Vil bare fortelle dere en sak som skjedde i helgen med meg og en kamerat av meg.
Vi satt i stua her hos meg og snakket og så på et par filmer til litt utover kvelden. Vi bestemte oss for å slå av tven etter 3 filmer og slo av en prat før han skulle kjøre hjem. Plutselig ser begge noe veldig merkelig og veldig kvalmt på veggen og vi så det på likt. Vi så to hender stikke opp fra tven og hendene hadde 4 fingre på hver hånd med lange negler. Det er ingen hemmelighet at det foregår ting i huset her men noe sånt har jeg aldri sett før. Begge så hvertfall dette og ble mer eller mindre livredde, det var så tydelig. Høres kanskje dumt ut at 2 menn på nesten 30 år kan bli så skremte av noe sånt men selvsagt, det var noe spesielt. I hvertfall - for å fortsette.. Så snakket vi litt om det her og egentlig bare satt å glodde rundt oss i huset. Da ser igjen begge noen komme ut fra soveromsdøra men ikke på gulvet - nei, det er taket som bøyer seg etter som skapningen går og det ser ut som en sak på 800-900 kg som går på loftet jeg ikke har. Vi kunne begge se det, plankene i taket bøyet seg etter som han tråkket fremover. Og vi var edru, ikke tatt noe som helst - så hva kan få slike ting til å vise seg og hva kan det være? Vi er vel ikke gale begge to, eller er vi det?
Håper på svar for det her forundrer meg.
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Skikkelser som går i taket.
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Feb 2010 03:06
- 14
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Jan 2007 22:56
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 5 ganger
Re: Skikkelser som går i taket.
Velkommen Clair.
Her hadde jeg sporenstreks gått til innkjøp av videokamera, eller fått lånt av noen og satt det på et stativ og trykka RECORD.
Taket bøyde seg faktisk.., og det kom hender ut av tv-skjermen? må ha vært en meget skremmende opplevelse
Her hadde jeg sporenstreks gått til innkjøp av videokamera, eller fått lånt av noen og satt det på et stativ og trykka RECORD.
Taket bøyde seg faktisk.., og det kom hender ut av tv-skjermen? må ha vært en meget skremmende opplevelse
Antall ord: 50
There will never be world peace as long as religion exists.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Aug 2009 11:28
- 15
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Møre og Romsdal
- Blitt takket: 6 ganger
Re: Skikkelser som går i taket.