Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Magi og Okkult PraksisLager dere egene spells?

Wicca, Cabala, gamle svartebøker, kjærlighets magi, Hermetisme, hvordan lage et rituale og så videre.
Ninjaa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 23 Feb 2014 17:30
10

Lager dere egene spells?

Innlegg av Ninjaa »

Hvordan finner dere spells som fungerer i praksis? Lager dere de selv eller evt hvordan finner dere frem til de? :)
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Lager dere egene spells?

Innlegg av Terra »

Eneste spellet jeg bruker, i alle fall bevisst, er dette:

Bilde
Antall ord: 10
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Artemis
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 15 Feb 2017 17:15
7
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 99 ganger
Kjønn:

Re: Lager dere egene spells?

Innlegg av Artemis »

Jeg driver ikke mye med magi. Men for et par år siden skjedde det veldig mye, ulykke der jeg skadet meg litt stygt og flere ting på rad og rekke. Så var jeg i Hellas (der flere ting skjedde, bankkortet mitt ble slukt første dagen jeg var der) og ei dame der sa "and still you don't belive in the evil eye?!" Jeg følte litt på det, faktisk … følte det kunne være noen som var sjalu på meg. Så jeg fant noen spells på nett som passet og gjorde et enkelt rituale og sendte energien tilbake til den som eventuelt sendte meg dårlig energi. Kjøpte en gresk "mati" eller flere også :lol:

Og jeg syntes det hjalp, det føltes bra. Fikk skapt litt "space" rundt meg og beskyttelse. Det er jo helt OK å sende andres energi tilbake til dem, det skader ingen.
Antall ord: 149

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Morris
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1078
Startet: 15 Nov 2012 14:05
11
Kjønn (valgfri): Humanoid ♂
Har takket: 380 ganger
Blitt takket: 550 ganger

Re: Lager dere egene spells?

Innlegg av Morris »

Artemis skrev: 06 Feb 2022 23:31 Jeg driver ikke mye med magi. Men for et par år siden skjedde det veldig mye, ulykke der jeg skadet meg litt stygt og flere ting på rad og rekke. Så var jeg i Hellas (der flere ting skjedde, bankkortet mitt ble slukt første dagen jeg var der) og ei dame der sa "and still you don't belive in the evil eye?!" Jeg følte litt på det, faktisk … følte det kunne være noen som var sjalu på meg. Så jeg fant noen spells på nett som passet og gjorde et enkelt rituale og sendte energien tilbake til den som eventuelt sendte meg dårlig energi. Kjøpte en gresk "mati" eller flere også :lol:

Og jeg syntes det hjalp, det føltes bra. Fikk skapt litt "space" rundt meg og beskyttelse. Det er jo helt OK å sende andres energi tilbake til dem, det skader ingen.
Høres ikke så bra ut å havne i ulykke nei, bra at du kom heldig ut av det! Så man kan sende energier tilbake med spells? Høres interessant ut, jeg har nettopp fått email fra strømselskapet mitt om økning av nettleie med 5 øre pr kWh. Som sagt så øker nettleien jo mindre strøm man bruker, så jeg skjønner ikke at slitasjen da kan bli større? Jeg har derfor konstruert et mottiltak til strømselskapet hvor jeg skriver:
Hei
Som følge av prisjusteringene vil jeg kreve 10 øre for hvert øre som økes i nettleiepriser pr kWh fra dere fra inntakssikring og videre til forbruk i huset for slitasje på brytere og annet elektrisk materiell. Beløpet kan øke i takt med høye strømpriser som vil medføre større slitasje på husets elektriske installasjoner ved hyppigere bruk for av og på implikasjoner.
Mvh
Forbruker :-)

Jeg tror neppe dette vil nytte, kanskje jeg burde prøve gresk "mati" ? Liksom sende regningen tilbake ... går det an?
Bare en tanke på hva som er mulig og ikke mulig.
Antall ord: 342

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !