Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Meditasjon og andre selvutviklingsmetoderTelekinese

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

GJEST

Re: Telekinese

Innlegg av GJEST »

Hvis du skal på youtube med finlandshette spiller det vel ingen rolle om du får svar fra folk som evt ikke tror det kan være sant? For da er du jo uansett anonym, og man må jo alltid regne med tilbakemeldinger, med alt her i livet, både på godt og vondt :)

Jeg regner med også nyheter og media ville vært kjempeinteressert i å kunne selv teste mennesker som mener de kan dette, og få bevist det for menneskeheten, for det ville nok være en ganske sensasjon.
Syns ikke engang du trenger å være anonym heller, skal dette filmes :)
Dersom du kan dette, så kan det jo sikkert bevises at det er helt riktig, og da vil det nok være få skeptikere igjen :)
Antall ord: 127

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
?
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1038
Startet: 27 Nov 2006 21:18
17
Kjønn (valgfri): oftopic
Lokalisering: Urula
Blitt takket: 185 ganger

Re: Telekinese

Innlegg av ? »

og, jeg har alt utstyr som skal til, så bare send meg en pm, så er vi igang.
Antall ord: 18
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Anja\Third eye

Re: Telekinese

Innlegg av Anja\Third eye »

Ok men dere må vente til jeg har fått spart opp til ett kamera,,, tar noen stipend til,,,, så håper jeg får råd innen en måneds to månders tid,,,, viss jeg ikke får ett til burstag da,,,når jeg først kjøper ett kamera vil jeg ha ett med kvalitet og ikke noe crap som går i stykker,,, så jeg håper jeg har det innen to månder ,,, er litt perfeksjonist på slike ting ,,,når jeg først kjøper noe skal jeg ha det i kvalitet,,, Men med litt tålmodighet og penge sparing håper jeg ,, jeg får det innen to månder 8)
Antall ord: 118

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
L123
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 23
Startet: 10 Feb 2013 17:12
11

- Telekinese

Innlegg av L123 »

Jeg prøver og prøver, men det går ikke!!!!!! :rasende
Lillebror lagde en psi ball, og man KUNNE SE den, men et eller annet gikk galt, og den eksploderte, og jeg ble blendet... Merkelig nok ble ikke lillebror det... Hmmmm.
:vismann
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- - Telekinese

Innlegg av Bearchild »

L123 skrev:Jeg prøver og prøver, men det går ikke!!!!!! :rasende
Lillebror lagde en psi ball, og man KUNNE SE den, men et eller annet gikk galt, og den eksploderte, og jeg ble blendet... Merkelig nok ble ikke lillebror det... Hmmmm.
:vismann
Neste gang håper jeg du tar med deg et kamera. Hvis det kun er deg som ser det er det stor sannsynlighet for at det faktisk ikke skjer.. ;)
Antall ord: 72
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Poku
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 72
Startet: 20 Mar 2014 17:51
10
Kjønn (valgfri): Gutt
Blitt takket: 1 gang

Re: Telekinese

Innlegg av Poku »

Et forum som er greit som jeg er medlem med!
http://psychicinvestigation.forumotion.com/
Her kan du dele tingene som har skjedd osv, et greit forum der folk poster en del.
Antall ord: 31
~Knowledge is Power~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Poku
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 72
Startet: 20 Mar 2014 17:51
10
Kjønn (valgfri): Gutt
Blitt takket: 1 gang

Re: Telekinese

Innlegg av Poku »

Anja\Third eye skrev:Har nylig laget meg youtube accunt ,, ,, viss jeg skal lage slike filmer ,,trenger jeg en finlandshette først,, slik folk ikke ser hvem jeg er,, men probleme med disse videoene er de stygge tilbakemeldingene du får,, slik som fake få deg ett liv retard osv,,,,,,, men jeg er villig til og gi det et forsøk,,, men først må jeg få meg kamera,,,,Noen tips til hvordan jeg kan lage en video som folk ikke vil tro er fake ,,,,for telekinese eksisterer det er det ingen tvil om ,,, og har erfart så mye med det,,, så ingen kan si noe annent,,,, men probleme er og bevise dette over video,,, det går vel nesten ikke an ,,,men kan vel legge utt videoer når jeg får kamera for det,,, har bevisst telekineses eksistens til noen kamerater,,,, de ble ganske sjokka,,,og sa det ikke burde være mulig,,, men det er det,,, og for alle dere,, der ute telekinese er ikke bare noen få kan men noe alle kan med tro, dyp konsentrasjon og tålmodighet,,, men ikke glem det viktigste meditere,, som øker energien din før du setter i gang,,,Prøve og åpne 3 øye (6 chakraen) men dette kan ta år for noen,,månder og i beste tilfelle dager,,,,Dette er som alt annent noen er bedre til og løpe en andre ,, dette gjelder også telekinese,,pyrokinese,, osv
Hvis folk tror det er fake og du vil vite hvordan man ikke får det til å bli fake? det eneste du må gjøre er og bruke telekinesis foran personen som ikke tror deg alltså face to face
Antall ord: 280
~Knowledge is Power~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links