hei. Jeg er ganske ny på dette men har hatt healingkrefter lenge som jeg vet og sanndrømt mange ganger men nå i det siste har det dukket opp ting som er vanskelig å forklare . Har gått litt i skogen og funnet noen steder med mye energi . dette resulterte i at orber som ble til skodde av og til fulgte meg gjennom hele skogen . hver gang jeg tok et bilde dukket skodden opp og gjorde de merkeligste ting en gang roterte den i en hvirvel og det var ansikter og dyr inni og i sentrum av hvirvelen var det lysvenener og orber . og etter det har tåken dukket opp allesteder jeg tar bilder den har vist meg en del ting. jeg har dette på bilder .jeg har og en unormal orbeaktivitet hjemme hos meg som kanskje 100 orber i halvminuttet til tider og de har til tider meget stor fart. dettte har jeg filmet og det er ganske tydelige ansikter i mange av dem. lurer på om jeg skal legge inn noen like bilder.
mvh Pitty.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ orber og ånder.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 07 Okt 2011 13:21
- 13
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Vestfold
- Har takket: 3649 ganger
- Blitt takket: 1151 ganger
- orber og ånder.
Legg gjerne ut noen bilder, sånne underlige tåkeformasjoner har jeg fanget på bilde selv i en skog rett ved en gammel steinsetning her i kommunen. Noe av det var nok en form for åndelig aktivitet
Antall ord: 37
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |