Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenHva er dette ?

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re: Hva er dette ?

Innlegg av Bearchild »

Den skrotten er nok noe så kjedelig som et jordisk kadaver. Halvspist(?) og godt bløtlagt som Påtide nevner. Jeg fikk tilsendt bildet før ekspertisen uttalte seg og foreslo umiddelbart rådyrkalv. :)
Utenomjordinger har sikkert en sånn selvdestrueringsfunksjon i tilfelle feilslått oppdrag, tror dere ikke? :D

*Poff*
:lol3
Antall ord: 50
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Hva er dette ?

Innlegg av UFO »

"BC"
Ja får vel si at dessverre har du nok rett i det du skriver. Det er nok jordisk. Trist egentlig, men det er nok sant. Æsj også. Hvorfor kan det ikke dukke opp en lys levende ekte alien midt på Carl Johan eller på ett eller annet handelssenter. :beg orker snart ikke å vente lenger. Hvorfor er de så vrange ](*,) Tja, kanskje ikke så rart når man tenker etter. De vil vel ikke blande seg inn i galskapen på denne kloden.
Antall ord: 82
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vortex
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 108
Startet: 07 Mar 2011 22:22
13
Har takket: 40 ganger
Blitt takket: 52 ganger

Re: Hva er dette ?

Innlegg av Vortex »

Må si meg enig at det mest sannsynelig er snakk om noe jordisk. Ifølge personen som oppdaget denne, så hørtes det et slags skrik rett før, så da har jeg en mistanke om at det stammer fra en slags spontan fødsel fra et eller annet klovdyr.

Hehe sant det "ufo", jeg regner med at de er intelligente nok til å holde seg på avstand, og kanskje tilogmed gripe inn den dagen vi faktisk blir gale nok. "De" holder nok godt øye med oss.
Antall ord: 86
Spør de gamle til råds og de unge etter hjelp.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links