I natt ble jeg ordentlig skremt.
Jeg drømte at jeg sov på ett rom..skulle ligge over til noen jeg ikke kjente. Plutselig kom noen voldsomme krefter i sving. Senga hoppet opp og ned og jeg ble slengt ut av senga og ned på golvet. Jeg ble skitredd og hendene og bena var helt numne og klarte nesten ikke å røre dem. Men fikk klart å banke i golvet for å få hjelp. Tilslutt kom noen å åpnet døra og alt var borte. Jeg husker også i ettertid at jeg sa når jeg våknet. Onde ånder jeg vil ikke bli plaget av dere. Så tenkte jeg meg en sirkel rundt senga slik at jeg skulle få fred. Det rimelig heftig og det var ikke noe god følelse når det sto på.
Jeg ble ordentlig redd og måtte slå på lyset etter den hendelsen.
Tror at det var pga jeg var inne på para chatten i går at ting ble penset inn på ånder.
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ En heftig drøm!
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Okt 2008 16:48
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Trøndelag
- Blitt takket: 4 ganger
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Okt 2008 16:48
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Trøndelag
- Blitt takket: 4 ganger
Re: En heftig drøm!
Enda en paranormal drøm.
I natt drømte jeg om paranormale ting også, men ble ikke skremt i natt. Heller kry for at jeg syns det var morsomt.
Det jeg drømte var at jeg var i ett hus der det skjedde ting, sammen med flere. Jeg var på ett kjøkken og døra inn dit hadde det med å gli opp av seg selv. Jeg stengte den godt og når jeg gikk unna så gikk den opp igjen og jeg prøvde å stenge igjen og kjente denne enorme kraften i døra. Sikkelig motstand nesten som vakum. Men det var utrolig spennende fant jeg ut. Så skulle jeg sove og om natten så fikk jeg følelsen at noen la seg oppå meg. Kjente så godt trykket av noe som la seg ned over meg. Jeg ble ikke redd. Fikk også sett en lapp der det sto at det var en dame fra 1870 som la seg over meg. Hun var bare nyskjerrig fikk jeg vite av de andre som bodde der. Men hvorfor drømmer så mye rart akkurat nå? Sikkert tilfeldigheter.
I natt drømte jeg om paranormale ting også, men ble ikke skremt i natt. Heller kry for at jeg syns det var morsomt.
Det jeg drømte var at jeg var i ett hus der det skjedde ting, sammen med flere. Jeg var på ett kjøkken og døra inn dit hadde det med å gli opp av seg selv. Jeg stengte den godt og når jeg gikk unna så gikk den opp igjen og jeg prøvde å stenge igjen og kjente denne enorme kraften i døra. Sikkelig motstand nesten som vakum. Men det var utrolig spennende fant jeg ut. Så skulle jeg sove og om natten så fikk jeg følelsen at noen la seg oppå meg. Kjente så godt trykket av noe som la seg ned over meg. Jeg ble ikke redd. Fikk også sett en lapp der det sto at det var en dame fra 1870 som la seg over meg. Hun var bare nyskjerrig fikk jeg vite av de andre som bodde der. Men hvorfor drømmer så mye rart akkurat nå? Sikkert tilfeldigheter.
Antall ord: 186
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 02 Mar 2005 17:17
- 19
- Lokalisering: Hjemme <3
- Har takket: 13 ganger
- Blitt takket: 31 ganger
Re: En heftig drøm!
Dette er spennende.
jeg får svare deg mer senere:) kan ikke nå, sorry.
Medi
jeg får svare deg mer senere:) kan ikke nå, sorry.
Medi
Antall ord: 15
~ Don't feed the internet trolls ~
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |