Drømmer, NDO & ut av kroppenHva søren kan denne drømmen bety..?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
Chronii
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Jul 2008 18:27
16
Kjønn (valgfri): Mann

Hva søren kan denne drømmen bety..?

Innlegg av Chronii »

Jeg drømte at jeg satt hjemme og så på TV. Det var sent på kvelden.

Plutselig ringer det på døra, og jeg åpner. Utenfor står en gammel venn av meg, som jeg ikke har kontakt med lenger nå. Han var alltid blid og hyggelig, men nå virket han rar og ufokusert, og så ikke særlig blid ut. Jeg slapp han inn og spurte om han ville ha kaffe, og han takket ja, så spurte han om jeg hadde smertestillende. Jeg sa det sto i medisinskapet. Han gikk inn på badet, og så hørte jeg plutselig et slags brøl av sinne. "Se nå hva du har gjort!!," brølte han til meg og kom ut i stua. Han hadde dype sår og kutt overalt, og blodet rant og dryppet ned på gulvet. Jeg ble sjokkert og spurte hva som hadde skjedd, og da brølte han "DETTE HAR DU GJORT, DET ER DU SOM GJORDE DETTE!! DET ER DIN SKYLD ALT SAMMEN!!". Jeg tok fram mobilen og ringte etter ambulanse, og gikk ut på trappa for å ta imot den. Det var bekmørkt ute, og underlig stille. Det var ikke en lyd å høre. Det var som om hele verden var forlatt. Jeg gikk inn for å se hvordan det gikk med vennen min, men da var han plutselig borte, det var som om han aldri hadde vært der.

Da våknet jeg, og av en eller annen grunn merket jeg at jeg var innmari skremt.

Kan denne drømmen bety noe spesielt, eller var det bare et litt spesielt mareritt? :mozilla_tongue:
Antall ord: 267

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 18 Jan 2006 22:51
18
Kjønn (valgfri): supahuman
Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
Har takket: 18 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Re: Hva søren kan denne drømmen bety..?

Innlegg av Vilma »

Kanskje har du av en eller annen litt dårlig samvittighet for at du og vennen din ikke lenger har kontakt, eller dere skiltes på en lite hyggelig måte, og nå dukker han opp i underbevisstheten din igjen? Eller om dere har noe uoppgjort?
Antall ord: 45
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
HappeTittenTooYouNow
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Mai 2008 21:55
16
Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
Lokalisering: Goat-House
Har takket: 343 ganger
Blitt takket: 152 ganger

Innlegg av HappeTittenTooYouNow »

Signerer den Vilma..
Antall ord: 3
I'm not insane.; my mother had me tested.!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jaktis`s`
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Mai 2006 23:49
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i en skog

Innlegg av jaktis`s` »

Chronii skrev:Jeg drømte at jeg satt hjemme og så på TV. Det var sent på kvelden.

Plutselig ringer det på døra, og jeg åpner. Utenfor står en gammel venn av meg, som jeg ikke har kontakt med lenger nå. Han var alltid blid og hyggelig, men nå virket han rar og ufokusert, og så ikke særlig blid ut. Jeg slapp han inn og spurte om han ville ha kaffe, og han takket ja, så spurte han om jeg hadde smertestillende. Jeg sa det sto i medisinskapet. Han gikk inn på badet, og så hørte jeg plutselig et slags brøl av sinne. "Se nå hva du har gjort!!," brølte han til meg og kom ut i stua. Han hadde dype sår og kutt overalt, og blodet rant og dryppet ned på gulvet. Jeg ble sjokkert og spurte hva som hadde skjedd, og da brølte han "DETTE HAR DU GJORT, DET ER DU SOM GJORDE DETTE!! DET ER DIN SKYLD ALT SAMMEN!!". Jeg tok fram mobilen og ringte etter ambulanse, og gikk ut på trappa for å ta imot den. Det var bekmørkt ute, og underlig stille. Det var ikke en lyd å høre. Det var som om hele verden var forlatt. Jeg gikk inn for å se hvordan det gikk med vennen min, men da var han plutselig borte, det var som om han aldri hadde vært der.

Da våknet jeg, og av en eller annen grunn merket jeg at jeg var innmari skremt.

Kan denne drømmen bety noe spesielt, eller var det bare et litt spesielt mareritt? :mozilla_tongue:

Betyr vel at du ikke sover godt nok dette :mrgreen:
Antall ord: 278

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links