Drømmer, NDO & ut av kroppenDen samme personen i flere drømmer..

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

NaLiRa90
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Des 2009 00:38
14
Kjønn (valgfri): Jente

Den samme personen i flere drømmer..

Innlegg av NaLiRa90 »

Jeg har i det siste hatt drømmer om den samme personen, altså stefaren min som gikk bort for ca. to år siden.. Drømmene har handlet om forskjellige ting hver gang, selv om jeg ikke husker så mye om hva de har handlet om, bare at jeg husker klart og tydelig at han har vært i den.. I den ene drømmen sa han at han var med meg, og i den andre ga han meg råd om hvordan jeg ikke skal være xD

Jeg vet ikke helt om det betyr noe, enten at jeg bare savner ham eller om han lar meg vite at han er med meg.. Jeg håper jo på det siste da :) Kanskje dere har noen idéer ;)

Nathalie
Antall ord: 128

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1431 ganger
Blitt takket: 1724 ganger
Kjønn:

Re: Den samme personen i flere drømmer..

Innlegg av Asbjørn »

NaLiRa90 skrev:Jeg har i det siste hatt drømmer om den samme personen, altså stefaren min som gikk bort for ca. to år siden.. Drømmene har handlet om forskjellige ting hver gang, selv om jeg ikke husker så mye om hva de har handlet om, bare at jeg husker klart og tydelig at han har vært i den.. I den ene drømmen sa han at han var med meg, og i den andre ga han meg råd om hvordan jeg ikke skal være xD

Jeg vet ikke helt om det betyr noe, enten at jeg bare savner ham eller om han lar meg vite at han er med meg.. Jeg håper jo på det siste da :) Kanskje dere har noen idéer ;)

Nathalie
Dette kan være et tegn på at han er med deg, som en hjelper i åndeverdenen.

Det kan og være et tegn fra deg selv om at du savner ham, - kansje...

Hvis han er der som en hjelper, så be om et tegn, et tegn som ikke kan misforståes... ;)

mvh Asbjørn
Antall ord: 185

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NaLiRa90
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Des 2009 00:38
14
Kjønn (valgfri): Jente

Re: Den samme personen i flere drømmer..

Innlegg av NaLiRa90 »

Asbjørn skrev:
NaLiRa90 skrev:Jeg har i det siste hatt drømmer om den samme personen, altså stefaren min som gikk bort for ca. to år siden.. Drømmene har handlet om forskjellige ting hver gang, selv om jeg ikke husker så mye om hva de har handlet om, bare at jeg husker klart og tydelig at han har vært i den.. I den ene drømmen sa han at han var med meg, og i den andre ga han meg råd om hvordan jeg ikke skal være xD

Nathalie
Dette kan være et tegn på at han er med deg, som en hjelper i åndeverdenen.

Det kan og være et tegn fra deg selv om at du savner ham, - kansje...

Hvis han er der som en hjelper, så be om et tegn, et tegn som ikke kan misforståes... ;)

mvh Asbjørn
ja, kanskje det, er det jeg håper på da ^^
skal prøve å be om et tegn ;) takk for svaret :)
Antall ord: 208

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links