Ok, eg har ufattleig mange drømmer, eg husker kjempemange av dei og skriver noken av dei ned :mozilla_smile:
Eg drømmer så utrolig rare drømmer og eg kan egentlig ikkje fatte henn dei kjæm ifrå!?
Her er et eksempel på ein av drømmane mine:
Eg drømmer at faren min og ein dude i klassa mi springer etter meg for å drepe meg!
Eg springer superkjapt og klarer å riste dei av meg! Eg springer bort ei lang slette og plutselig er frikjørka (fra der eg bur) plutselig framfor meg, på ein plass der den egentlig ikkje står
Så stikker eg inn i frikjørka og gjømmer meg, det er mange andre folk der au.
Der inne klarer ikkje faren min eller klassekameraten min å finne meg, for eg gjømmer meg inne på et rom som ikkje hører til i frikjørka
Hva kan det her bety?? Disse drømmene er utrolig detaljerte og fargerike (naturlige farger da, men fortsatt i farger) Noen flere som har utrolig, fantastiske detaljerte drømmer som de husker???
Skulle gjerne likt å vite hva de betyr
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Alle mine utrolige drømmer :D
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Sep 2009 03:51
- 15
- Kjønn (valgfri): Mann
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Re: Alle mine utrolige drømmer :D
Den nevnte drømmen betyr iallefall ikke at noen er ute etter deg. Tvert imot. Du rømmer fra deg selv.
Du har en dyp hemmelighet som du holder hemmelig for de fleste.
Det er på tide å legge sannheten på bordet og slutte å skyve problemene forran deg. Snakk og bli kvitt kvalene. du vet helt sikkert hva dette handler om
Du har en dyp hemmelighet som du holder hemmelig for de fleste.
Det er på tide å legge sannheten på bordet og slutte å skyve problemene forran deg. Snakk og bli kvitt kvalene. du vet helt sikkert hva dette handler om
Antall ord: 60
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |