Drømmer, NDO & ut av kroppenDrøm om døden...

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2007 17:36
17
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Drøm om døden...

Innlegg av Rosalind »

Heisann, jeg hadde for en stund siden en drøm som skremte vettet av meg...

I drømmen så startet det med at vi akkurat hadde kjøpt nytt hus og inni huset var all strømmen gått ut av kontroll, det gnistret og lynte inni huset overalt!
Jeg satt meg ned på pc'n også begynte alt å bli skurrete også kommer det en lyd som om pc'n skulle eksplodere, men isteden for så kom det opp skrift som skrev "Hello Rosalind....My name is....". Også våknet jeg i drømmen og på rommet mitt hørte jeg ekko som sa " Du kommer til å dø..dø..dø..Du kommer til å blø i hjel..." også etter det våknet jeg i virkeligheten på rommet mitt i full panikk...

Jeg ble veldig redd den natten, drømmen skremte meg så mye at jeg faktisk sov en uke på samme rom som søstra mi. Men jeg husker dagen etter drømmen var jeg veldig kvalm og vondt i hodet... Hva tror dere?
Antall ord: 173
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terjegutt
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Mar 2010 21:51
14
Kjønn (valgfri): Sier seg selv=)
Lokalisering: Valdres

Re: Drøm om døden...

Innlegg av Terjegutt »

Du ble nok bare slått ut fordi drømmen var så skummel :- o
Husk at det var bare en drøm :- )

Det er en jeg kjenner som sier han har drømt om skrift som det sto 666 også Lucifer og Satan osv... Han ble visst også ganske slått ut. Han skjalv når han våkna osv..
Men jeg vet ikke om det er noe han virkelig drømte. Det er bare noe jeg har hørt.. har aldri hatt tid til å spørre den personen :- P
Antall ord: 90
Desto mere man tenker på det - Desto større sjanse er det for at det skjer :- )
Enten det er positivt eller negativt ^^

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kimimo
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Apr 2010 01:18
14

Re: Drøm om døden...

Innlegg av kimimo »

Rosalind skrev:Heisann, jeg hadde for en stund siden en drøm som skremte vettet av meg...

I drømmen så startet det med at vi akkurat hadde kjøpt nytt hus og inni huset var all strømmen gått ut av kontroll, det gnistret og lynte inni huset overalt!
Jeg satt meg ned på pc'n også begynte alt å bli skurrete også kommer det en lyd som om pc'n skulle eksplodere, men isteden for så kom det opp skrift som skrev "Hello Rosalind....My name is....". Også våknet jeg i drømmen og på rommet mitt hørte jeg ekko som sa " Du kommer til å dø..dø..dø..Du kommer til å blø i hjel..." også etter det våknet jeg i virkeligheten på rommet mitt i full panikk...

Jeg ble veldig redd den natten, drømmen skremte meg så mye at jeg faktisk sov en uke på samme rom som søstra mi. Men jeg husker dagen etter drømmen var jeg veldig kvalm og vondt i hodet... Hva tror dere?
har du vert på nette å funnet ut hva drømen din betyr ???
det kan hende at den hadde en betydning??
som jeg vet så har alle drømmene betydning.
jeg har en bok hvor jeg kjøpte i spania og den har hjelpet veldig mye men uanset så er det mye jeg ikke kjønner .
håpper dette hjelper litt.
Antall ord: 235

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links