Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserJeditronds kjærestetråd

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Borte..

- Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av Borte.. »

Man har jo alltids sukker eller match, om hun ikke skulle dukke opp her!
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av Arven »

Ok, så skal jeg være litt kjip, men når du legger privaten din ut på display så ;)

Jeg har tro på at det er forutbestemt, men jeg tenker at du ødelegger en del av den første pirrende spenningen ved å lage et "prosjekt" ut av det og gjøre det offentlig.
Jeg ønsker deg alt godt i verden, missforstå ikke, men jeg vet ihvertfall for min del at jeg hadde likt veldig dårlig at han hadde " bestemt" forholdet vårt før vi i det hele tatt hadde møttes. Skjebne sjeler eller ikke, så har vi fri vilje ikke sant ;)
Antall ord: 104
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av jeditrond »

Arven skrev:Ok, så skal jeg være litt kjip, men når du legger privaten din ut på display så ;)

Jeg har tro på at det er forutbestemt, men jeg tenker at du ødelegger en del av den første pirrende spenningen ved å lage et "prosjekt" ut av det og gjøre det offentlig.
Jeg ønsker deg alt godt i verden, missforstå ikke, men jeg vet ihvertfall for min del at jeg hadde likt veldig dårlig at han hadde " bestemt" forholdet vårt før vi i det hele tatt hadde møttes. Skjebne sjeler eller ikke, så har vi fri vilje ikke sant ;)
Prosjektdelen/navnet var ment som en spøk :) Jeg opplever allerede deler av den pirrende spenningen eller hva jeg nå skal kalle denne følelsen siden jeg i fjor fikk noen aha-opplevelser rundt dette. Og ta det med ro, jeg vil ikke legge ut alle detaljer fra det kommende forholdet her. Tråden var ment som "rapport" til alle dere som lurer og så tror jeg Bast selv dyttet litt på meg fordi jeg foretrekker å holde alle kortene tett til brystet til vanlig :mrgreen:

I grunnen ikke ulikt dette selvintervjuet jeg måtte skrive ifm. boka/bloggen, jeg får ikke lov til og gjemme meg bak tastaturet mitt lenger, jeditrond skal ut i verden og oppdage kjærligheten og mye annet rart. Bast/frk X skal jo ikke bare være en kjæreste, vi kommer til og samarbeide med diverse paranormale ting også. Antar at evnene våre vil utfylle hverandre på noe vis. Time vill sjåvv :D Og Bearchild har rett, det er ikke snakk om et år til vi møtes, med snart menes sommer/tidlig høst har jeg en følelse av. Akkurat sånne ting er ikke hjelperne særlig flinke til, konkrete datoer og sånt. Det er vel her fri vilje kommer inn og det er det som har gjort at vi ikke møtes før nå. Begge måtte være klar for det som vi jo bestemte oss for før vi tok plass i verden igjen i dette livet :)
Antall ord: 358
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av Arven »

Det er bra at Jeditrond skal ut og frem ! :D
Antall ord: 9
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av jeditrond »

Arven skrev:Det er bra at Jeditrond skal ut og frem ! :D
Tja, det er kanskje det? Det er i grunnen litt spooky akkurat det der, jeg trives best i skyggen. Men neida, ut med seg sier hjelperne :) Kanskje vår kommende datter så smått begynner å bli oppgitt over hvor trege hennes kommende foreldre er :D
Antall ord: 55
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lighteren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 366
Startet: 31 Mai 2009 15:38
14
Kjønn (valgfri): demon
Har takket: 536 ganger
Blitt takket: 277 ganger

- Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av lighteren »

er det egentlig såå lurt med en så ekskluderende holdning når det gjelder kjærlighetslivet?

hva gjør du hvis du finner tonen med en dame som ikke kjenner seg igjen i disse atlantis-teoriene dine,
skal du ditche henne fordi hu ikke er dama di fra atlantis?

men for all del, hvis du virkelig vil vente på den "rette", så ønsker jeg deg lykke til selvsagt.
Antall ord: 68
741
PMW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av jeditrond »

lighteren skrev:er det egentlig såå lurt med en så ekskluderende holdning når det gjelder kjærlighetslivet?

hva gjør du hvis du finner tonen med en dame som ikke kjenner seg igjen i disse atlantis-teoriene dine,
skal du ditche henne fordi hu ikke er dama di fra atlantis?

men for all del, hvis du virkelig vil vente på den "rette", så ønsker jeg deg lykke til selvsagt.
Slik jeg har forstått det vil vi finne hverandre uansett. Det er ikke sikkert hun er like gira på Atlantis som meg selv om hun er den rette. Det gjør ingenting, bare hun ikke er totalt skeptiker, det kan bli litt slitsomt og leve med når man tross alt skriver om det og har minst en bok til inne i seg om emnet :) Hun har jo annonsert sin "ankomst" via Bast nå, ikke ankomst som i at hun plutselig står på døra mi, mer som at våre veier nå kommer sammen eller noe annet mer poetisk :)

Forsøker ikke og være ekskluderende i kjærlighetslivet som sådan, men akkurat dette er noe vi begge ble enige om før vi inkarnerte inn i den nåværende fysiske eksistensen. Skjønner godt at ikke alle tror på noe slikt, har hatt ymse kvelder med mye grubliseringer over dette og ikke minst en sterk motstand mot å bli dratt inn i en "episk" kjærlighetshistorie over samme lest som Titanic; "De har vært adskilt gjennom livene siden Atlantis falt for godt. Nå finner de endelig sammen igjen!" Nå er det visst ikke slik, vi har vært sammen siden Atlantis i alle våre liv på en eller annen måte. Men det er Atlantis og det nåværende som er viktigst, ringen skal sluttes og alt det der :D Kanskje vi finner ut sammen hvilke andre roller vi har hatt opp gjennom klodens historie. Nok en gang; time vill sjåvv :mrgreen:
Antall ord: 329
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lighteren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 366
Startet: 31 Mai 2009 15:38
14
Kjønn (valgfri): demon
Har takket: 536 ganger
Blitt takket: 277 ganger

- Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av lighteren »

jeg skjønner.

ja det virker som du har tenkt gjennom dette og sånt så,
da heier jeg på deg og satser på at du har rett, så får vi håpe at hu dukker opp snart.
skal følge med på tråden.
/bookmarked.
Antall ord: 47
741
PMW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av Borte.. »

Du får føre det opp i law of attraction tråden. Da skjer det vet du!
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av jeditrond »

lighteren skrev:jeg skjønner.

ja det virker som du har tenkt gjennom dette og sånt så,
da heier jeg på deg og satser på at du har rett, så får vi håpe at hu dukker opp snart.
skal følge med på tråden.
/bookmarked.
Jeg forsøker alltid og tenke gjennom ting, det er det jeg er god på, litt for god til å tenke ift. og handle innimellom :D Takker og bukker for heiing!
Vermilion Oriol skrev:Du får føre det opp i law of attraction tråden. Da skjer det vet du!
Har gjort det allerede tror jeg :) Men jeg måtte endre på tankesettet mitt litt, så fort jeg "åpnet" meg mer for henne, kom plutselig beskjeden fra Bast om at "nå kommer jeg enten du vil eller ei". Veldig underlig, men som sagt, slike paranormale hendelser begynner å bli nærmest dagligdags nå :) Det hører med til historien at min avdøde far ga beskjed via en venninne om at jeg ikke måtte være så tilknyttet/tilbaketrukket ovenfor kvinner jeg ikke kjenner :mrgreen: Han visste vel at det ville ha dobbelt effekt om det kom via venninnen min istedenfor direkte til meg. Nå som venninnen min er klar over det vil jeg nemlig ikke få fred før jeg setter i gang og jobber med nettopp dette :P
Antall ord: 227
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av Arven »

Vermilion Oriol skrev:Du får føre det opp i law of attraction tråden. Da skjer det vet du!
Gjør det ?!! Da får jeg legge ut noen ønsker der så kanskje det kommer en kjekkas på døra :D
Antall ord: 42
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- - - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av Svartepus »

Arven skrev:
Vermilion Oriol skrev:Du får føre det opp i law of attraction tråden. Da skjer det vet du!
Gjør det ?!! Da får jeg legge ut noen ønsker der så kanskje det kommer en kjekkas på døra :D
Javisst, spesielt kjærester og sånn! Bare se her (sitert fra den fine law of attraction-tråden):
Svartepus skrev:
Svartepus skrev:
Og jeg sier: "Jeg har min utvalgte på kroken innen 2008!" :mozilla_wink:
Nå blir det kanskje mer action...
Hehe... Dette har nå faktisk slått til :mozilla_smile:
Jeg har fått ham på kroken, men hvor lenge det varer og hva som skjer videre, vil nå tiden vise. Utrolig "sommerfugler-i-magen"-følelser i sving nå ja! :mozilla_laughing:

Svartepus er så glad så glad! :mozilla_smile: :mozilla_smile: :mozilla_smile:
Vi er fremdeles sammen og har snart 5-års jubileum :flirt
Antall ord: 151
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metatron1985
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 92
Startet: 02 Jun 2013 16:14
10
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Oslo / Narnia
Har takket: 41 ganger
Blitt takket: 55 ganger

- Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av Metatron1985 »

Nå må du fortelle mer Svartepus! :mozilla_wink:
Sist redigert av Metatron1985 på 10 Jun 2013 00:38, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 8
"Occupy you imagination, or someone else will... "

"A Wizard is never late, nor is he ever early, he arrives precisely when he intends to!" -Gandalf

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

- - - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av Isan »

jeditrond skrev:
Isan skrev:....

Jeditrond, da får jeg kanskje lov å spørre, siden vi er i den paranormale delen ;) :
Tror du du har vært mann og hun kvinne alle ev. gangene dere har vært kjærester før, eller kan dere ha byttet? :? Bare nysgjerrig :)
Jeg tror vi kan ha byttet, i Atlantis var vi som nå virker det som. Men mellom Atlantis og nå kan vi nok ha byttet på hvem som var mann og kvinne. For alt jeg vet tok vi noen liv som homofile/lesbiske også, jeg vet fint lite om livene mellom Atlantis og nå, enn så lenge :D
Takk for at du brydde deg om å svare!! :fruit
Antall ord: 113
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - - - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av jeditrond »

Isan skrev:
jeditrond skrev:
Isan skrev:....

Jeditrond, da får jeg kanskje lov å spørre, siden vi er i den paranormale delen ;) :
Tror du du har vært mann og hun kvinne alle ev. gangene dere har vært kjærester før, eller kan dere ha byttet? :? Bare nysgjerrig :)
Jeg tror vi kan ha byttet, i Atlantis var vi som nå virker det som. Men mellom Atlantis og nå kan vi nok ha byttet på hvem som var mann og kvinne. For alt jeg vet tok vi noen liv som homofile/lesbiske også, jeg vet fint lite om livene mellom Atlantis og nå, enn så lenge :D
Takk for at du brydde deg om å svare!! :fruit
Bare hyggelig. Jeg synes dette er spennende selv og jeg bringer jo ikke noen intime detaljer på banen, så da kan jeg godt skrive det for åpent forum :D Dvs. intime detaljer får bli mellom meg og henne når den tid kommer 8)
Antall ord: 158
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links