesrakettene og som sank ned i innsjøen Nammajaure, bortsett fra disse tubene på sidene, en av vitnene,- Bo Berg beskriver den som omtrent 3 meter lang.

ImageIllustrasjon Bo Berg

http://ufo.se/index.php/om-ufo-sverige/ ... sprojektet
Nei ingen ekstra utspring fra selve kroppen på den jeg så. Ikke var den så lang som 3 m. Mindre enn det. Litt i underkant av 2 m også.

Kan ikke huske detaljer fra observasjonen de hadde i Sverige på denne ghost raketten. Kan du huske om de observerte at den gled sidelengs ned i vannet, eller i lodrett posisjon - liksom en rakett når den står oppreist. ?

Det finnes så mange varianter av disse UFO objektene. Har ofte lurt på om de kan endre form, eller om det finnes en mengde varianter - og om det er tilfelle, stammer de fra samme sted /moderskip ? eller hur. Neppe.

Slike små objekter opererer neppe uten å ha en base i nærhet skulle man tro. Vi har jo også disse triangelformede, de med 3 røde "lys" - de som har en enorm størrelse, kan det være moderskip. Skip som kan gjøre seg usynelig når de ønsker det ? Om ikke så MÅ de jo har blitt observert i bane rundt jorda uten at vi folket får vite noe som helst. Eller har de base bak månen ?

Mye å fundere på her. Håper det snart kommer noen "saftige" observasjoner slik at man kan få noe mere å spinne på.
Antall ord: 267
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
lightwave
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 280
Startet: 18 Jan 2015 03:08
9
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 52 ganger
Blitt takket: 137 ganger

Re: UFO-jegerne

Innlegg av lightwave »

ufo skrev:Kan ikke huske detaljer fra observasjonen de hadde i Sverige på denne ghost raketten. Kan du huske om de observerte at den gled sidelengs ned i vannet, eller i lodrett posisjon - liksom en rakett når den står oppreist?

Den landet vannrett ned i vannet slik den er på tegningen og forsvant under overflaten, innsjøen er på det dypeste 5,8 meter.
ufo skrev:Det finnes så mange varianter av disse UFO objektene. Har ofte lurt på om de kan endre form, eller om det finnes en mengde varianter - og om det er tilfelle, stammer de fra samme sted /moderskip ? eller hur. Neppe.

Joda mange har endret form, noen ser ut som små lys som blir større objekter og motsatt, noen har delt seg og blitt flere objekter, man har også sett mindre objekt komme ut fra større farkoster.
ufo skrev:Slike små objekter opererer neppe uten å ha en base i nærhet skulle man tro. Vi har jo også disse triangelformede, de med 3 røde "lys" - de som har en enorm størrelse, kan det være moderskip. Skip som kan gjøre seg usynelig når de ønsker det ? Om ikke så MÅ de jo har blitt observert i bane rundt jorda uten at vi folket får vite noe som helst. Eller har de base bak månen?
Ja eller/og en base under havet?, kanskje noe av dette ikke kommer fra et eller annet sted men er noe som er her hele tiden i en annen dimensjon uten at vi ser det, mange funderinger her...
ufo skrev:Mye å fundere på her. Håper det snart kommer noen "saftige" observasjoner slik at man kan få noe mere å spinne på.
Ja noen skikkelige flaps hadde gjort seg, hvorfor skjer det aldri noe spennende her i Norge, og jeg sier det om igjen; - KOM IGJEN NÅ UFOs, JEG ORKER IKKE MER SNART! :vismann
Antall ord: 320

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !