Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

KlarsynthetJeg trenger virkelig hjelp til å finne noe viktig

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

storms
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 488
Startet: 05 Feb 2007 11:17
17
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 51 ganger

- Jeg trenger virkelig hjelp til å finne noe viktig

Innlegg av storms »

Dersom du har blåe fliser så skal du se rett bak den høyre skruen inn mot veggen som fester toalettet.
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mariabli
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 17 Mar 2014 00:57
10
Blitt takket: 1 gang

- - Jeg trenger virkelig hjelp til å finne noe viktig

Innlegg av mariabli »

storms skrev:Dersom du har blåe fliser så skal du se rett bak den høyre skruen inn mot veggen som fester toalettet.

Æææ hvordan visste du at jeg hadde blåe fliser? Skal sjekke med en eneste gang! Har fått høre fra en familievenn at jeg har lagt den fra meg i halvsøvne, så den kan vel ligge over alt
Antall ord: 64

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2809
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1496 ganger
Blitt takket: 1119 ganger
Kjønn:

- - - Jeg trenger virkelig hjelp til å finne noe viktig

Innlegg av Terra »

mariabli skrev:
storms skrev:Dersom du har blåe fliser så skal du se rett bak den høyre skruen inn mot veggen som fester toalettet.

Æææ hvordan visste du at jeg hadde blåe fliser? Skal sjekke med en eneste gang! Har fått høre fra en familievenn at jeg har lagt den fra meg i halvsøvne, så den kan vel ligge over alt
Fant du ringen din og i så fall hvor fant du den?
Antall ord: 78
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Borte..

- - - - Jeg trenger virkelig hjelp til å finne noe viktig

Innlegg av Borte.. »

Terra skrev:
mariabli skrev:
storms skrev:Dersom du har blåe fliser så skal du se rett bak den høyre skruen inn mot veggen som fester toalettet.

Æææ hvordan visste du at jeg hadde blåe fliser? Skal sjekke med en eneste gang! Har fått høre fra en familievenn at jeg har lagt den fra meg i halvsøvne, så den kan vel ligge over alt
Fant du ringen din og i så fall hvor fant du den?
Tror ikke at du skal holde pusten på at vi får svar. De fleste som kommer inn her, bare for å spørre andre om de kan "finne" ting som de selv har rotet bort, bruker som regel bare å stikke rett etter at de har postet tråden. Det er ytterst få ganger at vi i det hele tatt får oppdateringer.

Jeg liker å tro at det er fordi at de har funnet den tingen de "letet" etter, på en plass som får en til å lure på hva de tenker med. Sikkert slemt av meg, men sånn går det når man ikke gidder å gi tilbakemelding. Da konkluderer jeg med at de rett og slett er for flau til å gi livstegn fra seg, p.g.a. at de vet at de kan bli "mobbet" for det. Som f.eks. trådstarter hadde sikkert ringen på fingeren, men var for treg til å registrere det. Enten det, eller at hun sitter med tinnfoliehatten på inne på badet, i frykt for at storms er utenfor og stalker henne. :D
Antall ord: 258

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2809
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1496 ganger
Blitt takket: 1119 ganger
Kjønn:

- - - - - Jeg trenger virkelig hjelp til å finne noe viktig

Innlegg av Terra »

Vermilion Oriol skrev:
Terra skrev:
mariabli skrev:

Æææ hvordan visste du at jeg hadde blåe fliser? Skal sjekke med en eneste gang! Har fått høre fra en familievenn at jeg har lagt den fra meg i halvsøvne, så den kan vel ligge over alt
Fant du ringen din og i så fall hvor fant du den?
Tror ikke at du skal holde pusten på at vi får svar. De fleste som kommer inn her, bare for å spørre andre om de kan "finne" ting som de selv har rotet bort, bruker som regel bare å stikke rett etter at de har postet tråden. Det er ytterst få ganger at vi i det hele tatt får oppdateringer.

Jeg liker å tro at det er fordi at de har funnet den tingen de "letet" etter, på en plass som får en til å lure på hva de tenker med. Sikkert slemt av meg, men sånn går det når man ikke gidder å gi tilbakemelding. Da konkluderer jeg med at de rett og slett er for flau til å gi livstegn fra seg, p.g.a. at de vet at de kan bli "mobbet" for det. Som f.eks. trådstarter hadde sikkert ringen på fingeren, men var for treg til å registrere det. Enten det, eller at hun sitter med tinnfoliehatten på inne på badet, i frykt for at storms er utenfor og stalker henne. :D
Ja, du kan så si, hehe måtte humre litt for meg selv her nå jeg... :mrgreen:
Antall ord: 253
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
mariabli
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 17 Mar 2014 00:57
10
Blitt takket: 1 gang

- - - - - - Jeg trenger virkelig hjelp til å finne noe vikti

Innlegg av mariabli »

Terra skrev:
Vermilion Oriol skrev:
Terra skrev:
Fant du ringen din og i så fall hvor fant du den?
Tror ikke at du skal holde pusten på at vi får svar. De fleste som kommer inn her, bare for å spørre andre om de kan "finne" ting som de selv har rotet bort, bruker som regel bare å stikke rett etter at de har postet tråden. Det er ytterst få ganger at vi i det hele tatt får oppdateringer.

Jeg liker å tro at det er fordi at de har funnet den tingen de "letet" etter, på en plass som får en til å lure på hva de tenker med. Sikkert slemt av meg, men sånn går det når man ikke gidder å gi tilbakemelding. Da konkluderer jeg med at de rett og slett er for flau til å gi livstegn fra seg, p.g.a. at de vet at de kan bli "mobbet" for det. Som f.eks. trådstarter hadde sikkert ringen på fingeren, men var for treg til å registrere det. Enten det, eller at hun sitter med tinnfoliehatten på inne på badet, i frykt for at storms er utenfor og stalker henne. :D
Ja, du kan så si, hehe måtte humre litt for meg selv her nå jeg... :mrgreen:

*Kremt*.. Baksnakker dere meg?
Jeg har nesten gitt opp. Ringen er enda ikke funnet, og jeg forstår virkelig ikke hvor den er. Har snakket med en klarsynt, men den befinner seg ingen steder hun ser at den er.

Det som er så rart, er at den nå har vært borte i snart to måneder.. Merkelig
Antall ord: 271

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
mariabli
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 17 Mar 2014 00:57
10
Blitt takket: 1 gang

- Jeg trenger virkelig hjelp til å finne noe viktig

Innlegg av mariabli »

Og nei, jeg kom ikke bare hit fordi jeg ikke gidder å lete selv! Jeg kom hit fordi jeg er nødt til å bruke alle muligheter jeg har for å finne den..
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
mariabli
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 17 Mar 2014 00:57
10
Blitt takket: 1 gang

- - Jeg trenger virkelig hjelp til å finne noe viktig

Innlegg av mariabli »

armageddon skrev:
mariabli skrev:For litt over en uke siden la jeg fra meg ringen min av hvitt gull oppå en blå t-skjorte/topp på badet. Grunnen til at jeg husker så godt hvor jeg la den er fordi jeg legger alltid først armbåndet mitt ned, så ringen, så et hjertesmykke. Denne gangen la jeg merke til at hjertesmykket lå litt skjevt oppi ringen, så gikk jeg ut av badet. Morgenen etter når ringen skulle på, var den dønn borte. Ikke å finne noen steder. Jeg har lett etter ringen omtrent hver dag i over en uke nå, absolutt over alt. I alle skuffer og skap, på alle gulv og i alle kroker. Til og med åpnet vasken og plukket utav søppelposene vi hadde på den tiden. Det som er så merkelig er at jeg ikke var ute mellom da jeg la den fra meg og da den var borte, så det er teknisk umulig at den er utenfor huset. Men den er ikke her inne heller.

Setter virkelig pris på om noen kan se noe, eller om noen kan komme med tips.. Ringen er som sagt av hvitt gull og kostet rundt 4000, og jeg fikk den av kjæresten til jul. Derfor er det ekstra viktig for meg å finne den. Legger ved bilde



Har du hatt drømmer om ringen i ettertid?

Bilde
Jeg så ikke at du hadde spurt om det, men ja jeg har hatt drømmer om ringen. De er ikke så klare nå, men jeg drømte at jeg sendte bilde av at jeg hadde funnet ringen til kjæresten min.. Så drømte jeg at jeg var hos en venninne, og at jeg fant ringen på et teppe. Den kan ikke ligge hos henne, for jeg så den sist en lørdag kveld i mitt hus, og søndag morgen var den borte. Den siste drømmen jeg fortalte om da jeg fant den på et teppe, var ringen gått i stykker. Ikke at det er mulig å knekke den, men den var hvertfall "knust" og diamanten var falt av.
Antall ord: 351

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- Jeg trenger virkelig hjelp til å finne noe viktig

Innlegg av Lilja »

mariabli skrev: *Kremt*.. Baksnakker dere meg?
Jeg tror poenget var at de aller fleste som kommer inn og ber om denne type hjelp, forsvinner igjen i løpet av kort tid. Størsteparten gidder ikke engang gi en tilbakemelding på hvordan det gikk til slutt.

Du sier jo selv at du kom hit fordi du måtte bruke alle muligheter. Tar jeg feil om jeg tolker det dithen at du ikke har planer om å bli her når du er ferdig med å lete etter ringen din?


Det er egentlig litt som å innvitere alle i nabolaget du bor i på dugnad, for så å nekte å ha noe med naboene å gjøre når jobben er gjort...
Antall ord: 114

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
mariabli
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 17 Mar 2014 00:57
10
Blitt takket: 1 gang

- - Jeg trenger virkelig hjelp til å finne noe viktig

Innlegg av mariabli »

Lilja skrev:
mariabli skrev: *Kremt*.. Baksnakker dere meg?
Jeg tror poenget var at de aller fleste som kommer inn og ber om denne type hjelp, forsvinner igjen i løpet av kort tid. Størsteparten gidder ikke engang gi en tilbakemelding på hvordan det gikk til slutt.

Du sier jo selv at du kom hit fordi du måtte bruke alle muligheter. Tar jeg feil om jeg tolker det dithen at du ikke har planer om å bli her når du er ferdig med å lete etter ringen din?


Det er egentlig litt som å innvitere alle i nabolaget du bor i på dugnad, for så å nekte å ha noe med naboene å gjøre når jobben er gjort...
Hehe, jeg tolket det som at de tenkte jeg hadde funnet ringen og ikke giddet å si ifra :-) Selvfølgelig sier jeg ifra, for jeg vet selv hvor spennende det er å få vite om slike ting når man har fulgt med. Tråden ble bare litt bortglemt fordi jeg følte jeg ikke kom noen vei. Om jeg blir her eller ikke vil tiden vise, jeg syns det er interessant å lese på andre sine tråder men jeg kan ikke bidra med noe selv da jeg ikke har noen evner.
Antall ord: 206

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- Jeg trenger virkelig hjelp til å finne noe viktig

Innlegg av Lilja »

Hyggelig om du blir likevel! Interesse holder lenge, skulle forumet vært forbeholdt folk med evner, tror jeg det hadde vært stille her ;)
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !