Drømmer, NDO & ut av kroppenAstralreiser

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

cappucino
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Sep 2009 21:46
15

Astralreiser

Innlegg av cappucino »

Jeg drømmer ofte "livlig" hvis jeg sover på dagtid. Får sjelden tid til det nå, men hadde god tid til det i vår og sommer. Det som kjennetegner drømmene mine er at jeg svever rundt i en sirkel 360 grader en liten stund. Deretter har jeg opplevd veldig mye rart. Jeg har opplevd å skifte fra ett nivå til ett annet, begynte med et nivå som jeg oppfattet var lavere enn de andre, siden de fleste jeg kom i kontakt med der var kriminelle og svært stygge mot meg. Jeg ba da om å komme videre, og kom til nivåer som var mer fylt med kjærlighet. Jeg fikk vite at nivåene man kommer på avspeiler hvilket nivå man er på i livet. Jeg kjente meg igjen i det første nivået, men har gått bort fra det nå, og derfor var det helt utrolig å komme videre.

På disse reisene har jeg opplevd veldig mye forskjellig. Jeg har opplevd å møte onde ånder ansikt til ansikt. De har gjerne oppsvulmede ansikter, og er svært deformerte. Og det de vil si til meg er ikke alltid like hyggelig. Jeg har forsøkt å stenge for disse onde åndene, men opplever det som veldig vanskelig. Jeg har bedt de om å la meg få være i fred, og til nå har de respektert det. Av de gode opplevelsene jeg har hatt så kan jeg si at jeg har møtt avdøde slektninger på disse reisene. Det var vanskelig å oppnå kontakt, og jeg måtte "reconnecte" flere ganger. Jeg opplevde også at det var en viss prosedyre jeg måtte følge hver eneste gang. Men jeg har snakket med tidligere avdøde slektninger på ulike nivåer, og det har gitt meg utrolig mye. Først trodde jeg alt det jeg opplevde var en søvnparalyse, men jeg forstår at jeg har tatt del i noe mer unikt.
Antall ord: 325

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Catalina
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Jan 2009 11:13
15

Re: Astralreiser

Innlegg av Catalina »

Spennende å lese! :) jeg har ofte hatt søvnparalyse, og kan noen ganger gå videre til ut av kroppen opplevelser. Har også opplevd slik som deg, at jeg føler jeg har vært på et lavere nivå. Noen ganger kommer jeg dit enda, men har i det siste bedt "noen" på et høyere nivå om å hjelpe meg videre. og da går det som regel bra. Da er alt bare kjekt og ikke noen ekle følelser eller "personer".
Tror kanskje det går an å beskytte seg mot negativ energi, men er ikke helt sikker på hvordan det fungerer :)
Antall ord: 100

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mercedes
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Apr 2010 12:21
14

Re: Astralreiser

Innlegg av mercedes »

Jeg har opplevd at jeg kommer fra et høyere nivå når jeg er i søvnparalyse
at jeg er liksom kongen , men når jeg treffer folk og dyr .. så kommer jeg raskt ned på jorda igjen for de som jeg treffer er overlegent mye mer intelligent .
Feks ble jeg bitt av min avdøde hund på grunn av at jeg sa så mye dumme ting .. og hunden var mye smartere til og med .

Meget spes alt det her altså...

er ut av kroppen og søvnparalyse det samme kanskje ?
Antall ord: 92

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links