Noen ganger hvis jeg har en uko eller ligger i en sånn "nesten tilstand" til å få en, så kan det bli så intenst at jeg kan gå med hodepine resten av dagen Noen andre som sliter med det samme?
Og hvordan unngå det? Syntes det i seg selv ikke er så festlig å dingle tre meter over sin egen seng så unngår somregel å få det om jeg kan.
En annen ting, jeg får det somregel om jeg ligger på rygg? Har lurt litt på om det kan ha med chakraene, eller enegibanen i kroppen får gå helt "rett"/flyte fritt..om dere skjønner. Har noen et tips til hvodan jeg ikke får uko om jeg ikke ønsker? Klarer det somregel om jeg unngår å ligge på rygg, men er jo ikke alltid like behagelig å ligge vridd en hel natt
Håper noen vil svare På forhånd takk
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Hodepine ved UKO
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Jan 2009 11:13
- 15
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Feb 2006 22:48
- 18
- Kjønn (valgfri): Yin
- Lokalisering: Oslo
Re: Hodepine ved UKO
Har du prøvd med hjelpemidler som steiner og lignende for å løsne opp i eventuelle blokkeringer i chakraene? Prøvd å legge en under puta som er god for jording (chakra 1)?
Selv bruker jeg en Hematitt, en granat, og en apachetåre til chakra 1. Kvartskrystaller er jo og bra.
Du kan også prøve med visualisering. Du går på en sti. Barbeint. Kjenner grenene knekker under deg. Kjenner småsteinene under føttene. Lukten av trærne, den kalde vinden, etc.
Ta på trærne, på barken, osv.
Selv bruker jeg en Hematitt, en granat, og en apachetåre til chakra 1. Kvartskrystaller er jo og bra.
Du kan også prøve med visualisering. Du går på en sti. Barbeint. Kjenner grenene knekker under deg. Kjenner småsteinene under føttene. Lukten av trærne, den kalde vinden, etc.
Ta på trærne, på barken, osv.
Antall ord: 91
"Gi meg slik sinnsro at jeg kan godta de ting jeg ikke kan forandre. Mot til å forandre de ting jeg kan, og forstand til å se forskjellen."
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 15
Takk for svar!
Jeg har faktisk tenkt på det med steiner! men i en helt annen sammenheng. kan ingenting om det men det virker interessant og jeg vil gjerne lære. Er det forskjell på krystaller og steiner? Er det noen bra nettsteder hvor man får tak i dette uten å måtte selge armer og bein. Vet ikke helt hvor mye som er "normalt" å betale. Har sett litt rundt i byen hvor jeg bor, men der er det ikke mye å skryte over.
Har prøvd å visualisere når jeg kjenner "skurringen" i ørene rett før uko`en begynner, men har aldri fått det til dessverre. Kanskje fordi det er så ubehagelig at jeg ikke klarer å konsentrere meg.
Jeg har faktisk tenkt på det med steiner! men i en helt annen sammenheng. kan ingenting om det men det virker interessant og jeg vil gjerne lære. Er det forskjell på krystaller og steiner? Er det noen bra nettsteder hvor man får tak i dette uten å måtte selge armer og bein. Vet ikke helt hvor mye som er "normalt" å betale. Har sett litt rundt i byen hvor jeg bor, men der er det ikke mye å skryte over.
Har prøvd å visualisere når jeg kjenner "skurringen" i ørene rett før uko`en begynner, men har aldri fått det til dessverre. Kanskje fordi det er så ubehagelig at jeg ikke klarer å konsentrere meg.
Antall ord: 120
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Apr 2007 22:41
- 17
- Kjønn (valgfri): jiiinte
- Lokalisering: rygge
Du kan jo ta en tur på en stenbutikk,eller på alternativmesse.På messene pleier de ha mye,som ikke koster en formue.
Antall ord: 23
:-)smil til verden,og den smiler tilbake:-)
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 15
Takk for tips. Skal se om jeg finner en steinbutikk, må ærligtalt si jeg ikke aner hvor jeg finner steiner. Fant noen jeg hadde fra før. Aner ingen ting om hva de hjelper for eller mot,om det er stein eller krystall. Eller, den ene er en opal,det har jeg fått med meg. La en rosa(glattslipt)stein ved siden av nattbordet mitt. Jeg har ikke hatt uko siden faktisk Om det er innbilt virkning aner jeg ikke, men det funker i hvertfall Nestegang jeg kjøper en stein skal jeg i hverfall være sikker på at jeg vet hvilken stein det er.marikken skrev:Du kan jo ta en tur på en stenbutikk,eller på alternativmesse.På messene pleier de ha mye,som ikke koster en formue.
Antall ord: 132
Hide post links |
finnes nett butikker som selger det meste innen alternativt da. bøker steiner pendler, tarot kort,, tror kannskje du kan være heldig på lille arkana .no
Antall ord: 27
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 15
Takk! skal ta å se litt mer der. Det jeg har funnet på nett tidligere har ikke vært så gale priser heller. Men jeg er litt rar at jeg helst vil kjenne på steinene :mozilla_wink:sandalfon skrev:finnes nett butikker som selger det meste innen alternativt da. bøker steiner pendler, tarot kort,, tror kannskje du kan være heldig på lille arkana .no
Antall ord: 65
Hide post links |
enig med deg der , det er best å velge ut steiner selv, det gjør jeg, jeg hadde ikke villet handle det på nettet,Catalina skrev:Takk! skal ta å se litt mer der. Det jeg har funnet på nett tidligere har ikke vært så gale priser heller. Men jeg er litt rar at jeg helst vil kjenne på steinene :mozilla_wink:sandalfon skrev:finnes nett butikker som selger det meste innen alternativt da. bøker steiner pendler, tarot kort,, tror kannskje du kan være heldig på lille arkana .no
Antall ord: 90
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
Å få til en ekte UKO er ganske dramatisk.Catalina skrev:Noen ganger hvis jeg har en uko eller ligger i en sånn "nesten tilstand" til å få en, så kan det bli så intenst at jeg kan gå med hodepine resten av dagen Noen andre som sliter med det samme?
Og hvordan unngå det? Syntes det i seg selv ikke er så festlig å dingle tre meter over sin egen seng så unngår somregel å få det om jeg kan.
En annen ting, jeg får det somregel om jeg ligger på rygg? Har lurt litt på om det kan ha med chakraene, eller enegibanen i kroppen får gå helt "rett"/flyte fritt..om dere skjønner. Har noen et tips til hvodan jeg ikke får uko om jeg ikke ønsker? Klarer det somregel om jeg unngår å ligge på rygg, men er jo ikke alltid like behagelig å ligge vridd en hel natt
Håper noen vil svare På forhånd takk
Er det sant ?
Du dingler over din kropp sier, du, men hva mere kan du gjøre ?
Kan du reise langt utenfor din egen kropp?
Det jeg kan tenke meg ser du er å gjøre ett lite eksperiment, dersom du er ekte da og ikke snakker tull med oss ?
Hadde du vert med på det?
Antall ord: 218
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Feb 2006 22:48
- 18
- Kjønn (valgfri): Yin
Bra! Jeg hadde en forferdelig UKO for noen dager siden. Var nesten sikker på at min siste time hadde kommet!Catalina skrev:Takk for tips. Skal se om jeg finner en steinbutikk, må ærligtalt si jeg ikke aner hvor jeg finner steiner. Fant noen jeg hadde fra før. Aner ingen ting om hva de hjelper for eller mot,om det er stein eller krystall. Eller, den ene er en opal,det har jeg fått med meg. La en rosa(glattslipt)stein ved siden av nattbordet mitt. Jeg har ikke hatt uko siden faktisk Om det er innbilt virkning aner jeg ikke, men det funker i hvertfall Nestegang jeg kjøper en stein skal jeg i hverfall være sikker på at jeg vet hvilken stein det er.marikken skrev:Du kan jo ta en tur på en stenbutikk,eller på alternativmesse.På messene pleier de ha mye,som ikke koster en formue.
Natten etter la jeg hematittet undr puta og en rosenkvarts. Ingen UKO siden (takk for det, hehe).
Her er noen sider til steiner med beskrivelse:
http://www.krystallkulen.no/?page=38
http://alternativstua.no/?pageid=3471
Har noen flere sider og som er veldig gode, må bare finne dem. Argh hehe
Bor du langt fra Oslo? Der er det jo minst to butikker med masse utvalg av nyyydelige steiner!
Antall ord: 223
"Gi meg slik sinnsro at jeg kan godta de ting jeg ikke kan forandre. Mot til å forandre de ting jeg kan, og forstand til å se forskjellen."
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Sep 2004 20:01
- 20
- Har takket: 58 ganger
- Blitt takket: 40 ganger
Kan det være "farlig" å få Ut-av-kroppen opplevelse? Kan man bli så sjokkert eller redd at man blir psykisk syk for eksempel? Jeg syns det høres litt spennende ut å prøve å få til, men jeg har ikke vært i nærheten en gang. Eneste jeg har opplevd er å være våken og bevisst i drømme(sjelden). Det er som regel innmari spennende og artig.
Er det vanlig å slite med å "komme seg inn i kroppen" igjen, eller blir man som regel rykket inn igjen hvis man blir redd?
Det skjedde nemlig med søstera mi, hun var litt psykisk ustabil en periode og da opplevde hun å ikke føle seg "knyttet" til kroppen sin, hun følte hun holdt på å gli ut av seg selv hele tiden. Dette gav henne dødsangst, og de gangene det var verst og hun faktisk omtrent var "ute av kroppen", fikk hun så sjokk at hun ble rykket inn igjen. Vi måtte sitte og holde henne i hendene hele tiden for å liksom minne henne på at hun og denne verden var "ekte". Hun er forresten en helt frisk og normal jente, og har ingen problemer med det i dag, men hun takler ikke å prate om UKO eller relaterte ting.
Vet ikke hva som skjedde i den perioden, men hun har alltid vært veldig følsom overfor "den andre siden", drømmer osv.
Noen som har opplevd liknende?
Hun advarer meg mot å prøve UKO, men det kan jo ha med at hun fikk en såpass vondt og negativ erfaring med det.
Er det vanlig å slite med å "komme seg inn i kroppen" igjen, eller blir man som regel rykket inn igjen hvis man blir redd?
Det skjedde nemlig med søstera mi, hun var litt psykisk ustabil en periode og da opplevde hun å ikke føle seg "knyttet" til kroppen sin, hun følte hun holdt på å gli ut av seg selv hele tiden. Dette gav henne dødsangst, og de gangene det var verst og hun faktisk omtrent var "ute av kroppen", fikk hun så sjokk at hun ble rykket inn igjen. Vi måtte sitte og holde henne i hendene hele tiden for å liksom minne henne på at hun og denne verden var "ekte". Hun er forresten en helt frisk og normal jente, og har ingen problemer med det i dag, men hun takler ikke å prate om UKO eller relaterte ting.
Vet ikke hva som skjedde i den perioden, men hun har alltid vært veldig følsom overfor "den andre siden", drømmer osv.
Noen som har opplevd liknende?
Hun advarer meg mot å prøve UKO, men det kan jo ha med at hun fikk en såpass vondt og negativ erfaring med det.
Antall ord: 265
In silence fall the skies
Hide post links |