Drømmer, NDO & ut av kroppenKisten i kapellet.

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

kristiane
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Aug 2009 11:28
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Møre og Romsdal
Blitt takket: 6 ganger

Kisten i kapellet.

Innlegg av kristiane »

hadde for litt siden en drøm som i ettertid har satt seg litt fast hos meg,enda jeg ikke har anelse om hvorfor jeg drømte dette. Men jeg tenkte jeg skulle dele den med dere,og høre hva andre mener og tror om denne drømmen. Selv finner jeg ingen fornuftig ifh.t den,selv om den samtidig gjorde meg veldig nysgjerrig med tanke på et mulig budskap. Altså:

Jeg befinner meg i et slags stort,brunt rom. Drømmen starter slik. Til og begynne med kan jeg ikke sette fingeren på hvilket rom dette er snakk om,men etter hvert ser jeg at rommet er stort,brunt,er nokså dystert. Med utskjæringer i veggene(dekorerte vegger). Jeg oppdager plutselig at min beste venninne er sammen med meg. Vi går nedover en svak helling langs en midtgang og kommer inn i nok et stort,mørkt og brunt,dystert rom. Der får jeg øye på en åpen kiste foran meg. Jeg ser at det ligger en lyshåret,kortklippet person der,men det rare er at denne døde personen ligger på siden,med ryggen vendt mot meg,iført den karakteristiske lyseblå sykehusskjorten. Jeg husker så at jeg der og da overhodet ikke hadde lyst til å gå rundt kisten for å se HVEM som lå der,og jeg våkner. Hadde en slags ekkel følelse i kroppen i flere dager etterpå,men greier ikke finne ut av hva denne drømmen ville si meg,da jeg ikke har noe jeg kan sette den i forbindelse med. Drøm om død betyr jo ny start,gjøre seg ferdig med noe,derfor ta farvel,så jeg spekulerer i hvorfor jeg ikke ville se hvem så lå i kisten.Noen som har noen tanker rundt dette?
Antall ord: 302

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Gjest

Re: Kisten i kapellet.

Innlegg av Gjest »

Er ikke sikker på hvorfor du ikke ville se hvem som lå der. kanskje et tegn på at du er usikker på noe, eller rømmer fra deg selv/skjuler noe. hvem vet??
død skal visstnok bety et langt liv. ikke lett for meg å tyde hele denne drømmen, da jeg kke er en drømmetyder.Vet bare det lille jeg har fått vite av andre om akkurat det med å drømme om død.
men det kan ha flere betydninger oxo
Hvis man er sanndrømt, kan man drømme ting som skal skje i virkeligheten. men denne drømmen virker ikke som en slik drøm. det er da ingen som ligger i stabil sideleie i kista, og ikke iført sykehus-skjorte. På sykehuset ligger avdøde på et slags metallbrett med håndtak. Skjorten blir fjernet og liket blir svøpt i et hvitt laken, før det blir lagt i kista og kjørt til kapellet, der det blir pyntet og kledd etter familiens ønske.
Antall ord: 172

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links