Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserSer farger, lys, tåke osv

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

30cm
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 499
Startet: 09 Sep 2009 22:35
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 12 ganger
Blitt takket: 21 ganger

- - - Ser farger, lys, tåke osv

Innlegg av 30cm »

Heksepusen skrev:
30cm skrev:dobbel, fårvel anmelde meg sjæl
alt i orden jeg har ikke funnet noen dobbelpost eller noe galt. Vennlig hilsen modden
Ne,i det var heller meg som surra når jeg skulle endre en post og lagde en ny istedet, he he.
Antall ord: 48
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
galaxy - sluttet

- - Ser farger, lys, tåke osv

Innlegg av galaxy - sluttet »

superbanan skrev:... Kan forøvrig oppdatere dere om at synsforstyrrelsene mine (og det kroppslige) er der enda.
En ny legerunde da og be om å bli tatt på alvor.

Jeg selv ville nesten ha oppsøkte / tatt en telefon, helst flere forskjellige (for å skjekke ut om det samme kommer opp) til en klarsynt (e) /kanaliserer/medium/shaman for å høre hva som veldig øyeblikkelig kommer opp, vil for sikkert raskt svar...

Det legestyret er en nøysommelig firkantet og ofte lang prosess. Og antar at man må stå littegrann på for å få grundig undersøkelse og at det kan være mye som det kan være om det er noe med din helse og det ikke er et slags energiarbeide som pågår med deg eller noe i den retningen (uten at jeg har veldig mye peiling... En annen ting er at det kan også være lurt og legge ut spørsmålet på forumet på altnett.no for det er det noen med litt tung erfaring der også innenfor litt merkelige ting. Energi-ting. Om det er det det er med deg ...

Om du tar kontakt med sjaman/klarsynte/medium så er utfordringer er å få tak på noen som man VET er FLINKE og kan stole som høvelig på, det er forøvrig UTROLG mange som kan hente informasjon om ting via andre veier enn det tradisjonelle firekantede (men akk så nødvendig selvsagt) legesystemet ....... men ikke alle er like seriøse eller flinke på det de driver med, min erfaring er også at deg og hva du tror så litt på det at de er nøytrale og flinke..
Antall ord: 274

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
superbanan
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 28
Startet: 13 Jul 2012 12:13
11
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 8 ganger

- - - Ser farger, lys, tåke osv

Innlegg av superbanan »

galaxy skrev:
superbanan skrev:... Kan forøvrig oppdatere dere om at synsforstyrrelsene mine (og det kroppslige) er der enda.
En ny legerunde da og be om å bli tatt på alvor.

Jeg selv ville nesten ha oppsøkte / tatt en telefon, helst flere forskjellige (for å skjekke ut om det samme kommer opp) til en klarsynt (e) /kanaliserer/medium/shaman for å høre hva som veldig øyeblikkelig kommer opp, vil for sikkert raskt svar...

Det legestyret er en nøysommelig firkantet og ofte lang prosess. Og antar at man må stå littegrann på for å få grundig undersøkelse og at det kan være mye som det kan være om det er noe med din helse og det ikke er et slags energiarbeide som pågår med deg eller noe i den retningen (uten at jeg har veldig mye peiling... En annen ting er at det kan også være lurt og legge ut spørsmålet på forumet på altnett.no for det er det noen med litt tung erfaring der også innenfor litt merkelige ting. Energi-ting. Om det er det det er med deg ...

Om du tar kontakt med sjaman/klarsynte/medium så er utfordringer er å få tak på noen som man VET er FLINKE og kan stole som høvelig på, det er forøvrig UTROLG mange som kan hente informasjon om ting via andre veier enn det tradisjonelle firekantede (men akk så nødvendig selvsagt) legesystemet ....... men ikke alle er like seriøse eller flinke på det de driver med, min erfaring er også at deg og hva du tror så litt på det at de er nøytrale og flinke..
Har bare vært hos healer/klarsynt. Han sa jeg var på vei inn i lyset. Ser ikke poenget med å bruke tid og penger på leger når jeg ikke plages med det og ikke har noen smerter. Hvis det skulle være noe galt med meg, så er det psykisk og ikke fysisk. Eller en mystisk sykdom som de uansett ikke kan hjelpe meg med :-)

Har slått meg til ro med at det var et wake up call.
Antall ord: 356

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
galaxy - sluttet

- - - - Ser farger, lys, tåke osv

Innlegg av galaxy - sluttet »

superbanan skrev:
galaxy skrev:
superbanan skrev:... Kan forøvrig oppdatere dere om at synsforstyrrelsene mine (og det kroppslige) er der enda.
En ny legerunde da og be om å bli tatt på alvor.

Jeg selv ville nesten ha oppsøkte / tatt en telefon, helst flere forskjellige (for å skjekke ut om det samme kommer opp) til en klarsynt (e) /kanaliserer/medium/shaman for å høre hva som veldig øyeblikkelig kommer opp, vil for sikkert raskt svar...

Det legestyret er en nøysommelig firkantet og ofte lang prosess. Og antar at man må stå littegrann på for å få grundig undersøkelse og at det kan være mye som det kan være om det er noe med din helse og det ikke er et slags energiarbeide som pågår med deg eller noe i den retningen (uten at jeg har veldig mye peiling... En annen ting er at det kan også være lurt og legge ut spørsmålet på forumet på altnett.no for det er det noen med litt tung erfaring der også innenfor litt merkelige ting. Energi-ting. Om det er det det er med deg ...

Om du tar kontakt med sjaman/klarsynte/medium så er utfordringer er å få tak på noen som man VET er FLINKE og kan stole som høvelig på, det er forøvrig UTROLG mange som kan hente informasjon om ting via andre veier enn det tradisjonelle firekantede (men akk så nødvendig selvsagt) legesystemet ....... men ikke alle er like seriøse eller flinke på det de driver med, min erfaring er også at deg og hva du tror så litt på det at de er nøytrale og flinke..
Har bare vært hos healer/klarsynt. Han sa jeg var på vei inn i lyset. Ser ikke poenget med å bruke tid og penger på leger når jeg ikke plages med det og ikke har noen smerter. Hvis det skulle være noe galt med meg, så er det psykisk og ikke fysisk. Eller en mystisk sykdom som de uansett ikke kan hjelpe meg med :-)

Har slått meg til ro med at det var et wake up call.

Så bra dette da !! :) enig ang det med leger, men man sier jo alltid ; ta lege eller psykolog først, men dette er jeg stort sett ikke enig i i mange tilfeller; et tungt+firekantet system der man risikerer i å bli satt i en "psyk" bås ...
Antall ord: 405

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
superbanan
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 28
Startet: 13 Jul 2012 12:13
11
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 8 ganger

- Ser farger, lys, tåke osv

Innlegg av superbanan »

Ja, jeg ser hva du mener. Det er så avhengig av hvem du møter. Heldigvis fikk jeg en veldig veldig hyggelig lege da jeg var inne på akutten :) Men det eneste hun kunne tilby meg var å snakke med psykolog/psykiater, noe jeg takket nei til siden jeg jobber natt og følte jeg hadde større behov for å sove akkurat da. Snakket med kollegaene mine om det, siden jeg selv jobber i psykiatrien, og de var heller ikke bekymret for meg. Han ene er intuitiv eller hva man nå kaller det, og sa det samme som healeren. At det er min sjette sans, det tredje øyet blablbla.

Har også fått bekreftet en av intuisjonen mine som kom da jeg var midt oppi dette. Fikk flere fornemmeler som jeg skrev ned i dagboken min den ene dagen. Har ikke hatt flere, har bare "skrudd av" alt siden de virket så usannsynlige. Men nå blir jeg bekymret for at det andre også skal stemme.. :-| (Jeg vil ikke at det skal skje).

Og når jeg var på jobb (husker ikke om jeg har sagt dette eller ikke) så kom plutselig det lyset igjen, veldig kraftig. Det bruker bare å komme når jeg sitter hjemme og slapper av. Men lyset kom, og når jeg fortalte hvordan dette artet seg til min åndelige kollega så sa han "Åååh, så spennende! Du har jo sett auraen hans!" Aldri skjedd igjen. Og når jeg satt og leste en bok så kom det en svart skygge over sidene, noe som gjorde at jeg skvatt skikkelig. Og samme hvor mye jeg vridde og vendte på boka, så fikk jeg det ikke til å være en skygge fra noe annet. Den liksom levde sitt eget liv. Så noen minutter senere fikk jeg en kjempe aha-opplevelse om at Gud er alt og alle er Gud og jeg er egentlig alt. Veldig rar følelse som jeg ikke hr hatt igjen siden den gang. Altså, jeg har hørt om panteisme før, men nå virkelig FORSTOD jeg det. Ikke bare intellektuelt sett som en ide. Det var helt selvfølgelig at det skulle være sånn. Det var en helt syk opplevelse, men også ganske fantastisk.

Og maaaaange andre slike (for meg) "rare" ting som jeg ikke kan forklare. Hehe, så uansett hva det er, er det i alle fall meget interessant! :-D

Edit: Beklager om jeg har gjentatt meg selv nå, er så lenge siden jeg har vært inne her at jeg husker ikke hva jeg har skrevet og ikke skrevet.
Antall ord: 429

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- Ser farger, lys, tåke osv

Innlegg av ludoburgero »

Det første du må gjøre er iallefall å få redegjort om du har synsforstyrrelser eller superkrefter!

Forskjellen kan forklares av en shaman-lege-vitenskaps-blindt-troende prest/eksorsist/skeptiker. Disse kan du ringe på 829-XX-ZZZ og koster bare 49,90 per sekund. Får rabatt hvis du er politiker, da de har noen ordninger med spåkonetelefoner og lignende.
Antall ord: 62
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
galaxy - sluttet

- Ser farger, lys, tåke osv

Innlegg av galaxy - sluttet »

Når det gjelder 3. øyet er det nok mye som kan ses der som vi ikke gjør. Eneste jeg kan se er indigo + grønt - når det er mørkt, av og til (av en eller annen merkelig grunn så er det bare disse 2 mest indigo) det er mine egne energier vil jeg tro. Alle har jo aura i farger som står 1/2 meter + ut fra kroppen, men få kan se den med øynene. Men mange barn kan jo se ånder, men evnen lukkes etterhvert som man vokser til.
Antall ord: 95

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

- - - - Ser farger, lys, tåke osv

Innlegg av Asbjørn »

superbanan skrev:Har bare vært hos healer/klarsynt. Han sa jeg var på vei inn i lyset. Ser ikke poenget med å bruke tid og penger på leger når jeg ikke plages med det og ikke har noen smerter. Hvis det skulle være noe galt med meg, så er det psykisk og ikke fysisk. Eller en mystisk sykdom som de uansett ikke kan hjelpe meg med :-)

Har slått meg til ro med at det var et wake up call.
Hva en healer / klarsynt sier, - det skal du ta med en klype salt, - ikke fordi en healer / klarsynt ikke kan gi gode råd, - MEN FORDI noen av de som sier de er det, - egentlig er svindlere !

Det finnes de som virkelig kan, - men det finnes og de som bare er ute etter penga dine, og driter i deg, bare du betaler og går... ( og ja, det finnes enkelte leger som er slik og ).

Jeg ville likevel snakket med en lege, fordi synsforstyrrelser ofte kan ha med nervebaner osv i hjernen.
Noe kan ha med hodepine å gjøre, ( som jeg selv merker med jevne mellomrom ) da som i i forbindelse med migrene lignende tilstand :
Se google om tips :
https://www.google.no/search?q=synsfors ... styrrelser

Det kan også være at kroppen er i ubalanse, at noen kjemiske stoffer / vitaminer / mineraler eller lignende kan være i underskudd, slik at kroppen ikke jobber normalt.

Det er også mange andre årsaker, som kan være årsak, men jeg kan ikke remse opp alle her.
( jeg er heller ikke lege ).

Derfor anbefaler jeg deg å gå til lege, - og eventuelt om legen ikke finner ut noe, - be om å komme til en spesialist.

Først når en spesialist eller 5 sier at de ikke kan forklare det du opplever, DA kan man begynne å vurdere om det er åndelige / paranormale årsaker.
Og da er også tiden inne til å finne ut hvem du skal gå til, og be om råd.
( Og de som er dyre er enten veldig gode, eller veldig uærlige...)

Så få først legen din til å henvise deg om han ikke finner ut noe.

A
Antall ord: 359

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
superbanan
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 28
Startet: 13 Jul 2012 12:13
11
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 8 ganger

- - - - - Ser farger, lys, tåke osv

Innlegg av superbanan »

Derfor anbefaler jeg deg å gå til lege, - og eventuelt om legen ikke finner ut noe, - be om å komme til en spesialist.
Jeg gikk til lege, og det var ingen ting som tilsvarte at jeg skulle videresendes.
Har lest gjennom alle synsforstyrrelser og legesider som finnes på nett. Det er ingen ting som stemmer.
Først når en spesialist eller 5 sier at de ikke kan forklare det du opplever, DA kan man begynne å vurdere om det er åndelige / paranormale årsaker.
Finnes vel ingen fasitsvar for dette? Det er ingen ting i denne verden man kan vite sikkert uansett. Og jeg tror det jeg tror. Jeg har ikke noe behov for å overbevise andre.

Det kan også være at kroppen er i ubalanse, at noen kjemiske stoffer / vitaminer / mineraler eller lignende kan være i underskudd, slik at kroppen ikke jobber normalt.
Da ville vi sett det på blodprøvene.
Så få først legen din til å henvise deg om han ikke finner ut noe.
Som sagt, har ingen interesse av å bruke tid og penger på leger når jeg ikke plages med det og ikke har smerter :-)
Antall ord: 200

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

- - - - - - Ser farger, lys, tåke osv

Innlegg av livingdeaddoll »

superbanan skrev: Som sagt, har ingen interesse av å bruke tid og penger på leger når jeg ikke plages med det og ikke har smerter :-)
What..? Det er de gangene du ikke plages med en "sykdom" og ikke har smerter du ihvertfall burde bruke masse tid og penger på det! Oppsøk flere leger! La de ta prøver, la de få eksperimentere med deg! Få de til å legge deg inn på sykehuset, slik at de kan få tukle og skjære i deg. Gjør deg om til en forsøkskanin...
Du kan jo alltid se på det som en ferie med gratis kost og losji. Å leve på et sterilt rom med mange syke mennesker rundt deg kan jo bare gjøre deg godt, tror det vil sterke psyken din. Altså en vinn vinn situasjon! Det kan jo ikke skade! For de vet jo alltid best, disse ubermenneskene (også kalt leger), de vet ALT. Og de vet ALLTID ditt beste...
Ekspertene sier: "Det er bedre å bli en leges forsøkskanin, enn å ha 10 healere på taket..."
Antall ord: 177

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- - - - - - - Ser farger, lys, tåke osv

Innlegg av ludoburgero »

livingdeaddoll skrev:Ekspertene sier: "Det er bedre å bli en leges forsøkskanin, enn å ha 10 healere på taket..."
Ekspertene sier så! Dette mener forskerne også!
Dessuten er det flere indisier som antyder at noe slikt er rimelig å anta kan være mulige tilfeller.
Antall ord: 43
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jeppski
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 758
Startet: 14 Sep 2010 10:59
13
Kjønn (valgfri): Gutt
Har takket: 77 ganger
Blitt takket: 254 ganger

- Ser farger, lys, tåke osv

Innlegg av Jeppski »

Det er noe som heter hysterisk blindhet. Jeg antar TS har noe tilsvarende.
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
superbanan
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 28
Startet: 13 Jul 2012 12:13
11
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 8 ganger

- Ser farger, lys, tåke osv

Innlegg av superbanan »

Haha. Nei, det har jeg hatt hele livet, kan ikke være det :-)
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

- Ser farger, lys, tåke osv

Innlegg av Isan »

Dessuten, Jeppski, det er å sitte og anta at noen har sånn og sånn, man nettopp ikke skal gjøre! Å oppfordre noen til å få sjekket ting - og å få sjekket grundig -, ja, det kan være lure råd å gi. Men å anta noe som helst om andres tilstand, er det vi ikke skal, verken ifølge reglene på Paranormal, eller ifølge omtanke for andre.
Antall ord: 65
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
L123
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 23
Startet: 10 Feb 2013 17:12
11

- Ser farger, lys, tåke osv

Innlegg av L123 »

Kanskje du så auraen til ett eller annet, hmmm :roll:
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links