Drømmer, NDO & ut av kroppenSkummel drøm ble virkelig

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Grubler
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Mai 2010 11:25
14

Skummel drøm ble virkelig

Innlegg av Grubler »

Sommeren 2008 hadde jeg en rar drøm/opplevelse:

Var på hyttetur sammen med familie og venner. Lørdagskvelden hadde vi en hyggelig middag i lystig lag. Rett før jeg våknet neste morgen hadde jeg en rar drøm (dvs. er litt usikker på om det er drøm eller noe annet). Det var akkurat som om jeg snakket/kommuniserte med en eller annen person/"skikkelse". Den (det?) jeg kommuniserte med viste meg et kort som minner om et slags spåkort hvor det stod "death" og det var også noen svart hvit tegninger på kortet. I tillegg hørte jeg masse hyling og skriking i bakgrunnen. Den/det som kommuniserte med meg i drømmen sa også at det var noen som kom til å dø rett før jul, ikke førstkommende men rett før neste jul. Dvs. julen 2009.
Jeg trodde hele tiden at det var meg selv jeg "drømte" om. Men så rett før jul 2009 så dør en av våre venner under tragiske omstendigheter (hun var med på denne hytteturen). Da begynte jeg å tenke på at det var faktisk dette jeg kanskje "så/drømte" sommeren 2008?

Har i utgagnspunktet litt vanskelig for å tro på slike ting - men kan ikke la være å tenke på det. Tenker fortsatt masse på hvorfor jeg "drømte" dette, hva det betyr, hva jeg skal gjøre med det mm......... eller er det kun tilfeldigheter.......
Antall ord: 242

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
rhonersen
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Apr 2008 14:41
16
Blitt takket: 1 gang

Re: Skummel drøm ble virkelig

Innlegg av rhonersen »

Grubler skrev:Har i utgagnspunktet litt vanskelig for å tro på slike ting - men kan ikke la være å tenke på det. Tenker fortsatt masse på hvorfor jeg "drømte" dette, hva det betyr, hva jeg skal gjøre med det mm......... eller er det kun tilfeldigheter.......
"Noen" dør hele tiden, året rundt. Det var ikke bare tilfeldig, det var veldig sannsynlig.
Antall ord: 62

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2005 14:33
19
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Re: Skummel drøm ble virkelig

Innlegg av Heksepusen »

Har flyttet tråden til en mer passende del av forumet.
Ris og ros tas på pm
Vennlig hilsen
Mod Heksepusen
Antall ord: 21
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links