Hei!
Jeg har stor interesse for dette med drømmetydning, men har alltid et problem med å se sammenhengen i alle de forskjellige elementene. Forleden natt hadde jeg en drøm som dukker opp i tankene mine hele tiden og syns det hadde vært fint om dere kunne kommet med noen kommentarer på hva dere tror drømmen vil si meg.
Det hele foregikk på en reise, til noe som skal ha vært et sydhavsland. Den eldste storebroren min var med meg og vi gikk på stranden for å bade, det litt rare med denne stranden var at jeg hadde følelsen av å være inne i et rom hele tiden, det var på en måte vegger rundt stranden. Vi gikk ut i vannet og bada, men plutselig kjente jeg noe som kløyp meg i baken så jeg løp opp fra vannet. Bak meg ser jeg en diger krabbe (på str. med en mellomstor hund) forfølge meg. I hendene holder jeg en kvart vannmelon, som ser noe råtten ut. Jeg skjønte fort at denne krabben var ute etter vannmelonen, så jeg løp langs med stranden med hav på høyre side og en diger murvegg på andre siden. Jeg følte at jeg trengte å beskytte vannmelonen av en eller annen grunn. Etterhvert kommer broren min også løpende etter meg og mens jeg ser det, ser jeg også at krabba forvandler seg til en sort hund. Jeg kommer endelig til en dør i den store murveggen og stanser for å åpne den, på innsiden går det en trapp oppover, men før jeg får begynt å gå opp ser jeg at broren min og hunden har nådd frem til meg. Broren min tar vannmelonen og jeg våkner.
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Hjelp med drømmetydning
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Jun 2009 23:50
- 15
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Jul 2009 11:15
- 15
- Kjønn (valgfri): jente jeg :DD
Re: Hjelp med drømmetydning
haihai har ikke peiling jei men har også noen drømmer jei ikke kan tyde.
men drømmen min er ikkje så rar-desu~
i drømmen min så er jei i eit mørtk rom svark opplyst av små røde telys. under mei stør det 3 folk med kapper som snakker ivrig latins. en ting går igjen flere ganger og det er ''hvem skal voke over vokterne?'' når dei har snakket latinsk i ca. 1 min. så blir alle telysa om til pyntedukker med gule øyne som stirrer intents utover. så blir alt mørkt og jei vokner. :7 har hatt den drømmen nokre veker no.....>.<''''''''''
men drømmen min er ikkje så rar-desu~
i drømmen min så er jei i eit mørtk rom svark opplyst av små røde telys. under mei stør det 3 folk med kapper som snakker ivrig latins. en ting går igjen flere ganger og det er ''hvem skal voke over vokterne?'' når dei har snakket latinsk i ca. 1 min. så blir alle telysa om til pyntedukker med gule øyne som stirrer intents utover. så blir alt mørkt og jei vokner. :7 har hatt den drømmen nokre veker no.....>.<''''''''''
Antall ord: 112
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Jul 2009 03:49
- 15
Re: Hjelp med drømmetydning
Dette med at du løper fra noe/noen med en ting du ikke vil at de skal ha, kan tyde på at du har en hemmelighet eller noe annet ved deg som du ikke vil at andre skal oppdage. Ettersom vannmelonen i drømmen din var råtten kan det være noe du ikke er så stolt over. At broren din får tak i vannmelonen på slutten av drømmen er jeg ikke helt sikker på hva kan bety, men det kan f.eks. være at noen faktisk nylig har funnet ut denne tingen om deg. At drømmen slutter der kan bety at du ikke er sikker på hvordan du skal takle det.
Alt man drømmer handler om seg selv, så det er godt mulig at det er noe ved deg selv du netopp har innsett, og at du er usikker på hvordan du skal takle dette.
Det er mye enklere å tyde sine egne, eller folk du kjenner, sine drømmer synes jeg, for drømmer kan bety forskjellige ting utifra hvem som har dem. Men om dette passet til deg kan det jo være svaret?
Alt man drømmer handler om seg selv, så det er godt mulig at det er noe ved deg selv du netopp har innsett, og at du er usikker på hvordan du skal takle dette.
Det er mye enklere å tyde sine egne, eller folk du kjenner, sine drømmer synes jeg, for drømmer kan bety forskjellige ting utifra hvem som har dem. Men om dette passet til deg kan det jo være svaret?
Antall ord: 193
Det finnes to følelser i verden, som alt spinner ut fra: Frykten og Kjærligheten. -Idag velger jeg Kjærlighet
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |