Drømmer, NDO & ut av kroppenTur til Auschwitz osv...

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

TheTech

Tur til Auschwitz osv...

Innlegg av TheTech »

Hei alle sammen! :D

Da har jeg kommet tilbake fra en ni-dagerstur til Polen og Tyskland. Har også vært innom Sverige, Danmark og Tsjekkia, men det var ikke der det skjedde. Det har vært en strålende tur med mange forskjellige følelser. Jeg har bare lyst til å fortelle det spesielle jeg opplevde.

Drøm
Det var dag to tror jeg. Vi reiste med buss igjennom Polen og på vei til Auschwitz. Det var svært mye å se gjennom vinduene, det meste var fattigdom og nedlagte industrifabrikker. Etter jeg hadde sett rundt 1000 hus, 1000 industribygg, 10 000 trær, 1000 biler og sinnsykt mye jordområder så la jeg merke til et gammelt industrihus. Bygget så ganske falleferdig ut, i likhet med de andre 1000 husene jeg hadde sett tidligere. Men jeg merket at det var noe med dette huset. I det vi nærmet oss huset, jo mer spennende ble det. Plutselig så jeg vinkelrett på bygget fra bussen og det var creepy. Det jeg så skremte meg mye. Jeg så bygningen og plassen jeg hadde vært på flere ganger i mine drømmer. Jeg og mange flere stod på plassen like utenfor bygningen i drømmen min. Vi ventet hele tiden på noe, jeg vet ikke helt hva det var, men noen ganger kom til vann ut i fra en spring, mens andre ganger kom det kloakk. Dette drømte jeg for 3-6 år siden kanskje 5 ganger. Det var ikke et Deja Vu.

Deja Vu
Husker ikke hvilken dag det var, men jeg fikk i alle fall et Deja Vu. Ikke noe spesielt med det egentlig…

Rar i kroppen
Det var dag tre eller noe sånt tror jeg. Vi gikk inni Auschwitz og jeg merket et press på brystet og føttene mine var svært tunge. Flere ganger ble jeg også veldig svimmel og hadde litt problemer med å gå. Dette var alt jeg merket i Auschwitz… Jeg ble lei meg slik som jeg hadde forventet… Jeg ble heller ikke overasket… Jeg syntes faktisk at det var litt kjedelig… (Ja, jeg vet det høres teit og tragisk ut… Jeg skjemmes over det, men det er ikke noe jeg kan gjøre med det).

Deja Vu igjen
Vi stod utenfor konsentrasjonsleir nr. 2 eller 3 og jeg fikk Deja Vu.. igjen…

Drøm
Barne- og kvinne-konsenstrasjonsleiren var den siste konsentrasjonsleiren vi var innom. Tro det eller ei, men jeg ble faktisk ikke lei meg etter besøket inne i huset her heller. I det vi hadde vært inne og sett så stilte vi oss ute for å samle oss. Før guiden startet å prate så passerte det tre personer. Ei gammel dame som satt i en rullestol, en annen person som puffet hun som satt i rullestolen og en annen person som bare gikk der. Den gamle dama som satt i rullestolen brettet opp jakken over fjeset slik at vi ikke fikk se fjeset hennes. Det tok litt tid før det gikk opp for meg at det hadde jeg drømt for mange år siden. Jeg hadde drømt om at jeg stod på en trapp på et stort hvitt hus og så passerte det ei dame som holdt opp jakken.
Antall ord: 542

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJEST

Re: Tur til Auschwitz osv...

Innlegg av GJEST »

Spennende drømmer da :)
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !