Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserKraftdyr

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Eireen »

heiwa skrev:jeg vet jeg har hauken som mitt kraftdyr... det er et til å, men vet ikek hva det er enda.... har noen noe info om hauken, så blir jeg glad!


heiwa :P
Her er hva jeg har om hauken som kraftdyr:

Haukens kraft er kjærligheten til sannheten. Den flyr over alt for å søke sannheten og den ønsker å bringe sannheten inn i livet. Den er intelligent, og den ser lett helheten i situasjoner der andre er "nærsynte" og "trangsynte", Den som bærer haukens kraft vil vise deg det store bildet og ta deg med på leting etter sannheten. Mennesker med haukens kraft bærer ofte med seg hukommelse fra tidligere liv inn i dette livet og de kan reagere på hendelser i dette livet som stammer fra tideligere livs erfaringer. De husker godt som det er sagt og de kan gjenkalle samtaler. De er kreative og de hevder sine meninger med stort mot. De kan tie i visdommens fornuft, men når de føler at de må tale, så taler de uten frykt. De søker alltid å finne visdom, men de må fordøye det de blir fortalt.
Antall ord: 192
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Eireen »

Anette skrev:Jeg kunne tenke meg å få vite litt mer om dette, er helt fersk..
Deltok på en trommereise der jeg fikk se en løve.. mulig er det mitt kraftdyr da..? Gikk inn på den linken over for å finne ut litt mer om dette, og jeg fant:

Lion's Wisdom Includes:

Brotherhood

Letting go of stress

Strong family ties

Strength

Courage

Energy

Self fullfillment

Vil det si at jeg som menneske da evt. har behov for disse løvens visdommer? Eller kan de evt. beskrive noe om meg som person? Hvordan skal dette tolkes?? :-k
Her er hva jeg har om løven:

Løven står for den feminine kraften og energien.

Den lærer deg å sette pris på det å være del av en gruppe, og den energien som det gir. Derfor føler du deg sterkere når du kan jobbe i ett felleskap fremfor å arbeide alene og selvstendig. Men dette gjelder også familie og venner, noe du setter veldig høyt. Du har sterke familiebånd. Løven lærer deg også hemmeligheten ved stillhet og tålmodighet. Du er flink til å legge merke til detaljer, og er nøye med det du gjør. Er det praktiske ting ser du gjerne over ting flere ganger før du er fornøyd. Men du gjør dette uten å stresse, du tar den tiden det trenger, for da vet du at det blir utført riktig.

Du er også fullt klar over dine styrker og svakheter, og du vet å vente til det rette øyeblikket for å gjøre det beste ut av situasjonen. Du liker kanskje best å være stille og rolig, men hvis det er nødvendig så kjemper du gjerne for de tingene som interesserer deg.

Du har styrke, mot og energi, og blir sett på som en glad person med mye godt humør.

I løven ligger evnen til å slappe av og fjerne stress. Er løvens kraft i deg fjerner du stress. Familiebåndene dine er sterke og du trenger din flokk slik de trenger deg. Du er et flokkmenneske og du finner deg fort til rette blant mennesker. Du tilpasser deg alle mennesker og skjønner verdien av å leve i flokk og hvor mye alle i flokken vil kunne bidra med til fellesskapet. Føler du deg ensom og satt utenfor fellesskapet, søk løvens visdom. Føler du stresset plage deg, så søk løvens kraft. Styrken og selvsikkerheten er løvens egenskap og dette har du i deg eller dette kan du søke inne i deg selv.
Antall ord: 430
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links