For ikke lenge siden drømte jeg om ei venninne i klassen min og hennes storebror som er en kamerat av meg. Jeg drømte jeg ble med kompisen min hjem. Vi kom inn ei dør til huset og inn i ei stor gang med et soverom og ei trapp opp til andre etasjen. Jeg ble liggenede inne på ei madrass på soverommet nede i ganga. Drømte da at jeg våknet neste dag at søstra kom ned til meg og vi pakket tingene mine fordi jeg måtte komme meg fort ut fra huset. Da jeg gikk ut fra rommet, var jeg plutselig gått opp til andre etasjen og det første jeg så var et vegg hjørne og et kjøkkenet. Stua lå ved siden av, var veldig åpent, ikke mange vegger. Så traff jeg faren til disse to vennene mine. Han var lang, mørk og gikk med briller. Bak han stod ei pen, høy og mellom blond dame. Snakket fort med de, så gikk jeg ut døra og våknet.
MEN, det sprøet med dette var at jeg fortalte dette til kompisen min. Og han ble plutselig veldig opphengt i detaljer og veldig interessert i denne drømmen min. Til slutt etter jeg hadde fortalt alt, så sier han: Du vet du har forklart det gamle huset vi bodde i før? Og at han mannen er akk som min pappa! Til og med går han med briller. Og hun dama bak forklarte du akk som min mamma. (Mora døde da han var bare noen få år gammel.) Han sa at når man kom inn døra kom vi inn i ei gang med ei trapp opp og var et soverom nede i ganga. Når man gikk opp trappa traff man på et vegg hjørne og rett til kjøkkent. Stua lå rett ved siden og var ingen vegger der, alt var åpent. Mora var visst ei pen, høy og mellomblond dame. Og faren hans er høy, mørk og går med briller...
Har aldri truffet faren, og kameraten min har ikke fortalt meg noe spesielt om moren. Jeg fikk frysninger i hele kroppen og magen knyttet seg.
Hvordan i all verden kan jeg drømme slikt uten å ha NOEN aning om deres gamle hus, faren og dems avdøde mor??? Betyr dette noe?
Har i mange år, siden jeg var lita alltid hatt mange drømmer som har skremt meg. Og er overtroisk og jordnær. Så er så nyskjerrig nå
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Blir skremt!?!
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Feb 2008 16:29
- 16
- Kjønn (valgfri): Girl Power
- Lokalisering: Kristiansand
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Mar 2010 08:13
- 14
- Kjønn (valgfri): Sugge
Re: Blir skremt!?!
Det høres ut som du er litt synsk. kanskje du plukker opp mer informasjon enn det normale, når du møter en person. Kanskje en sjette sans. kanskje du kan finne forsvunne mennesker i fremtiden? kanskje du er et Medium? Ikke vet jeg. Men det høres ut som du har litt paranormale evner liggende på vent i systemet
Håper du finner ut av det. Og lykke til
Håper du finner ut av det. Og lykke til
Antall ord: 71
Use your psykic abilities like an umbrella. use it only when it rains.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Feb 2008 16:29
- 16
- Kjønn (valgfri): Girl Power
- Lokalisering: Kristiansand
Ja det kan jo faktisk hende.
Håper kanskje noen kan hjelpe med hvordan jeg skal tolke drømmene mine, og hvis jeg faktisk har en sjette sans, om hva jeg kan gjøre for å forbedre det, så det ikke blir bare "drømmer".
Har ei bestevenninne som også har noe av det samme som meg. Vi snakker ofte om drømmer vi har, og hvor rart og mystisk det er å kunne drømme om ting som har skjedd før i tiden eller som vil skje fremtiden.
Merkelige greier dette :O
Håper kanskje noen kan hjelpe med hvordan jeg skal tolke drømmene mine, og hvis jeg faktisk har en sjette sans, om hva jeg kan gjøre for å forbedre det, så det ikke blir bare "drømmer".
Har ei bestevenninne som også har noe av det samme som meg. Vi snakker ofte om drømmer vi har, og hvor rart og mystisk det er å kunne drømme om ting som har skjedd før i tiden eller som vil skje fremtiden.
Merkelige greier dette :O
Antall ord: 92
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Des 2005 14:46
- 18
- Blitt takket: 1 gang
evt så har du sett bilder, enten du vet det eller ikke, noe som igjen har skapt bilder i hodet ditt utifra ting du har hørt, noe som igjen har manifistert seg som en drøm i underbevisstheten din
Antall ord: 40
Hide post links |