1. I går natt drømte jeg at faren min skulle avlive en kanin. Det som var sjokket var jo at han skulle bruke en sånn leke hammer som de små har av gummi til å slå den i hjel med. Det ble jo mer som tortur enn avliving. Sikkelig ille å se han stå og småflire usikkert og daske den stakkars kaninen i hodet med en gummi hammer. Hva betyr noe sånt?
2. Jeg satt i frisør stolen og han som skulle klippe tar bare tak i håret mitt bak med enen neven og klipper det rett av med den andre. Og så skulle han ut en tur og der satt jeg da med snauklipt bakhodet. Og drømmen stoppet før han kom tilbake.
3. Drømte at jeg var på noe slags fest med alle slags mennesker plutselig befinner vi oss i ett hus vi har lissom litt brutt oss inn i. Men dørene var åpne så derfor. Det er ikke noe privat hus. Der treffer jeg en tidligere nabo. Ei jente...og hun er så drita full at hun faller i golvet og slår hodet sitt i golvet som er av stein. Og når jeg skal hjelpe henne opp så har hun ett stort sår i bakhodet som blør. Og plutselig kommer politiet inn i bildet og jeg sier vi må vaske av blodflekkene ellers blir vi innblandet fordi vi egentlig ikke har lov inn i dette huset.... noe mer husker jeg ikke..var bare en rote drøm.
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Rare og litt syke drømmer....
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Okt 2008 16:48
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Trøndelag
- Blitt takket: 4 ganger
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Re: Rare og litt syke drømmer....
1. :mozilla_laughing: Tror du har sett for mye på animal rescue....lol
Vil ta deg seriøst....og gjør det. men kunne ikke unngå å le....hahahahhah
Det virket het absurd...hahahahahha
2. Bare morsom den drømmen, som skjult kamera...hahhahahahhahhaha
3. Hæææææææææææææ??? Vel , kanskje du rømmer fra deg selv.
Kun den siste drømmen der som har noen som helst åpenbar mening....etter MIN mening.
Takk for innlegget iallefall. Ikke mange som klarer trimme smilebåndet mitt, men sannelig har DU klart det.
Vil ta deg seriøst....og gjør det. men kunne ikke unngå å le....hahahahhah
Det virket het absurd...hahahahahha
2. Bare morsom den drømmen, som skjult kamera...hahhahahahhahhaha
3. Hæææææææææææææ??? Vel , kanskje du rømmer fra deg selv.
Kun den siste drømmen der som har noen som helst åpenbar mening....etter MIN mening.
Takk for innlegget iallefall. Ikke mange som klarer trimme smilebåndet mitt, men sannelig har DU klart det.
Antall ord: 87
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |