Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinHjelp!!! Får ikke renset kroppen for toxiner

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

DamageDone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 479
Startet: 29 Sep 2009 00:45
14
Kjønn (valgfri): hersker
Blitt takket: 3 ganger

Re: Hjelp!!! Får ikke renset kroppen for toxiner

Innlegg av DamageDone »

Quashquai skrev:Jeg har fått meg ioniserende fotbad til Jul! I dag hadde jeg fri, så jeg bestemte meg for å rense kroppen helt for toxiner. Tenkte jeg skulle rense meg helt til vannet ble klart! Men nå har jeg skiftet vann 8 ganger, og det blir fremdeles fullt av toxiner !!!

Er dette normalt? Hvordan er det mulig å ha så mye avfallsstoffer i kroppen! Jeg har jo vært flink å bruke detox-te i hele år! Hva skal jeg gjøre????
Er det det brune du sikter til? Det har ikke noe med avfallsstoffer å gjøre. Enkel kjemi. Såperester, rester etter krem osv, kan også gi klumpete vann.

hbqYOw9I38w
Antall ord: 110

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
17
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Re: Hjelp!!! Får ikke renset kroppen for toxiner

Innlegg av Diffusa »

Hvis du dropper saltet så blir ikke vannet missfarget, fordi det er som DD sier, kjemi.
Antall ord: 16
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
DamageDone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 479
Startet: 29 Sep 2009 00:45
14
Kjønn (valgfri): hersker
Blitt takket: 3 ganger

Re: Hjelp!!! Får ikke renset kroppen for toxiner

Innlegg av DamageDone »

Det er som regel litt svette (salt) på huden, så vannet blir brunt uansett.
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5078
Startet: 21 Jun 2006 14:54
17
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Re: Hjelp!!! Får ikke renset kroppen for toxiner

Innlegg av Astarte »

DamageDone skrev:
HappeTittenTooYouNow skrev:
DamageDone skrev:Uansett hvor mye man vrenger og vrir på det, så virker ikke disse detox-fotbadene.
Harru prøvd DD?
Ettersom din holdning er så bastant, så må det jo være selvprøvd med negative resultater.
Eller er antakelsene dine noe ioverkant kverrulerende?
Er du her for å kommentere på alt jeg skriver?

Slike typer innlegg vil vurderes som avsporing og evt slettes hvis det fortsetter. Det går fint an å overse innlegg her også, og man skal respektere andres syn. BEGGE TO. Og alle andre også.

Kommentarer skal tas på pm
Astarte
mod.
Antall ord: 99
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
17
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Re: Hjelp!!! Får ikke renset kroppen for toxiner

Innlegg av Diffusa »

Neinei, det er ikke nok til å få vannet til å reagere, det detoxbadet jeg har vært borti følger det med et salt (som sikkert inneholder noe) og i bruksanvisningen så står det at kun dette saltet skal brukes. Tar du i for lite så uteblir reaksjonen.
Antall ord: 48
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Quashquai
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 06 Jan 2011 14:58
13

Re: Hjelp!!! Får ikke renset kroppen for toxiner

Innlegg av Quashquai »

Oi. Dette var litt mye på en gang. Først må jeg bare si at jeg synes de kritiske kommentarene kunne ha vært litt mer opplysende enn å bare informere meg om at det er svindel og at jeg burde stikke hodet i fotbadet mitt. Jeg har aldri før hørt om at dette var svindel.

Siden ingen hadde såpass innsikt til å faktisk gi meg noen kilder, undersøkte jeg dette på egen hånd (noe jeg kanskje kunne gjort før jeg ønsket med det i julegave). Til min skuffelse ser jeg jo at vannet blir brunt, selv når jeg ikke har noe som helst i fotbadet!!! Jeg har lest litt, og ser at det har blitt undersøkt grundig om dette faktisk fjerner toxiner. Men så vidt jeg kan se er det overveldende klart at både fotsåler og fotbad er ren svindel. Appåtil skal de ha meg til å kjøpe kosttilskudd for å fylle på med mineraler jeg mister i behandlingen. Dette høres ut som et smålig forsøk på å melke enda mer penger ut av hele svindelen! Jeg er skikkelig skuffa! Tør ikke tenke hvor mye penger vedkommende som kjøpte dette mått ut med :evil:

Så takk for at dere så fra, men dere kunne godt ha gitt noen kilder eller forklart hvorfor dette var svindel i samme slengen.

Hvordan i huleste kan noen være så frekke at de selger dette? De MÅ jo vite hva som gjør vannet brunt når de selv har laget produktet!
Antall ord: 261

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
17
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Re: Hjelp!!! Får ikke renset kroppen for toxiner

Innlegg av Diffusa »

Det er synd at du ble lurt, jeg føler med deg :( .
Det er rart at de har lov til å selge det.

Jeg jobbet selv på en klinikk og fikk prøvd det ut der gratis.
Antall ord: 36
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
19
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Re: Hjelp!!! Får ikke renset kroppen for toxiner

Innlegg av zind »

Nemlig, det er til mye mer hjelp om man kan forklare hvorfor det er svindel, i stedet for en ovenfra og ned holdning hvor "så teit du er som tror på dette" ligger mellom linjene. Barnslig og lite opplysende, men nå har jeg mast nok om dette og sier meg ferdig med den saken.

Quashquai, om dette er rein svindel så tror jeg ikke det opplyses om dette fra produsent til forhandler. De som selger dette tror uten tvil på det selv, i allefall mange av de. Ofte tar det lang tid før det blir gjort noen ordentlige undersøkelser, og de som jobber i helsekostbransjen kan umulig klare å følge med på alt nytt som skjer, selv om det er mange ildsjeler (som bruker dagen, langt utover arbeidstida, for å sette seg inn i så mye som mulig).

Det er jo trist at det skal være sånn, men det er pokkers så mye jobb å sette seg inn alternative behandlingsformer og det er så himla mye svineri at det er til å bli kvalm av. Heldigvis begynner det å bli greit å finne artikler der ting har blitt forsket på. En del alternativbehandling kan være direkte farlig. Men, nå skal vi ikke svartmale ting heller, ingen kan innbilde meg om at legemiddelindustrien er så mye bedre. Et nært familiemedlem av meg ble alvorlig syk i sommer, og noe av det første de var interessert i var å kunne skylde på helsekostprodukter. Vedkommende hadde ikke brukt slikt, så da fikk de ikke kjørt henne inn i den statestikken der, men det sier litt da ingenting av forskningen rundt denne sykdommen jeg har lest om viser til at det har noen som helst sammenheng med helsekost. Tvert imot kunne tradisjonelle medisiner være en årsak... Nå snakker jeg meg bort, men ville vel egentlig frem til at en ikke skal måtte føle seg dum selv om man har blitt lurt. Vi blir lurt hele tida :mozilla_tongue: jeg klarer i allefall ikke å holde tunga rett i munnen hele tida, men har blitt en smule klok av skade :?
Antall ord: 347
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: Hjelp!!! Får ikke renset kroppen for toxiner

Innlegg av Asbjørn »

Her er en sak om detox fra Side 2 :
http://www.side2.no/helse/article3045370.ece

Link til engelsk artikkel,
http://www.guardian.co.uk/science/2004/ ... ce.science

Link til googleoversatt engelsk artikkel.
http://translate.google.no/translate?u= ... 1&ie=UTF-8


Kan hende dette forteller litt mer ?

A
Antall ord: 51

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
?
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1038
Startet: 27 Nov 2006 21:18
17
Kjønn (valgfri): oftopic
Lokalisering: Urula
Blitt takket: 185 ganger

Re: Hjelp!!! Får ikke renset kroppen for toxiner

Innlegg av ? »

vi bør vokte oss vel for å bli så sneversynte at alt som karakteriseres som alternativ behandling er bra, og en frelse fra legemiddelindustriens onde mennesker som bare er ute etter å tjene penger, for de alternative har jo åpnet hjertet og går mot lyset..

stikk fingeren i jorda eller beina i detoxmaskinen og kjenn nøye etter...

å dokumentere hvor bra eller dårlig dette er, tror jeg best kan sees gjennom hvor mange mennesker man kjenner som har blitt bra av nevnte behandlinger, enten av detoxkurer, detox-fotbad, tabletter, eller annen gurge som de mener funker bra.

man sitter igjen med et alternativ av alternativet, og det er utelukkende noe som sitter et sted mellom ørene, og dette er ikke negativt ment, men det som virkelig ser ut til å ha best resultater på alle som er villige til å å prøve, og det er å våge å leve, og faktisk ispe det hele med litt bøy og tøy og evnen til å puste litt.

jeg kjenner mennesker over 90 som aldri har tatt fotbad eller sett på selvutviklingskurs på tv, ei heller gått kurs, eller spist helsekost. så hva er det disse kjenner for en hemmelighet? vi snakker om byluft, tungmetaller osv, osv, men glemmer at selv om mange lever i et stresset samfun, med passivitet foran tv og amøber foran dataene, så blir faktisk menneskene eldre i dag enn den gang de levde av steinalderkost og generelt opp gjennom vår kjente historie.


amalgan , ja man eksponeres for mere skadelig gasser i løpet av kort tid en hva som er konsekvensene av lang tids eksponering.
man dør heller ikke av kvikksølv, selv om man drikker det, slik jeg har prøvd i mine guttedager. om man blir permanent frsik av å sanere amalganfyllinger, ja så er det jo bare å se seg rundt, på de som har gjort det, eller se om det finnes noen heldige griser som stadig er oppegående til tross for at de har fyllinger med amalgan.
Antall ord: 335
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
?
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1038
Startet: 27 Nov 2006 21:18
17
Kjønn (valgfri): oftopic
Lokalisering: Urula
Blitt takket: 185 ganger

Re: Hjelp!!! Får ikke renset kroppen for toxiner

Innlegg av ? »

Quashquai skrev:Jeg har fått meg ioniserende fotbad til Jul! I dag hadde jeg fri, så jeg bestemte meg for å rense kroppen helt for toxiner. Tenkte jeg skulle rense meg helt til vannet ble klart! Men nå har jeg skiftet vann 8 ganger, og det blir fremdeles fullt av toxiner !!!

Er dette normalt? Hvordan er det mulig å ha så mye avfallsstoffer i kroppen! Jeg har jo vært flink å bruke detox-te i hele år! Hva skal jeg gjøre????
detoxbad 8 ganger er det som fikk meg til å stusse på om denne posten var seriøs, samt det faktum at det er skrevet på årets 6. dag.
Antall ord: 109
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Hjelp!!! Får ikke renset kroppen for toxiner

Innlegg av Svartepus »

Beklager folkens, men å finne kilder for å forklare hvorfor fotbad og pads under føttene ikke virker burde være unødvendig. Hvorfor og hvordan skulle man kunne dra all dritt ut av kroppen via føttene? Er det bare jeg som synes det høres helt fjernt ut?
Jeg kan mer skjønne dem som tror innvendig detox gjennom rensekurer virker, for det høres adskillig mer sannsynlig ut. Dessverre tror jeg ikke mirakelrensekuren er oppfunnet ennå, verken til friske eller syke folk.

Og til Zind som så elegant henviste til meg med sin siste kommentar i innlegget: Selv om jeg ikke viste til vitenskapelige kilder, forklarte jeg jo hvorfor detoxkurer ikke har så mye for seg. Men for en gangs skyld på paranormal.no var det ikke nok med egne erfaringer. Beklager, neste gang skal jeg grave frem noen understøttende kilder. Nå er jeg trøtt og sur (og sikkert full av giftstoffer), så jeg går heller og legger meg. :natta
Antall ord: 163
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Hjelp!!! Får ikke renset kroppen for toxiner

Innlegg av Svartepus »

Quashquai skrev:
Hvordan i huleste kan noen være så frekke at de selger dette? De MÅ jo vite hva som gjør vannet brunt når de selv har laget produktet!
Dessverre visste de det nok veldig godt...
Antall ord: 39
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lila
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 06 Jan 2011 20:07
13

Re: Hjelp!!! Får ikke renset kroppen for toxiner

Innlegg av Lila »

Jeg har ingen anelse om slike fotbad faktisk virker, og jeg kan ikke garantere for alle typer foot pads der ute heller (selv har jeg brukt, etter anbefaling fra min lege, Kinotakara -som bare selges hos Japantorget i Oslo her i Norge, sist jeg sjekket. Netterumani (testvinner i Norge) har jeg testet, og den virket ikke så bra synes jeg, men den virket absolutt - men jeg testet den jo også da jeg var friskere, skal det sies.

...men jeg vil på det sterkeste oppfordre alle her til å ta dette med innvendig miljøforurensing på alvor. Ikke ta mitt ord for det, men ta det på alvor - for deres egen del.
Og om du ikke er noe syk/har plager selv, så gjør det likevel fordi dine holdninger påvirker dine venner, din familie....

Kvikksølv i kroppen f.eks. omdannes hos en gravid kvinne til organisk kvikksølv i morsmelken - og den er 100 ganger så farlig for den menneskelige organismen som den vanlige...

Så om mor ikke har noen plager av sine innvendige tungmetaller, så kan barna hun føder ha en annen toleranseterskel enn henne, og bli påvirket....

Stadig leser våkne mennesker i aviser om giftskandaler, tungmetaller i fisk, bly i kosmetikk, osv. osv.
Hvor tror dere all denne giften blir av? ? Tror dere det bare er fisken, og havet som blir forurenset - at vi øverst i næringskjeden ikke er berørt? Lol.
Tror dere alt dette bare er massehysteri?
Think again.

Vær litt åpne (uten hull i hodet), søk mer informasjon - tenk selv.

Ja, det er altfor lite informasjon om dette - egentlig skulle legene våre vite om dette (de kommer til det, bare vent - det tar bare tid). Da hadde vi sluppet all forvirringen, sluppet å bruke penger på fotbad som vi ikke vet om virker, på piller og supermat og dill.

Men enn så lenge er det dessverre ikke slik, og da anbefaler jeg dere alle å tenke selv, og ta ansvar for egen helse - ikke godta hva som helst, men steng heller ikke døren så kjapt før du har undersøkt nøye.

Takk for reflektert innlegg Zind, jeg er enig med deg i dette med at vi har ubalanse i samfunnet og måten vi lever på - overdose av hvetemel osv. osv. Siden du er syk selv så har livet gitt deg erfaringer som gjør at du ikke så lett devaluerer andres historie - det er noe som ganger deg, tro meg (selv om erfaringen sikkert ikke har vært så hyggelig).
Jeg tar det ikke så personlig lenger, forstår at det handler om lite kunnskap hos andre. Men det påvirker meg jo, jeg tør f.eks. ikke fortelle om dette til så mange før jeg stoler veldig på de - pga. de holdningene som bla. er blitt vist i denne tråden. Så kanskje er jeg kollegaen, søsteren til en venn eller nabo til noen av dere som har skrevet her i tråden;)

Og så vil jeg oppklare noe jeg så først nå, som brukeren ? skrev: jeg ser du skriver at sanering (fjerning) av amalgam i tennene ikke har noen effekt, som ditt 'bevis' for at kvikksølv ikke er skadelig i kroppen? Da er vi helt enige! :mozilla_smile:
Å fjerne amalgamfyllinger gjør svært lite i seg selv (annet enn å hindre mer å lekke ut i kroppen).

Kvikksølv fra amalgamfyllinger må fjernes fra kroppen,og dette må gjøres skånsomt og ta den tiden det trenger.
NB! Og det må aldri, aldri gjøres mens man fortsatt har amalgamfyllinger i kroppen - det kan være kjempefarlig! NB!

Å ha amalgamfyllinger er det samme som å ha kvikksølv i kroppen - de lekker alltid (ja, man trodde ikke det før - men dette er nå motbevist)- kvikksølv utvider seg - det er dét kvikksølv gjør - se på et termometer, hvordan virker det?
Pga. av dette var amalgam i grunn ganske dårlige som tannfyllingmateriale (på tross av mye av alt tullet som ble servert i debatten før forbudet kom), som i tillegg krevde at man borret bort unødvendig mye av (den friske delen) av tannen - så når fyllingen da 10-15 år senere ramlet ut, var tannen nesten ødelagt.
Så om du ? har opplevd selv eller hos andre at de har fjernet alamgam og ikke merket noe, så er jo ikke det så rart.... dere hadde bare ikke nok informasjon, dessverre.

Men man fjerner jo ikke tungmetaller med fot pads (eller fotbad) alene, det ville jo koste en formue! Det må nok en innvendig rens til. Og da mener jeg IKKE Detox-te, eller 3 dager detox-kur. ;) Zeolite og Chlorella (Sun eller 1000) er bra.

Zind, om du har ME - jeg vil virkelig anbefale deg å rense kroppen for tungmetaller. Etter min historie så tenker jeg jo at ganske mange av dere med ME har som sykdomsårsak det jeg hadde, fordi min historie er så skremmende lik (bortsett fra utfallet, da). Selvsagt trenger ikke alle å handle om amalgam, eller om Thimerosal fra vaksiner - jeg tror at vi alle har en bøtte der det samles litt av hvert av godbiter av miljøgifter fra her og der, og når det blir for mye, så sliter kroppen med å bli kvitt det selv - og vi kan bli syke*
Jeg er overbevist om at viruset som de har funnet (De Meirleir osv. bare er et symptom som mange ME-syke deler, men ikke en årsak - men dette er bare min høyst subjektive mening.
Jeg har tlf. til deg dersom du trenger assistanse under utrensingen (det bør du nok helst ha), si fra i så fall. Det skal ikke være veldig tøft for kroppen, vi vet mer i dag - fordi jeg og andre kom før deg, og man nå har lært hvordan man gjør det best, hva som var feil etc. :mozilla_smile:

...og til det at mange er friske, derfor kan ikke amalgam være farlig - hallo? Hvorfor blir nesten halvparten av befolkningen syke av pollen om våren, mens resten ikke?
Selvsagt handler det om at vi alle har ulik motstandskraft.
Kunne sagt mye mer om dette, men da er vi inne på energimedisin - og det blir vel litt for høytflyvende i en tråd hvor man ikke klarer å se for seg at foot pads virker :lol:

Og det med at Detox er så trendy, osv......ja, ettersom de ressursterke menneskene med utdannelse og kunnskap er de som først tar til seg dette, så ser du flere som spiser raw food og supermat der, og driver Detox - ikke så rart, kanskje?
Det betyr ikke at dette ikke er livsviktig informajson som mange flere burde ha likevel.

Selv gikk jeg til en privat lege på beste vestkant. Det var rådyrt, og det er feil at det er sånn. Jeg burde fått denne hjelpen også hos en lege på Grorud, om jeg bodde der.
Men slik er det ikke, hovedsaklig fordi trangsynte mennesker ikke åpner opp for sann kunnskap, men isteden frykter det nye, og tviholder på gamle sannheter - slik ? har vist på en eminent måte i denne tråden.

Og til det med å flytte på landet og kjøpe seg en geit... ja, jeg flyttet faktisk på landet - og det hjalp masse! Min normalt friske bedre halvdel ble helt kvitt pollenallergien, og jeg blir ikke lenger dårlig i lungene av å gå ut der det er mye biler om vinteren. Hurra!

Og i tillegg spiser jeg sundt. Hvorfor i h* må det være enten eller?

Påkjenningene vi har påført oss selv i dagens samfunn med vår livsstil er et gedigent eksperiment, ulikt noen i menneskehetens historie. NEI; kroppen klarer ikke alltid det selv - dette er på et helt annet nivå!
Har dere ikke fantasi nok til å forestille dere at det faktisk KAN bli for mye for leveren, for nyrene osv.?

Jeg slipper å lure på det, jeg vet - det BLE for mye for leveren, for hele kroppen. Jeg fikk hjelp. Men mange idioter fortsetter å si at dette er en illusjon, "bare tren, spis sunt og ikke ligg så mye på sofaen, så blir du frisk!" (ellers er det psykisk, kanskje...)
Jesus.

Forhold dere til at dagens - og fremtidens løsninger ikke bare kan løses ved tidligere tiders løsninger, forholdene var annerledes da.

Deal with it.


Og Svartepus, fot padsene virker ved at de renser ut via meridiansystemet. Akkurat slik som i akupunktur...om du tror at det virker, da?
Antall ord: 1432

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
?
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1038
Startet: 27 Nov 2006 21:18
17
Kjønn (valgfri): oftopic
Lokalisering: Urula
Blitt takket: 185 ganger

Re: Hjelp!!! Får ikke renset kroppen for toxiner

Innlegg av ? »

Selv gikk jeg til en privat lege på beste vestkant. Det var rådyrt, og det er feil at det er sånn. Jeg burde fått denne hjelpen også hos en lege på Grorud, om jeg bodde der.
Men slik er det ikke, hovedsaklig fordi trangsynte mennesker ikke åpner opp for sann kunnskap, men isteden frykter det nye, og tviholder på gamle sannheter - slik ? har vist på en eminent måte i denne tråden.
ROFL!
Sist redigert av ? på 11 Jan 2011 22:32, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 77
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links