Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

FILMER, BØKER OG MUSIKKMin type musikk ?!

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, matmod, mod klarsyn, mod univers, Mod Fakta og, mod drømmer, mod si hei, mod_spøkeguiden, Chatmoderatorer, Mod prat & gen, mod healing, mod hjem, mod engler

Bruker avatar
Spookylene
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 38
Startet: 18 Sep 2004 13:03
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kongsberg

Innlegg av Spookylene »

Hallelujah var med i Shrek, men ikke med Jeff Buckley. Det er Rufus Wainwright som synger den sangen i Shrek filmen. Så dere har begge rett, men samtidig så tar dere begge feil... Hehe... :) Jeg elsker filmmusikk da, så jeg pleier alltid å få med meg hva slags sanger som er med i filmene... :)
Antall ord: 53
Let the music live!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Spookylene
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 38
Startet: 18 Sep 2004 13:03
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kongsberg

Innlegg av Spookylene »

Min liste over hva slags sanger jeg liker:

Metallica:
- Nothing else matters
- unforgiven
- Turn the page
- Mama said
- one
- fade to black
Linkin Park:
- somewhere I belong
- Crawling
- Breaking the habit
- In the end
Testament:
- The legacy
- Souls of black
Clawfinger:
- Vel, liker det meste med de.
Pluss at jeg liker det meste annet innen musikk også, det kommer an på humøret. Jeg liker band som:
-Gåte
-Limp Bizkit
-Unni Wilhelmsen ( I allefall de to første albumene )

Samt mye mer. For meg, så er ikke det viktigste om det er black metal eller country det er snakk om. Jeg går etter tekstene, ser hva slags mening de har. Det er det viktigste. Jeg bryr meg fint lite om hvor populært et band er, dersom jeg liker budskapet deres. Jeg liker ikke alle de wannabe's stjernene som nå dukker opp, egentlig. I allefall når de ikke klarer å skrive musikken sin selv... Hehe. Et band er et band når de skriver låtene sine selv, etter min mening. :)
Så, der fikk dere ett lite innbllikk i hva jeg hører på, samt litt av mine meninger ( som dere sikkert ikke ville ha i utgangspunktet. )
Som sagt, så er det mye mer enn jeg har nevnt her, som jeg liker. :)
Antall ord: 215
Let the music live!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Skytsengel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 189
Startet: 29 Mai 2004 18:11
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: I en leilighet sentralt i Drammen
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Skytsengel »

Alice Cooper, Judas Priest, Kiss, Rammstein, Type O Negative, Pink Floyd, Nightwish,

Wig Wam, Ozzy Osborne, Jean Michelle Jarre, Enigma, Roxette mfl. 8)

:arrow: For ikke å nevne : Bjørn Eidsvåg, Jonas Fjeld, Oslo Gospel Choir, Mosaic, Stephan Christiansen, Reflex, Kor De Ville, Hans Martin. \:D/
Antall ord: 43
Amen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links