Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserDåpskjole

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

- Dåpskjole

Innlegg av Terra »

Tusen takk dere! :oops:
Oh, nei, vil ikke være med på ÅM. Hadde nok røket ut i første omgang hehe... :oops:
Kan ikke sånt på kommando, det bare glimter til av og til... Men gøy når en kan hjelpe til å finne noe for andre.

(Hm... om paran får nytt layout, det trenger en nesten ikke være synsk for å se for alle andre forumer jeg har vært i har gjort akkurat det de senere år... Men jeg håper ikke det skjer her, for forumene som forandrer stenger som regel ikke så lenge etterpå, eller de blir lite besøkt i etterkant av en slik "make up." Bare mine strøtanker vil ikke gå inn på dette for å prøve å "se." :mrgreen: )
Antall ord: 127
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

- - Dåpskjole

Innlegg av UFO »

Terra skrev:Tusen takk dere! :oops:
Oh, nei, vil ikke være med på ÅM. Hadde nok røket ut i første omgang hehe... :oops:
Kan ikke sånt på kommando, det bare glimter til av og til... Men gøy når en kan hjelpe til å finne noe for andre.

(Hm... om paran får nytt layout, det trenger en nesten ikke være synsk for å se for alle andre forumer jeg har vært i har gjort akkurat det de senere år... Men jeg håper ikke det skjer her, for forumene som forandrer stenger som regel ikke så lenge etterpå, eller de blir lite besøkt i etterkant av en slik "make up." Bare mine strøtanker vil ikke gå inn på dette for å prøve å "se." :mrgreen: )
Tja tja, det er utrolig hva man kan få til i den serien. Bare å legge deg på linja om at alt det som skjer har skjedd rundt 16 - 17 hundretallet det. Vanskelig å sjekke opp. Lar du det gå enda lenger bakover til vikingtiden, da er du sikra suksess. Du kan jo legge inn at navnet har med en E aller A f.eks. Da skårer du høyt. Et annet tips er å ha med "dame", "mann" og "barn". Da har du en helgardering. Så kan du bare tenke deg hvordan de så ut den tiden, og når de døde på den tiden, så er alt bankers. Sier du at dette er en eller annen soldat fra andre verdenskrig så er det jo ganske håpløst å sjekke opp etterpå. Men, du må passe deg for å bruke hele navn, og for all del ikke bare gå tilbake til 60, 70, 80, 90 tall etc. Da kan hende du går på en smell :mrgreen:
Det du også kan gjøre er å si at det er bråk i huset :D For det er det nok 99% sikkert.
Det er ikke uvanlig at disse "gjenboerne sleper på ett eller annen bein. De er som regel gamle, og så går de ofte litt krokbøyet. OG.. ikke minst, de er sikkert litt grå i håret også :mrgreen:

Dette var kanskje ondt skrevet :666 Men man får være litt kritisk også. Tror jeg skulle klart et par episoder der, bare man hart litt skuespillertalent så funker det her.

Men all honnør til de som virkelig treffer blink av og til. Det skal de ha.!
Antall ord: 403
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

- Dåpskjole

Innlegg av Terra »

Hihi, husker dere den morsomme parodien på klarsynt der den synske brukte denne metoden. Tror det var Valen som gjorde den parodien. De kalte det nærsynt... og han/hun sa mann, nei dame, nei mann osv. Var virkelig god den der. :mrgreen:
Antall ord: 42
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

- - Dåpskjole

Innlegg av UFO »

Terra skrev:Hihi, husker dere den morsomme parodien på klarsynt der den synske brukte denne metoden. Tror det var Valen som gjorde den parodien. De kalte det nærsynt... og han/hun sa mann, nei dame, nei mann osv. Var virkelig god den der. :mrgreen:
Nei den har ikke jeg fått med meg :D Kanskje den finnes på NRK om det var der, eller på
YouTube.
Antall ord: 65
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

- - - Dåpskjole

Innlegg av Terra »

ufo skrev:
Terra skrev:Hihi, husker dere den morsomme parodien på klarsynt der den synske brukte denne metoden. Tror det var Valen som gjorde den parodien. De kalte det nærsynt... og han/hun sa mann, nei dame, nei mann osv. Var virkelig god den der. :mrgreen:
Nei den har ikke jeg fått med meg :D Kanskje den finnes på NRK om det var der, eller på
YouTube.
Mulig det, den var bare så fin, lo så jeg hikstet og tårene spratt. ;)
Antall ord: 82
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- Dåpskjole

Innlegg av Svartepus »

Her terra! ;)

ccve80GnQKE
Antall ord: 3
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

- Dåpskjole

Innlegg av Terra »

Supert, takker så mye Svartepus! :notworthy:
Antall ord: 5
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
arwine
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 22 Feb 2006 17:03
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: akershus
Blitt takket: 3 ganger

Re: - Dåpskjole

Innlegg av arwine »

Svartepus skrev:Men du arwine; når man ser på profilen din og de få innleggene du har her inne har du nesten utelukkende brukt forumet til å finne mistede gjenstander. Faktisk tror jeg alle innleggene dine omhandler at du trenger hjelp til å finne ting du har mistet. Er det eneste grunnen til at du opprettet bruker her inne, å søke hjelp hver gang du mister noe?
Arwine: Var det virkelig nødvendig å legge ut det du skrev offentlig på forumet om meg? Noe går an å holde for seg selv eller skrive PM. [-X
Antall ord: 93

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: - Dåpskjole

Innlegg av Svartepus »

arwine skrev:
Svartepus skrev:Men du arwine; når man ser på profilen din og de få innleggene du har her inne har du nesten utelukkende brukt forumet til å finne mistede gjenstander. Faktisk tror jeg alle innleggene dine omhandler at du trenger hjelp til å finne ting du har mistet. Er det eneste grunnen til at du opprettet bruker her inne, å søke hjelp hver gang du mister noe?
Arwine: Var det virkelig nødvendig å legge ut det du skrev offentlig på forumet om meg? Noe går an å holde for seg selv eller skrive PM. [-X
Du er klar over at hvem som helst lett kan søke opp innleggene dine og se hva du har skrevet? Hva er det du mener jeg har lagt ut som er så ille?
Antall ord: 129
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Dåpskjole

Innlegg av Terra »

arwine skrev:[forum][/forum]HJELP :mozilla_cry: Jeg kan ikke finne en dåpskjole som har gått i arv.Det er felt inn ett felt foran som har teksten:La de små barn komme til meg. Stian,Andreas og Malene +2 navn til barnebarn jeg ikke har brodert inn enda.Skal brukes i juni igjen :mozilla_cry:
Hvordan gikk det Arwine, rakk du å brodere inn navn til dåp i juni? :)
Antall ord: 68
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: - Dåpskjole

Innlegg av Terra »

Borte.. skrev: 12 Apr 2014 01:25 Terra, ikke for å spore av, men klarer du å "se" om paren får en ny layout i nærmeste fremtid?
Jeg hadde ikke sett noe, men det fikk den vet du, meen vi overlevde tross alt og her er vi den dag i dag! :klapper

Til arwine, jeg er så glad for at du fant dåpskjolen der jeg sa og at du rakk å brodere den ferdig! :-)
Antall ord: 73
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links