Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengler"Rett før"

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Mei987
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 127
Startet: 24 Des 2011 09:35
12
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Vestlandet
Blitt takket: 19 ganger

- "Rett før"

Innlegg av Mei987 »

Intuisjon Ja. Og det virker som noen sterkere versjon begynner å kikke opp fra boksen. Merksnodig det med håret, for en av mine hjelpere gav meg en laang leksjon om at hvis jeg noen klippet håret mitt kort ville jeg bli svakere.Skjønner fortsatt ikke hva han mente, men en venn av meg på en annen side gav meg link til samme artikkelen. Og på en måte så gir det mening,på en annen måte ikke.

Og de siste 5 årene har jeg foretrukket å ha håret mitt langt. Veit ikke helt hvorfor men langt hår føles mer komfortabelt, og du kan gjøre mye med det.
Antall ord: 113
part shaman, part seer, part herbalist, part spiritual healer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- "Rett før"

Innlegg av Arven »

Hmmmmm jeg har latt håret gro de siste 3 årene og er sterkere spirituelt nå enn før. Intuisjon og klarsyn har blitt merkbart skarpere også. Skjønner ikke hvorfor håret skulle ha noe å si men kanskje det har en sammenheng...
Antall ord: 43
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mei987
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 127
Startet: 24 Des 2011 09:35
12
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Vestlandet
Blitt takket: 19 ganger

- - "Rett før"

Innlegg av Mei987 »

Arven skrev:Hmmmmm jeg har latt håret gro de siste 3 årene og er sterkere spirituelt nå enn før. Intuisjon og klarsyn har blitt merkbart skarpere også. Skjønner ikke hvorfor håret skulle ha noe å si men kanskje det har en sammenheng...
Ja...kanskje vi skal lage et eget emne på dette her. Siden vi flyter litt bort fra den egentlige årsaken til tråden her.
Antall ord: 69
part shaman, part seer, part herbalist, part spiritual healer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Erik333
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 76
Startet: 20 Sep 2011 20:08
12
Kjønn (valgfri): Gutt/Mann
Lokalisering: I landet av usikkerhet
Har takket: 17 ganger
Blitt takket: 9 ganger

- "Rett før"

Innlegg av Erik333 »

Hei igjenn :mrgreen: Jeg må bare få lov til å fortelle at denne Intuisjonen min er blitt bedre. Jeg tror iallefall det, fordi rett før jeg skal dra noe sted og det er noe jeg har glemt av, så popper det bare opp i hodet med når jeg går ut ytterdøren, dette er kjeme bra :D det er til stor hjelp da jeg har elendig hukommelse, spesielt korttidshukommelse :mozilla_cry:
litt of-topic men noen som syns denne: http://www.superkul.no/dragens-lille-hule-402/drager-og-fantasi-838/drage-b-ker-penner-855/visdom-24x15-cm-bok-m-stativ-og-penn-9084900.html
hadde hvert en fin sånn bok for å ha spells o.l i? 45 sider er kansje litt lite :/
Antall ord: 123
the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- "Rett før"

Innlegg av jeditrond »

Kul bok, 45 sider er kanskje ikke så mye, men kan jo være greit å ha en liten bok til å begynne med? Evt. bruke ringpermer senere og bare sette inn ark med nye spells etterhvert. Ellers må du vel uansett belage deg på å ha mange formelbøker etterhvert som du lærer mer skulle jeg tro :)
Antall ord: 56
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- - "Rett før"

Innlegg av Arven »

Erik333 skrev:Hei igjenn :mrgreen: Jeg må bare få lov til å fortelle at denne Intuisjonen min er blitt bedre. Jeg tror iallefall det, fordi rett før jeg skal dra noe sted og det er noe jeg har glemt av, så popper det bare opp i hodet med når jeg går ut ytterdøren, dette er kjeme bra :D det er til stor hjelp da jeg har elendig hukommelse, spesielt korttidshukommelse :mozilla_cry:
litt of-topic men noen som syns denne: http://www.superkul.no/dragens-lille-hu ... 84900.html
hadde hvert en fin sånn bok for å ha spells o.l i? 45 sider er kansje litt lite :/
Så bra at du føler at intuisjonen din blir sterkere ! Det er morro når en merker det. Og dette er bare begynnelsen ...
Jeg la til en Url på linken din for den virket ikke. 45 sider er lite men det gjør ikke noe. Det betyr bare at du må kjøpe en my bok litt før. Etterhvert vil du få mange og da går det ann å invistere i en stor og tykk bok som du kan samle essensen i ,- det du setter ekstra pris på

Det ser ut som boka er enkelt bundet med lærreim. Hvis det er tilfelle kan du enkelt knyte opp og sette inn flere ark og evt bare kjøpe en lengre snor :)
Antall ord: 230
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Erik333
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 76
Startet: 20 Sep 2011 20:08
12
Kjønn (valgfri): Gutt/Mann
Lokalisering: I landet av usikkerhet
Har takket: 17 ganger
Blitt takket: 9 ganger

- - - "Rett før"

Innlegg av Erik333 »

Arven skrev:
Erik333 skrev:Hei igjenn :mrgreen: Jeg må bare få lov til å fortelle at denne Intuisjonen min er blitt bedre. Jeg tror iallefall det, fordi rett før jeg skal dra noe sted og det er noe jeg har glemt av, så popper det bare opp i hodet med når jeg går ut ytterdøren, dette er kjeme bra :D det er til stor hjelp da jeg har elendig hukommelse, spesielt korttidshukommelse :mozilla_cry:
litt of-topic men noen som syns denne: http://www.superkul.no/dragens-lille-hu ... 84900.html
hadde hvert en fin sånn bok for å ha spells o.l i? 45 sider er kansje litt lite :/
Så bra at du føler at intuisjonen din blir sterkere ! Det er morro når en merker det. Og dette er bare begynnelsen ...
Jeg la til en Url på linken din for den virket ikke. 45 sider er lite men det gjør ikke noe. Det betyr bare at du må kjøpe en my bok litt før. Etterhvert vil du få mange og da går det ann å invistere i en stor og tykk bok som du kan samle essensen i ,- det du setter ekstra pris på

Det ser ut som boka er enkelt bundet med lærreim. Hvis det er tilfelle kan du enkelt knyte opp og sette inn flere ark og evt bare kjøpe en lengre snor :)



Ja, jeg også syns det er kjempe bra at je merker at jeg blir sterkere :whee
jeg skal prøve å forbedre meg :) "bare begynnelsen" på hva? :) nå ble jeg kjempe ivrig
Antall ord: 262
the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - - - "Rett før"

Innlegg av jeditrond »

Erik333 skrev:
Arven skrev:
Erik333 skrev:Hei igjenn :mrgreen: Jeg må bare få lov til å fortelle at denne Intuisjonen min er blitt bedre. Jeg tror iallefall det, fordi rett før jeg skal dra noe sted og det er noe jeg har glemt av, så popper det bare opp i hodet med når jeg går ut ytterdøren, dette er kjeme bra :D det er til stor hjelp da jeg har elendig hukommelse, spesielt korttidshukommelse :mozilla_cry:
litt of-topic men noen som syns denne: http://www.superkul.no/dragens-lille-hu ... 84900.html
hadde hvert en fin sånn bok for å ha spells o.l i? 45 sider er kansje litt lite :/
Så bra at du føler at intuisjonen din blir sterkere ! Det er morro når en merker det. Og dette er bare begynnelsen ...
Jeg la til en Url på linken din for den virket ikke. 45 sider er lite men det gjør ikke noe. Det betyr bare at du må kjøpe en my bok litt før. Etterhvert vil du få mange og da går det ann å invistere i en stor og tykk bok som du kan samle essensen i ,- det du setter ekstra pris på

Det ser ut som boka er enkelt bundet med lærreim. Hvis det er tilfelle kan du enkelt knyte opp og sette inn flere ark og evt bare kjøpe en lengre snor :)



Ja, jeg også syns det er kjempe bra at je merker at jeg blir sterkere :whee
jeg skal prøve å forbedre meg :) "bare begynnelsen" på hva? :) nå ble jeg kjempe ivrig
Bare begynnelsen på dine evner, alle driver og våkner opp for tiden til både det ene og det andre :)
Antall ord: 285
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- "Rett før"

Innlegg av Arven »

Begynnelsen på en vandring inn i det paranormale :D DET er spennende det !
Antall ord: 12
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Erik333
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 76
Startet: 20 Sep 2011 20:08
12
Kjønn (valgfri): Gutt/Mann
Lokalisering: I landet av usikkerhet
Har takket: 17 ganger
Blitt takket: 9 ganger

- "Rett før"

Innlegg av Erik333 »

Tilbake t dett med håret, noen som har troen på at langt hår er med på å gjøre en sterkere?
Antall ord: 22
the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3114
Startet: 23 Sep 2008 10:12
15
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

- - "Rett før"

Innlegg av Moonstone »

Erik333 skrev:Tilbake t dett med håret, noen som har troen på at langt hår er med på å gjøre en sterkere?
Lengre antenner?
Om du tenker på Samson myten, så er den kun en astrologisk mytologisert hendelse..
Antall ord: 40
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Erik333
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 76
Startet: 20 Sep 2011 20:08
12
Kjønn (valgfri): Gutt/Mann
Lokalisering: I landet av usikkerhet
Har takket: 17 ganger
Blitt takket: 9 ganger

- - "Rett før"

Innlegg av Erik333 »

zind skrev:Kanskje du lever mer i nuet nå enn tidligere? :)
Enig med de andre, jeg ville også sagt intuisjon. Hmmm... hvis ikke du har spart til langt hår siste tida? hehe, leste nettopp en artikkel om hvordan hår fungerer som "antenner" og gjør oss mer sensitive, flinkere til å oppfatte subtile ting. Morsom lesning. Link; http://www.sott.net/articles/show/23478 ... -Hair-Long
Antall ord: 67
the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links