Drømmer, NDO & ut av kroppenDrømmer som kommer igjenn,og igjenn,over år...............

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

my1984
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Jun 2009 18:51
15

Drømmer som kommer igjenn,og igjenn,over år...............

Innlegg av my1984 »

Hei,eg har hatt gjenntagende drømmer om min eks kjæreste i ca.4 og ett halvt år no,drømmen går ut på att hann kommer te bake te me,og sier vi skal begynner sammen igjenn,men drømmen ender bestandig med att hann går til sin nå værende kjæreste.........og sier att dette ikke går likevel.......å ler i mot me......
Og eg e ikke intresert i noe forhold med denne fyren noen sinne.......meira,så hvorfor disse irriterede drømmene mine da?
For dette er vel ikke en idiotisk ønske drømm,når eg ikke vil dette i det våkene liv?Og ja,eg veit jo det att en drømm,er egentlig dine underbevist het som prøver å si deg noe?Men hva liksom? :666 :notworthy: :bat :geek: :badgrin:
Antall ord: 136

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
my1984
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Jun 2009 18:51
15

Re: Drømmer som kommer igjenn,og igjenn,over år...............

Innlegg av my1984 »

Og ja,dine drømmer,er din Underbevisthet som prøver å si deg noe om deg selv i ditt våkene liv,og noen ganger vil vi ikke inse ting og tang i det våkene \liv,og dette hjemsøker enn i drømmene dine igjenn,i drømmeland alltså...........
Enten i klar tekst og gjenngivelse,eller i symboler som du selv må tyde,siden dette med symboler i drømmer kan bety så innduviduellt per.person,og ja,du skjønner sikkert tegninga mi..........En Ulv feks ,betyr ikke det same for alle,men kommer ann å hvordann du ser på dyret Ulven i seg selv,er du redd den?eller føler du deg trygg sammen med den?,og tilhørighet med den? :666 :salute: :bandit :idea: :notworthy: :fis :sang Aha,sier du vel no, om du ikke viste dette da i fra før av da?
Antall ord: 142

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Aug 2006 20:33
18
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Re: Drømmer som kommer igjenn,og igjenn,over år...............

Innlegg av Diffusa »

Skjer det aldri noe utvikling i drømmen? Avviker de aldri fra hverandre?
Antall ord: 13
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links