Halo ja
Er det noen der ute som vet noe om hvordan man kan komenisere med ens hjelpere? eller om det i heletatt er mulig? Også hvor mange hjelpere man har. og om alle har hjelpere. vet jeg stiller mang spørsmål men ha meg unskylt jeg er ny i dette og er interesert i å lære
Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengler ⇒ Komenikasjon
Moderatorer: Asbjørn, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Nov 2012 19:08
- 12
- Kjønn (valgfri): Mann
- Har takket: 15 ganger
- Blitt takket: 3 ganger
Komenikasjon
Antall ord: 58
Verden er bare så god som du gjør den.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Mar 2009 02:04
- 15
- Har takket: 391 ganger
- Blitt takket: 249 ganger
- Komenikasjon
Hvis du tar en kikk nedover denne tråden, så vil du finne svar på alt du spør om:
https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewforum.php?f=37
https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewforum.php?f=37
Antall ord: 30
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 20 Feb 2011 22:17
- 13
- Kjønn (valgfri): Dame
- Lokalisering: Sunnmøre
- Har takket: 40 ganger
- Blitt takket: 18 ganger
- Komenikasjon
hvis du ser i bilder før du ska sove så kommer mine til meg sånn men jeg har ikke noe kontakt med dei egentlig.Bare sånn hilse på nye når dei kommer.Ellers må en vel prøve å meditere og få kontakt på den måten.be dei vise seg i drømme når en sover.
Antall ord: 61
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Mar 2009 02:04
- 15
- Har takket: 391 ganger
- Blitt takket: 249 ganger
- Komenikasjon
Du kan prate med de, slik du gjør med din familie og venner. Du kan prate helt normalt, fortelle de om dine plager, dine ønsker og tanker. De er der og lytter til deg.Morten.B.F skrev:Er det noen der ute som vet noe om hvordan man kan komenisere med ens hjelpere? eller om det i heletatt er mulig? Også hvor mange hjelpere man har. og om alle har hjelpere. vet jeg stiller mang spørsmål men ha meg unskylt jeg er ny i dette og er interesert i å lære
Ja, det er mulig. Alt går ant. Det er bare du som setter begrensninger.
Ikke alle vet om sine hjelpere. Enkelte vet alt om sine hjelpere. Jeg for min del, har ingen anelse om hvem mine hjelpere er.
Hjelpere er som regel familie medlemmer av deg. Enten veldig langt tilbake i tid, eller i fra nyere tid.
Hvor mange hjelper du har, kan være vanskelig å finne ut av. Men som regel kan du har mer enn 5-10, eller fler. Avhengig av om du har paranormale evner. Da trenger man mange hjelpere. Fordi man er kontakten mellom det levende og det åndelige. Og da trenger man styrke og hjelp til det.
Ja, alle har hjelpere! Ingen fødes uten!
Filmen The Invisible kan være en fin start, i å forstå den andre siden:
Antall ord: 230
Hide post links |