Jeg fikk beskjed for ca 1 uke siden at legen min hadde sagt opp i ferien. Hun er fra danmark. Og jeg ble lei meg for jeg likte henne så utrolig godt.
Natta etterpå drømte jeg at neida...hun kom tilbake fordi alt dette var bare tull og oppspinn. Men trodde jo det bare var noe jeg drømte som reaksjon.
Idag får jeg vite at hun er kommet tilbake.
Er det kun sanndrøm når det skjer akkurt som i drømmen eller at det peker på ett eller annet i den retningen?
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Når telles det som sanndrøm?
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Okt 2008 16:48
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Trøndelag
- Blitt takket: 4 ganger
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Re: Når telles det som sanndrøm?
Jeg mener :geysirland skrev:Jeg fikk beskjed for ca 1 uke siden at legen min hadde sagt opp i ferien. Hun er fra danmark. Og jeg ble lei meg for jeg likte henne så utrolig godt.
Natta etterpå drømte jeg at neida...hun kom tilbake fordi alt dette var bare tull og oppspinn. Men trodde jo det bare var noe jeg drømte som reaksjon.
Idag får jeg vite at hun er kommet tilbake.
Er det kun sanndrøm når det skjer akkurt som i drømmen eller at det peker på ett eller annet i den retningen?
En sanndrøm forteller om noe som skal skje.
Så om du drømte at hun kom tilbake, og det skjedde, - så ja, da er det en sanndrøm.
Detaljene i drømmen kan nok variere, - men det er hovedinnholdet som teller...
Om en f.ex drømmer om et jordskjelv på vestlandet, og 3 hus blir lettere skadet,
og så dagen etter kommer et jordskjelv, men bare 2 hus blir lettere skadet ( eller 5 for densagsskyld), så er det likevel en sanndrøm.
Det som gjør det til en sanndrøm, er at det man har drømt skjer i ettertid.
Det kan være 100% detaljert og stemme 100%, men også variasjoner må aksepteres, sålenge hovedmeningen består.
Tips ; om man drømmer noe man husker, kan det være lurt å skrive det ned et sted, for egen referanse...
og vil man dele drømmen kan den f.ex legges inn på paranormal.
Vi har en egen plass - Forutsigelser - Innboks hvor man kan legge inn uten at det vises på forumet, før admin eller en hovedmoderator "slipper det ut".
Du skal være den som bestemmer om det skal publiseres
A
Antall ord: 297
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Jan 2009 14:05
- 15
- Kjønn (valgfri): Kvinne
- Lokalisering: Østfold
Re: Når telles det som sanndrøm?
Jeg har også av og til drømmer, som jeg ser i ettertid at har en eller annen mening. Men blir ofte forvirret av alle mulige detaljer og rare ting som skjer i drømmene. Har imidlertid funnet ut at hovedbudskapet, det som jeg husker best etterpå, er det som er viktig. Dette hovedbudskapet kan gjerne gå igjen i flere drømmer over flere netter.
For øvrig så tror jeg bare de drømmene som sitter godt igjen i ettertid (gjerne da følelsemessig), er de som betyr noe.
Men det er mine tanker om mine drømmer, tror ikke det er noen fasit på dette.
For øvrig så tror jeg bare de drømmene som sitter godt igjen i ettertid (gjerne da følelsemessig), er de som betyr noe.
Men det er mine tanker om mine drømmer, tror ikke det er noen fasit på dette.
Antall ord: 106
Størst av alt er kjærligheten
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |