Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserBevis for at vampyrer finnes

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Paranomia
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 663
Startet: 09 Jan 2009 15:12
15
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 1 gang

Re: Bevis for at vampyrer finnes

Innlegg av Paranomia »

Mentalist. skrev:Jeg mente ikke at du hadde sakt at Vampyrer er gale mords vesen Osv, bare sier ifra om at før man sier noe sånt må man lese hva som egentlig kjennetegner en vampyr, var ment for at andre ikke skulle få feil oppfatning av vampyrer
Hvordan i all verden VET du at vampyrer i det hele tatt eksisterer? Det går vel ikke an å få feil oppfatning av noe som ikke finnes?
Antall ord: 76

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 681
Startet: 14 Okt 2007 17:36
16
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Re: Bevis for at vampyrer finnes

Innlegg av Rosalind »

Uff så mye om vampyrer i det siste... og visst de faktisk eksisterer så blir det jo bare enda mer x_X
Antall ord: 22
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kristiane
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 468
Startet: 31 Aug 2009 11:28
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Møre og Romsdal
Blitt takket: 6 ganger

Re: Bevis for at vampyrer finnes

Innlegg av kristiane »

Får bare si,at dersom vampyrer eksisterer,håper jeg at vitenskapsfolk snart legger fram beviser.
Så langt vet jeg kun om vampyrene i diverse filmer,samt vampyr-flaggermusen... ;)
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
camillah
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 555
Startet: 10 Feb 2005 16:45
19
Lokalisering: somewhere over the rainbow
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 11 ganger

Re: Bevis for at vampyrer finnes

Innlegg av camillah »

jeg elsker sola så jeg er hvertfall ikke vampyr, selvom en medium- biff er veldig godt!! :)
Antall ord: 16
Eneste man med sikkerhet vet om livet, er at det går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
puma/f

Re: Bevis for at vampyrer finnes

Innlegg av puma/f »

jeg liker vampyr myter som underholding, men nei jeg tror nok ikke på vampyrer

og skal en se sikkelige vampyrer så se japansk anime... Blood the last vampire, Hellsing og Vampire Hunter D blood lust. They dont make them like that anywere else
For de tar det som er essensen i vampyrmyta, og mye grunnlag for at den oppsto. Ikke det evige sexy good vampire meets cute human girl crap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



og om jeg vil ha en vampyr hmmmm det står mellom arucard ( hellsing anime ) og Silas ( the graveyardbook n gaiman )

men sånn ellers nei det finnes vampyr flagermus men ikke vampyrer... folk som lever som vampyrer ja men det er noe helt anna.

Og sånn ellers så går nå tida :P


Puma/f
Antall ord: 126

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mentalist.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 82
Startet: 27 Des 2009 00:24
14
Kjønn (valgfri): Man
Lokalisering: Kragerø

Re: Bevis for at vampyrer finnes

Innlegg av Mentalist. »

Enig at det er sikelige vampyr filmer, liker best av de du nevnte Blood lust

Men hvis det eksisterer er de nok ikke som i filmer men som mensker som kan føle andres følelser, noen kan også kanskje drikke blod, men da er det nok mer sykisk. Vampyr nå til dags beskrivelse er følsome menesker som liker seg alene, ikke red for mørke eller dyr, kan føle andres følelser, oppfate ting rundt seg, kanskje også veldig glad i naturen, og kan bli fort opphisset.
Dette er min beskrivelse på daglidagse vampyrer og andre forum, hvis de eksisterer.

så hvis de eksisterer er de ikkesom på film. Men japanske vampyr filmer må jeg innrømme er kule, men sånne vampyrer er jeg gangske sikker på ikke eksisterer
Antall ord: 133

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Paranomia
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 663
Startet: 09 Jan 2009 15:12
15
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 1 gang

Re: Bevis for at vampyrer finnes

Innlegg av Paranomia »

Mentalist. skrev:Enig at det er sikelige vampyr filmer, liker best av de du nevnte Blood lust

Men hvis det eksisterer er de nok ikke som i filmer men som mensker som kan føle andres følelser, noen kan også kanskje drikke blod, men da er det nok mer sykisk. Vampyr nå til dags beskrivelse er følsome menesker som liker seg alene, ikke red for mørke eller dyr, kan føle andres følelser, oppfate ting rundt seg, kanskje også veldig glad i naturen, og kan bli fort opphisset.
Dette er min beskrivelse på daglidagse vampyrer og andre forum, hvis de eksisterer.

så hvis de eksisterer er de ikkesom på film. Men japanske vampyr filmer må jeg innrømme er kule, men sånne vampyrer er jeg gangske sikker på ikke eksisterer
Hvordan vet du dette? Har du kilder? (Jeg mener ikke dagbladet og se&hør type kilder, men troverdige.)
Antall ord: 154
"Du har retten til å forholde deg taus.
Alt du sier vil bli feilsitert og brukt i mot deg."

I'm a member of CSI: Can't stand idiots

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Re: Bevis for at vampyrer finnes

Innlegg av Borte.. »

camillah skrev:jeg elsker sola så jeg er hvertfall ikke vampyr, selvom en medium- biff er veldig godt!! :)

Eeew you freak! Biff skal være godt stekt! :bat

Tenke seg å sitte med et blodig og rått kjøttstykke for å så sutte på det? :-&
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
puma/f

Re: Bevis for at vampyrer finnes

Innlegg av puma/f »

Paranomia skrev:
Mentalist. skrev:Enig at det er sikelige vampyr filmer, liker best av de du nevnte Blood lust

Men hvis det eksisterer er de nok ikke som i filmer men som mensker som kan føle andres følelser, noen kan også kanskje drikke blod, men da er det nok mer sykisk. Vampyr nå til dags beskrivelse er følsome menesker som liker seg alene, ikke red for mørke eller dyr, kan føle andres følelser, oppfate ting rundt seg, kanskje også veldig glad i naturen, og kan bli fort opphisset.
Dette er min beskrivelse på daglidagse vampyrer og andre forum, hvis de eksisterer.

så hvis de eksisterer er de ikkesom på film. Men japanske vampyr filmer må jeg innrømme er kule, men sånne vampyrer er jeg gangske sikker på ikke eksisterer
Hvordan vet du dette? Har du kilder? (Jeg mener ikke dagbladet og se&hør type kilder, men troverdige.)
Det finnes mennesker som lever som vampyrer mere eller mindre. Slike grupperinger har du kunne finne siden iallefall 80 tallet og helt sikkert lenger bakover også. Og når jeg har prestert og kommet i snakk med folk fra slike miljøer så sier det seg sjøl at de ikke er veldig vanskelig og finne. Sjøl om de fleste nok i dag er forsiktig med og drikke menneske blod av fremmede så veit jeg at det finnes de som drikker av hverandre når de veit at denne er sykdomsfri. Det er i hovedsaklig knytta opp mot sex. Men vampyrer som i filmer nei det finnes nok ikke, det er nok bare en myte.

Mentalist

Det jeg virkelig liker med japanske vampyrfilmer og særlig anime, de forteller uten og gi en håpøst idiotsk forklaring på ting den første timen. Det er hærlig lol men som sagt vampyrer finnes nok bare i myter.

Puma/f
Antall ord: 317

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Re: Bevis for at vampyrer finnes

Innlegg av Kimbara »

puma/f skrev: Det finnes mennesker som lever som vampyrer mere eller mindre. Slike grupperinger har du kunne finne siden iallefall 80 tallet og helt sikkert lenger bakover også.
Men disse menneskene er jo overhodet ikke vampyrer. De har bare en vrangforestilling eller et ønske om å være det.
Det er mer å betrakte som en subkultur på linje med "goth".
Antall ord: 60
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
puma/f

Re: Bevis for at vampyrer finnes

Innlegg av puma/f »

Kimbara
det var vell det jeg skreiv nå var det ikke ????
prøver igjen; Det finnes folk som lever som vampyrer ( det vil si de ønsker og være vampyrer av ulike grunner goth er et eksempel men tror det går lenger bakover enn som så uten at jeg på labben klarer og huske )


Puma/f
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Raven Emerald
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 16 Jan 2010 18:31
14

Re: Bevis for at vampyrer finnes

Innlegg av Raven Emerald »

Heh... Har forsåvidt en del informasjon om temaet, da jeg kjenner mannen bak websiden. Og ja, han tror på det han sier, han tuller ikke. Det var attpåtil han som sendte meg hit, for å finne ut hva dere sa om ham. Han ble ikke veldig smigret, fikk jeg inntrykk av. =P

Uansett. Om noen er ytterligere interessert i vampyrer, kan jeg kontaktes på PM, for linker.

~Raven, ikke den samme som det henvises til på websiden~
Antall ord: 78

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
puma/f

Re: Bevis for at vampyrer finnes

Innlegg av puma/f »

LOL uhh oki, hva hadde han forventa seg sånn egentlig ???
Mye mulig jeg kommer til og angre jeg spurte, men nysjerrigheten vant over vette


Puma/f
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Raven Emerald
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 16 Jan 2010 18:31
14

Re: Bevis for at vampyrer finnes

Innlegg av Raven Emerald »

puma/f skrev:LOL uhh oki, hva hadde han forventa seg sånn egentlig ???
Mye mulig jeg kommer til og angre jeg spurte, men nysjerrigheten vant over vette


Puma/f
Han forventer seg vel nesegrus beundring, tror jeg. Han er ikke så fryktelig flink til å ta kritikk på en saklig måte, noe vi så gjentatte ganger i chatten hans. Som admin, ble jeg instruert til å banne alt og alle som så mye som antydet at V5-viruset, som beskrevet, faktisk ikke kan eksistere. Om det finnes tilsvarende eller ikke, kan jeg ikke uttale meg om Men det viruset han beskriver, finnes ikke. Det er faktisk mistenkelig likt et virus beskrevet i en britisk tv-serie.

Denne mannen har forsåvidt også gjort et intervju med en nettradio, som heter ParaXradio, eller noe i den retningen. Det er rimelig underholdende.
Antall ord: 140

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Re: Bevis for at vampyrer finnes

Innlegg av Kimbara »

Og med denne informasjonen tror jeg vi kan enes om at det er spikeren i kista vedrørende troverdigheten til vampirewebsite.net.
Antall ord: 22
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links