Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerhvordan få kontakt?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

hege91
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 09 Apr 2009 16:01
14

hvordan få kontakt?

Innlegg av hege91 »

kan noen forklare meg trinn for trinn hvordan jeg kan få kontakt med min bestefar? : ) :roll:
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3114
Startet: 23 Sep 2008 10:12
15
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

Re: hvordan få kontakt?

Innlegg av Moonstone »

hege91 skrev:kan noen forklare meg trinn for trinn hvordan jeg kan få kontakt med min bestefar? : ) :roll:
Vel, her er noe som KAN virke.
Du setter deg ned, slapper av, lukker øynene, klarner tankene og fokuserer på han.
Fortell at du vil han skal komme til deg. Prøv å ense lukt, berøring, trinn, noe som du kjenner igjen fra hans tid her.

Også kan du prøve pendel eller søkepinner på å lokalisere hans energi, og få ja/nei svar på spørsmål du har.

Funker for meg, og mange jeg kjenner ;)
Antall ord: 94
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
evenf
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 25 Apr 2009 16:15
14
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Oslo

Re: hvordan få kontakt?

Innlegg av evenf »

Jeg har en avdød bestefar som døde i 1995, som jeg vil ha kontakt med. Jeg gjorde som du skrev, lukket øynene og visualiserte med sansene. Jeg påkalte min bestefar, og fikk straks frysninger, i korte "støt/bølger". Da jeg spurte om han kunne høre meg, så fikk jeg enda noen støt/bølger.
Jeg sa jeg husket hvordan han var og hvor gøy det var å følge med på alt han gjorde. Jeg fikk fortsatt noen bølger, men jeg fikk ingen lukt, og han sendte heller ingen meldinger tilbake.

Kan frysningene bare være placebo? Eller er det noe jeg skal ta hensyn til?
Antall ord: 114

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Re: hvordan få kontakt?

Innlegg av BA. »

Det er nok ikke bare placeboeffekten, men placeboeffekt i tillegg til visualisering, du konsentrerer deg om dette, og provoserer fram følelser du gjerne vil ha.

Sannsynligvis er det ingen mulighet for å få kontakt. Det er dog fullt mulig å visualisere den du ønsker å få kontakt med. Hvis du klarer det, foreslår jeg at du benytter samme metode til å kontakte noen andre, gi informasjon, og senere spørre om akkurat denne informasjonen.

En slik fremgangsmåte vil neppe overbevise noen, men hvis du får negativt svar på en slik undersøkelse kan du utelukke at det var kontakt, og konkludere med at du kun visualiserte.
Antall ord: 106

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4694
Startet: 14 Okt 2005 14:33
18
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Re: hvordan få kontakt?

Innlegg av Heksepusen »

Det med å kontake ånder som jeg kaller det er for noen veldig natulig men s for andre krever det litt jobbing. Moon jeg skla si meg enig i tekniken din den er efektiv og lett for dem somikke klarer det så lett.
Jeg er også en liten tilhenger av pendeln som et hjelpe middel når kontakten er svak, men den er litt vanskelig og bruke uten trening.
Det som kan gå ann er og finne en gjenstand eller bilde og gjøre slik Moon sa dette kan før til kontakt letter.
Man trenger ikke nødvendig vi høre, lukte eller se tingen men man kan føle det veldig sterkt av og til.
Dette er egenerfaringe da så hvis dem kan hjelp så er det fint.
Men husk det er ikke alle ånder som vil bli konyaktet og da kommer dem ikke frem. Noen har funnet fred og vil drefor ikke tilbake og må derfor ikke tvinges.
Slike ting må alltid behandles med respekt.
Antall ord: 167
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lamino
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 18 Okt 2008 21:02
15

Re: hvordan få kontakt?

Innlegg av Lamino »

Jeg er adoptert og har aldri vist hvem mine foreldre var...ser ikke noe likehet i de jeg har nå....
Er det forsatt mulig for meg og få kontakt med mine biologiske foreldre selv om jeg aldri kjennte dem eller så dem?

Har ofte lurt på om jeg var som dem..om jeg ville vært en annen person hvis jeg hadde hatt dem forsatt.. :mozilla_cry:

Takk
Antall ord: 66
KH

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links