Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Paranormale / uvanlige hendelserMerkelig hendelse.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Therry
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 02 Sep 2013 23:40
10

Merkelig hendelse.

Innlegg av Therry »

I går opplevde jeg noe helt uforklarlig. Jeg skulle til Ski kjøpesenter, og parkerte der jeg alltid parkerer, i 2.rad i kjelleren. Det er et lite parkeringshus, med plass til ca 25 biler i hver rekke. Jeg var bevisst på hvor jeg parkerte i forhold til parkeringsautomaten og inngangen. Etter ca 90 minutter var jeg tilbake, men jeg så med en gang at bilen ikke var der. Trykket på "open" -nøkkelen, men ingen biler lyste. Jeg vet jo godt hvordan bilen min ser ut, en svart Mercedez Benz DL-registrert, men den var bare ikke der. Trykker på "open" igjen, ingen bil lyste noe sted. Etter å ha gått frem og tilbake en stund(folk måtte jo tro jeg var gal), prøvde jeg å lete i første og tredje rekke, men selvsagt ikke noen bil der. Da tenkte jeg at bilen måtte være stjålet og meldte i fra til informasjonen. Mannen i skranken smilte og sa at de hver dag hadde 3-4 kunder som sa de ikke kunne finne igjen bilen, men de hadde ofte parkert i en annen etasje eller parkert på et nytt sted. En vekter kom og fikk beskrivelse av bilen og hvor den stod parkert. Etter 20 sekunder kom han inn igjen og fortalte at han hadde funnet bilen. Den stod akkurat der jeg visste at jeg hadde parkert den, og var fullt synlig for meg også. Låsen virket selvsagt og. Følte meg temmelig dum, for jeg hadde lett (som med en lupe) etter bilen der den skulle stå. Kan man se totalt feil? Skulle gjerne hørt fra noen som har opplevd eller hørt om andre som har opplevd noe liknende.
Antall ord: 289

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4694
Startet: 14 Okt 2005 14:33
18
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

- Merkelig hendelse.

Innlegg av Heksepusen »

første man blir blid på er øynene He he.
Jeg har faktisk hvert med min mor jeg å klart å ta feil bil. Bilen var helt like samme type bil og moddel og nøkkelen til min mors bil passet i denne andre bilen.

Når vi oppdaget dette var vi jo ute av parkeringsplassen og litt byrd så måtte vi kjøre tilbake der det sto en veldig forundret mann og lurte på hvor bilen hans var.
Så det kan jo ha hendt at det har hvert en feil kode i systemet som har gjort at noen andre har klrt å låse opp bilen din med sin nøkkel og oppdaget det og levert bilen pent på plass igjen mens du løp rundt som en "gal" og lette etter bilen.
det er jo en forklaring.

Men helt ærlig jeg vet ikke kan jo hende siden mange opplever det at det foregår noe der. Men stort sett pleier slike ting og ha en helt logisk og vanlig forklaring.
Antall ord: 170
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

- Merkelig hendelse.

Innlegg av Isan »

Jeg vet om liknende episoder, men da har forklaringen vært at den som skulle hente bilen sin, har gått inn i feil etasje i parkeringshuset.
Antall ord: 27
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Therry
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 02 Sep 2013 23:40
10

- Merkelig hendelse.

Innlegg av Therry »

Feil etasje hadde jeg IKKE parkert i. Jeg står alltid i underetasjen, og her kjører man også inn en egen inngang. Skulle i så fall ha merket det da vekteren ble med meg tilbake og fant bilen. Tenk deg selv : Du kommer ut fra for eks. en Rimi-butikk og vet at du har parkert bilen din midt mellom 10 biler som står parkert i rekke. Det går vel ikke an å se seg blind? Døråpneren lyser ikke, og din bil ER ikke der. Du ville vel anta at den var stjålet? Den eneste naturlige forklaringen jeg har er at noen tok feil bil (min), fant det ut for så å levere den tilbake. Dette måtte ha skjedd i løpet av de 10 - 15 minuttene jeg var borte. Men i og med at det var fullt med biler, måtte en bil ha kjørt ut slik at vedkommende fikk parkert på omtrent samme plass som der bilen stod. Trodde ikke det gikk an, for selv om jeg skulle glemme å låse låses den automatisk etter en stund når nøkkelen ikke står i. Dessuten er det vel ikke bare å starte en bil med moderne nøkkel? For ikke å bli smårar heller jeg til denne forklaringen. Alternativt måtte jeg ha blitt utsatt for en form for hypnose. Da kan man vel se noe annet enn det man skal?
Antall ord: 240

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- Merkelig hendelse.

Innlegg av Borte.. »

Kanskje parkeringshuset er magisk?
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 763
Startet: 26 Apr 2012 20:09
11
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

- Merkelig hendelse.

Innlegg av xyrea »

Hm, hva med at batteriet i døråpnerdingsen begynner å bli dårlig, så den virka ikke akkurat da.. og når du ikke så bilen med en gang og den ikke sa 'her er jeg' så du den ikke, fordi det egentlig var lysene du så etter og ikke bilen, når du ikke så den med en gang. Hvis du skjønner hva jeg mener.

Vet alt om dette med batterier og døråpnerdingser, når det til slutt lades ut går alarmen på og bilen låses.. dette er irriterende hvis har en gammel teit bil og man bor på bøgda og nøkkelen stort sett står i tenninga.

..trenger kaffe.

Og ja, har også "stjålet" en bil som ligna veldig mye på en jeg hadde lånt. Det skal liksom ikke gå an, men det gjør det.
Antall ord: 147
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- Merkelig hendelse.

Innlegg av ludoburgero »

Her tror jeg den mest sannsynlige forklaringen er at det har åpnet seg en tidsportal pga forstyrrelser i tid-og-rom-dimensjonen som har åpnet for fri passasje for hendelser fra fremtiden, som har resultert i at du var der på et tidspunkt etter du allerede hadde forlatt kjøpesenteret.

Dette korrigeres ofte da astrale entiteter blir skremt av autoriteter.
Derfor har nok tidsportal opphørt da du tok kontakt med vakthold.
Antall ord: 72
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links