Drømmer, NDO & ut av kroppenDrømte om min døde veninne

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
canisgrl
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Mai 2009 21:56
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Drømte om min døde veninne

Innlegg av canisgrl »

Min veninne døde for ikke så lenge siden , hun tok sitt eget liv ...
Jeg drømte noen dager etter dette at jeg lå i et veldig lyst rom , hvitt tror jeg , i en seng med hvitt laken og hvit dyne , hun lå ved siden av å spurte om hun var død, jeg svarte ja å så sa jeg at jeg var glad i henne hun svarte med å si glad i deg så var det hele over ... hva kan dette være ?? hennes måte å si adjø på ??
Antall ord: 87

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Sep 2008 10:12
16
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

Re: Drømte om min døde veninne

Innlegg av Moonstone »

canisgrl skrev:Min veninne døde for ikke så lenge siden , hun tok sitt eget liv ...
Jeg drømte noen dager etter dette at jeg lå i et veldig lyst rom , hvitt tror jeg , i en seng med hvitt laken og hvit dyne , hun lå ved siden av å spurte om hun var død, jeg svarte ja å så sa jeg at jeg var glad i henne hun svarte med å si glad i deg så var det hele over ... hva kan dette være ?? hennes måte å si adjø på ??
Hmm, det kommer an på tolkeren av hendelsen tror jeg, hva det kan være.
Noen ville ha sagt at hun var der, hos deg i drømmen din, fordi det er lettere for avdøde å kommunisere med folk i drømmer, enn i våken tilstand.

Det andre kan jo være at du sørget eller tenkte på henne så mye at du "tok hun med deg" inn i drømmen.
Folk pleier vanligvis å drømme om ting som opptar dem, og tenker mye på.

Spørsmålet er bare hva DU velger å tro skjedde.
Jeg hadde valgt det første scenario ;)
Antall ord: 193
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links