Drømmer, NDO & ut av kroppenDrømmer om tidligere liv

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Anne L E
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Apr 2008 13:38
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trønderlag

Drømmer om tidligere liv

Innlegg av Anne L E »

hei, er d noen her som kan litt om drømmetydning. Jeg drømmer sånn nå og da, men jeg føler sterkt når jeg har drømt om noe som jeg har opplevd tidligere, d oppleves veldig sterkt. Altså jeg befinner meg i et annet århundre, mulig år 1800. Jeg er ikke lykkelig gift. Vi bor i et stort flott hus, jeg ser mange fine ting i rundt meg.
Mannen min er høyt respektert, og har en viktig jobb. jeg blir gravid og får en sønn. Jeg elsker dette barnet overalt på denne jord. Selv om d blir skifta bleie på han mange ganger om dagen, så er han alltid våt. Antar at bleiene er av tøy el lig. Han er våt også denne morgenen når jeg tar han opp av senga, og iskald. jeg vil bare varme han, jeg vil bare høre han gråte. Jeg blir hysterisk, når jeg oppdager at han er død. jeg hyler og skriker, nekter å gi han fra meg. De tar han fra meg, ved makt.
ingen vil snakke med meg om dette,de sier jeg må ta meg sammen og glemme barnet, ikke får jeg ei grav å gå til heller. De sier jeg må få et nytt barn, bare sånn kan jeg glemme. men jeg vil ikke glemme, jeg vil ikke få et nytt barn, jeg vil bare ha den lille gutten min, bare han kunne jeg elske så høyt.
Jeg går inn i en dyp depresjon, og blir aldri meg selv igjen. Barnet ble rundt 3 - 6 mnd. Altså dette er drømmen min og den er så utrolig sterk og jeg føler på kroppen at dette er noe jeg virkelig har opplevd.
Dette er ikke den eneste drømmen som oppleves så sterkt, for meg. D høres sikkert litt rart ut men jeg føler en slags sorg over denne gutten, og d forvirrer meg. hvorfor skal jeg føle sorg, pga en drøm. Eller er d ikke bare en drøm, er d noen der ute som kan gi meg tips.
Antall ord: 361

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Grevinne
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Jan 2009 14:05
15
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Østfold

Re: Drømmer om tidligere liv

Innlegg av Grevinne »

Ja det hørtes sterkt ut, på alle måter. Du kan jo prøve å gå til regresjon for å få hjelp til å finne ut mer?
Antall ord: 25
Størst av alt er kjærligheten

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mayamim
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Apr 2009 01:11
15
Kjønn (valgfri): kvinne,hehe !
Lokalisering: trønderlag

Innlegg av mayamim »

Det må være forferdelig å våkne av slike drømmer. er dette en gjenntagende drøm?

Vis jeg var deg ville jeg dratt å fått en regresjons time. Ikke fortell noe mye til å begynne med.
Man kan aldri vite helt sikkert om drømmer el tanker er ens eget hjernespinn, men ha tro på deg selv uansett...det er sannhet i en hver tråd her i livet...

jeg er ikke i tvil om at dette kan være noe som har hendt deg, eller at du har vært i konakt med noen gjenstander som viser deg veien til denne damens hverdag og tanker. Jeg tror at mye kan sees på tilbake i tid. Forhør deg litt med familiens historie. Kansje finner du en kvinnes sorg over ett barn.

lykke til med å finne ut av dette...og kom tilbake å fortell:)
Antall ord: 143
Lev med åpent sinn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 26 Aug 2004 02:46
20
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Innlegg av zind »

Ser du blir anbefalt regressjon, skal ikke si at du må unngå det, men vil bare si at du bør tenke litt på om dette er en opplevelse du vil gå enda dypere inn i. Jeg var selv med på en regressjon hvor jeg opplevde å miste familien og alt som betydde noe, det var faktisk en veldig tøff opplevelse det tok tid å komme over. Jeg ville heller prøvd å be om å få svar på en annen måte, f.eks at du får drømmer som kan oppklare litt mer.

Det kan jo også hende denne drømmen dukker opp flere ganger fordi den kan fortelle deg noe, det trenger nødvendigvis ikke å være noe du trenger å gjenoppleve?
I en drøm representerer en baby noe som krever mye omsorg og oppmerksomhet. Det kan representere noe i følelseslivet og står ofte for nye ideer. Å drømme om død kan ofte tyde på at vi trenger forandring i livet.En ting må ta slutt for at nye muligheter skal åpnes.
Hvis jeg skulle tolket ville jeg tro at drømmen representerer noe i livet ditt eller en del av deg selv som du vier mye oppmerksomhet, noe det kan virke skremmende å forandre eller gi slipp på, men som kan føre til noe positivt om du klarer det. Det kan godt tenkes det er et tidligere liv du drømmer om, men jeg tror ikke slike drømmer dukker opp fordi noen vil vi skal rote i fortiden, at det heller dukker opp fordi det peker på noe i nåtiden vi trenger å jobbe med. Du må fortelle oss om du kommer noe videre i denne saken da, om du føler du finner litt svar på hva dette representerer. Og så håper jeg du slipper å drømme dette så mange fler ganger! Som regel forsvinner slike gjentagende drømmer når vi forstår hva de representerer. Lykke til!
Antall ord: 327
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links