Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerEr hjelpere / skytsengler kun tilknyttet til en person?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Grevinne
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 189
Startet: 23 Jan 2009 14:05
15
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Østfold

Re: Er hjelpere / skytsengler kun tilknyttet til en person?

Innlegg av Grevinne »

Bare en sånn liten "avstikker"... Hjelpere trenger ikke å være avdød familie, de kan fint være andre bekjente, eller ukjente, i DETTE livet, men kanskje vært i familie i tidligere liv, om nå akkurat det er så viktig...
Ellers så tror jeg de bytter på, og kommer og går alt etter behov, det er iallfall min erfaring.
Antall ord: 62
Størst av alt er kjærligheten

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nattstjerne
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 95
Startet: 20 Feb 2011 22:17
13
Kjønn (valgfri): Dame
Lokalisering: Sunnmøre
Har takket: 40 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Re: Er hjelpere / skytsengler kun tilknyttet til en person?

Innlegg av Nattstjerne »

Ja mine hjelpere er ikke slektningene mine.Kjenner en som ser andre sine hjelpere og han kunne se 3 menn fra nederland (dei var i slekt) og en indisk guru ved navn kumar fra india som levde for 300 år siden.Men det var for en mnd siden og dei er helt sikkert byttet ut nå.Han fortalte meg at hjelperene kunne søke seg inn på personer de fant ut var interessante eller morsomme eller dei bare likte.Har ellers ikke noe forhold til hjelpere..jeg får ikke kontakt med mine og heller ikke kan se dei ;O( dumt men...ser skytsengelen min så er hun som hjelper meg mest.
Antall ord: 112

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links