Vet ikke om dette passer helt inn under denne kategorien, men fant ingen andre som passet, så prøver her.
Jeg er en veldig urolig person, som har vanskelig for å finne fred og ro i sjelen. Det føles som jeg leter etter denne "følelsen/freden". Vanskelig å formulere seg riktig her, men jeg tror jeg er en utrolig spirituell person, som lett tar inn og forstår følelser osv, fra andre mennesker og dyr. Jeg begynner å gråte når jeg hører bla. musikk fra "Native American". Det er som jeg hører til der og får en slags ro (men samtidig blir litt satt ut) av å høre på fløytemusikken. Hvordan skal jeg klare å finne denne freden? Når jeg ikke føler at jeg hører til her (dvs. inne i meg).
Noe som også er litt vanskelig for meg er at jeg utrolig fort knytter meg til nye steder som har en gammel/lang historie. Det føles som jeg har vært her for alltid, og jeg tar inn veldig mye energi "fra stedet", hvis dere skjønner. Da blir det selvfølgelig trist å forlate stedet, og jeg får mange følelser å forholde meg til hele tiden. Hva kommer dette av? Dette er utrolig vanskelig å forklare, men håper noen forsto. Ellers er det bare å spørre.
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Fred i sjelen.
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Apr 2009 19:20
- 15
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Jun 2006 10:47
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Neverland
Re: Fred i sjelen.
Kjenner meg igjen i det du sier om å ta inn følelser fra ofte eldre steder, det merker jeg mye på jobb med tanke på at jeg ofte er innom eldre hus, gjerne helt tilbake til slutten av 1800 tallet. (Er elektriker) Kan gå inn i et rom og nærmest føle dem som har bodd der, og føler på en måte at jeg kjenner stedet som om jeg hadde bodd der selv. Kan også være at jeg har en god fantasi da.
Antall ord: 87
I forgot to remember to forget
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |