Drømmer, NDO & ut av kroppenbestefar i mine drømmer :)

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

bolla1
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Des 2009 17:19
14

bestefar i mine drømmer :)

Innlegg av bolla1 »

:salute:

jeg har den siste tiden,vertfall mange ganger løpet av kort tid drømt om min bestefar...
han døde da jeg var 11, har aldrig drømt om han før...ikke som jeg husker

og det var her for 1 måne siden ca...jeg drømte jeg var hos min far,jeg er oppvokst der...pappa bodde sammen med bestfar... :)) han var en veldig snill mann å alt så jeg tror ikke d er noe vondt i drømmene mine ...

men jeg satt på golve foran tven til pappa.... og jeg snudde meg og da kom bestafer gående ut fra kjøkkene,og stilte seg på golve,kansje 2,5 meter fra meg.....og han hadde di samme klerne som jeg husker ha brukte gå i ... en grønn bukse,og en stirikkerjakke...
han sto og så meg lenge,og jeg bare satt og så på han og...det varte en stund vi var helt stille og bare så på hverandre lenge....så våknet jeg og jeg gråt i søvne...jeg gråt som bare det ...
jeg var jo ikke lei meg ellerno da jeg våknet...men jeg gråt og gråt :))

er d noen andre her som har opplevd noen ting lignenede ? :))

og etter d har jeg drømt mere og mere om han .... men den drømmen var som om han kom til meg d var så virkli....og bruker ofta føle at ha er med meg... bare har en følelse av det :)))

det er jo bare godt ;))
Antall ord: 261

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
eile-joha
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 09 Nov 2005 15:50
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 30 ganger
Blitt takket: 17 ganger

Re: bestefar i mine drømmer :)

Innlegg av eile-joha »

Hva drømmen din symboliserer tør jeg ikke si, men jeg har selv hatt drømmer, om min bestemor og oldemor.. Men dette har vært kort tid etter deres dødsfall.
Min bestemor har jo "vært innom" i flere drømmer i ettertid.
Jeg liker å tro at de kommer for å ta et farvel eller for å vise deg at de er der med deg i livet ditt.
Det er iallfall min trøst og tro. så får de som mener og tro noe annet gjøre det..
Antall ord: 90

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
spacesound
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Des 2009 01:21
14

Re: bestefar i mine drømmer :)

Innlegg av spacesound »

Har hatt "besøk" av bestefar som døde i 2006, flere ganger, i mine drømmer. Jeg fikk på en måte aldri sagt hade til bestefar før han døde, da han bor i nord og jeg bor i sør norge. Har lenge plaget meg, men jeg tror ikke det er hans "skikkelse" som går igjen i drømmene mine, men kun at underbevistheten min trenger han der. Har hatt andre drømmer der jeg har blitt besøkt av folk som har dødd, og da faktisk vært sanne besøk (støttet av et medium).
Antall ord: 103

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links