Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerDekket av fjær. (Når en fjær blir til to høns)

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Dekket av fjær. (Når en fjær blir til to høns)

Innlegg av Arven »

Forskjellen, slik jeg ser det, ligger i at Engleskolen til Märtha er tilgjengelig for alle. Alle kan søke om plass, alle kan kjøpe bøkene og lære teknikkene og få en dypere dimensjon på livet sitt.
Et Hollywood bryllup er flott for de som kjenner dem, og kan være artig å se på, men det er ikke noe som alle kan overføre og inkludere i sine liv og som kan gjøre livet rikere for hvermannsen

Ja jeg skjønner, å ser problemet med å kommersialisere det åndelige
Antall ord: 91
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- Dekket av fjær. (Når en fjær blir til to høns)

Innlegg av ludoburgero »

Vet du? Jeg er helt enig, men vi må separere "poenget" her.
Det er fint for alle, hvis det da er noe i dette, at de kan delta. Alle har også muligheten til å bli skuespillere, men det er en annen sak. Ofte er det (eller skal jeg si at det VAR slik?) at skuespilleryrket krever en god del bra prestasjoner - iallefall på audition - og da kan man jo legge perspektivet litt på skrå og si: "Man må gjøre seg mer fortjent til å være med i et kjendisbryllup".

Sett slik på det, så likestiller jeg på en måte også greiene. Det man kan forvente er at man ikke bare hiver seg på ei bølge der ALLE kan delta i et slags åndelig emporium av utvikling, men at de krever en viss kompetanse og kvalitet. Men hey hey hey... som vi alle vet så er nettopp det paranormale noe man ikke akkurat kan kvalitetskontrollere, og stort sett kan alle diffuse og vage betegnelser av tro, religiøst svada, humbug og alt bare kategoriseres i samme bås.

Legitimt, trist nok. Fordi vi ikke har noen kontroll på det. Vi har ikke et autorisert organ som godkjenner noe som "100% i tråd med det okkulte", eller "Dette anbefales av Norges Spiritistforbund".

...MEN, det som er hovedpoenget mitt i denne saken da - det er å få splittet opp sakens kjerne i to kategorier; én ting er hva det finnes av muligheter for folk... en annen ting er hvordan dette skal være nyhetsstoff for alle og enhver, når det faktisk finnes viktigere saker som skjer ute i verden som virkelig er verdt å dokumentere. Ting som faktisk angår oss alle, bak vår rygg.

Det har ikke engang noe med smak og behag å gjøre.
Antall ord: 296
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- Dekket av fjær. (Når en fjær blir til to høns)

Innlegg av Borte.. »

Jeg er en smule forvirret....fjærene var i fysisk form? Eller var det slik at alle sammen hallusinerte dette samtidig?


Det her blir litt i samme gate som Janet Thomspon og hennes forskervenner som kunne tenke vekk forurensing ved å visuelisere en firkant.


I slike situasjoner klarer jeg ikke å la være å tenke;....gone with the fairies!
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- Dekket av fjær. (Når en fjær blir til to høns)

Innlegg av ludoburgero »

Det er sikkert som med gaver fra hjelpere.
Fjærene var flotte gaver, men bare drømmegaver eller noe sånt.
Antall ord: 21
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- Dekket av fjær. (Når en fjær blir til to høns)

Innlegg av Borte.. »

Jeg kan godt få noen gaver jeg også! Jeg tror jeg har vært veldig snill i år....så langt :badgrin:

Men altså....en vet bedre enn som så at man ikke skal si a uten å si b i 2012. Med andre ord....bevis hadde vært fint inni mellom. Alle er så flink å snakke stort, men så var det bevis da. Jeg mener...hvor mye verdt hadde ikke bildet vært dersom det viste en gjeng mennesker liggende på et jorde, mens englene svevde over dem med hver sin sekk med fjær som de kastet over disse folkene? Jeg bare sier det....
Antall ord: 103

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
NightHawk
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 252
Startet: 09 Sep 2008 22:40
15
Lokalisering: Buskerud
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 8 ganger

- Dekket av fjær. (Når en fjær blir til to høns)

Innlegg av NightHawk »

Driter seg ut gang på gang. :zzz
Antall ord: 6
We Weren't Born To Follow

An educated population will always asks questions “The men in blue suits” never want to answear!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links