Drømmer, NDO & ut av kroppenPuste under vann

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
RVL
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Jul 2010 17:10
14
Kjønn (valgfri): Lady ;p
Lokalisering: Eidsberg

Puste under vann

Innlegg av RVL »

I den siste uken har jeg drømt dette nesten hver enesten natt.. Jeg svømmer under vann og jeg kan puste, men ikke like lett som vi gjør nå på land. Kropp stritter på en måte i mot siden den hvet jo at dette ikke er mulig, men jeg klarer det allikevell, og det er det eneste som skjer i drømmen. Jeg kan fortsatt huske følelesen av det på kroppen og hva jeg tenkte på i drømmen..

Kan noen si meg hva dette betyr?

Og hva betyr det når man drømmer at man dreper noen man er glad i?
Antall ord: 107

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Sep 2006 01:35
18
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Puste under vann

Innlegg av Svartepus »

Puste under vann vil jeg tro betyr (i dette tilfellet) at du opplever noe i livet som du er litt usikker på. Du har ikke fått noen nye oppgaver på jobb eller på privaten der det er forventet at du kan klare det uten problemer? Kanskje du isåfall føler selv at du forsåvidt kan det du skal gjøre, men at du føler deg usikker mens du utfører oppgaven(e).

Å drømme at man dreper noen man er glad i tror jeg er krisemaksimering på høyt nivå. Du "tester" kanskje ut i drømme hvordan det ville føles å miste vedkommende. Eller "bare" såre vedkommende. Alle har vel sånne rare drømmer av og til.
Antall ord: 124
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJEST

Re: Puste under vann

Innlegg av GJEST »

Kanskje du har vært en fisk i et tidligere liv? :mozilla_sealed:
Antall ord: 11

Link:
BBcode: