Fakta, teori & skepsis9/11 The Truth

Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.

Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden

Bruker avatar
KetMas
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Sep 2008 20:27
16
Lokalisering: Vikhammer
Har takket: 9 ganger
Blitt takket: 6 ganger

9/11 The Truth

Innlegg av KetMas »

Her har dere en vældi bra film som fortelle egentlig alt rundt 9/11 og flyene + angrepe på Pentagon.
Filma, bilda og dokumenter.

++ KONSPIRASJONSTEORIA

http://video.google.com/videoplay?docid ... 8192753501

Denne er ganske troværdig. 9/11 e på del 2:

http://www.zeitgeistmovie.com/
Sist redigert av KetMas på 18 Okt 2008 01:20, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 47
Hi, I'am Fox Mulder!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Redfalk
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Okt 2008 14:46
16
Blitt takket: 3 ganger

Re: 9/11 The Truth

Innlegg av Redfalk »

KetMas skrev:Her har dere en vældi bra film som fortelle egentlig alt rundt 9/11 og flyene + angrepe på Pentagon.
Filma, bilda og dokumenter.

http://video.google.com/videoplay?docid ... 8192753501

Sett noen filmer før, og er overbevist om at det i allefall ikke var noe fly som styrtet inn i pentagon...
Antall ord: 55

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
KetMas
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av KetMas »

klafdeR skrev: Sett noen filmer før, og er overbevist om at det i allefall ikke var noe fly som styrtet inn i pentagon...
Det var ikke noe fly, det var enten en rakett, eller noe annet ubeskrivelig.
Har sjett en anna film hvor du får se hvordan tingene gikk inn i Pentagon, men klarer ikke finne den filmen på nett lengre, tydligvis noen som har vært inne og sletta dem!
Antall ord: 73
Hi, I'am Fox Mulder!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Redfalk
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Redfalk »

KetMas skrev:
klafdeR skrev: Sett noen filmer før, og er overbevist om at det i allefall ikke var noe fly som styrtet inn i pentagon...
Har sjett en anna film hvor du får se hvordan tingene gikk inn i Pentagon, men klarer ikke finne den filmen på nett lengre, tydligvis noen som har vært inne og sletta dem!
stemmer det, har sett det samme, men visste ikke at de var fjerna nå...USA står bak hele greia selv. Unnskyldning til å kunne dra på OLJEjakt
Antall ord: 102

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amunet
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 06 Jan 2007 21:47
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i fantasiverdenen min

Innlegg av Amunet »

klafdeR skrev:
KetMas skrev:
stemmer det, har sett det samme, men visste ikke at de var fjerna nå...USA står bak hele greia selv. Unnskyldning til å kunne dra på OLJEjakt
Er vanligvis ikke så begeistret over konspirasjonsteorier, men denne støtter jeg definitivt. US government har løyet og hold sjult så mye at det forundrer meg ikke i det hele tatt at det var USA selv som sto bak 11. september fordi de trengte en grunn til å innvadere Irak. Korrupte maktgale pengebesatte jævler er det jeg vil kalle dem...
Antall ord: 165
Bilde
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Redfalk
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Redfalk »

Amunet skrev:
klafdeR skrev:
KetMas skrev:
Er vanligvis ikke så begeistret over konspirasjonsteorier, men denne støtter jeg definitivt. US government har løyet og hold sjult så mye at det forundrer meg ikke i det hele tatt at det var USA selv som sto bak 11. september fordi de trengte en grunn til å innvadere Irak. Korrupte maktgale pengebesatte jævler er det jeg vil kalle dem...

Oljen er en ting, men tenk bare hvor stor den militære industrien til USA er. Sykt mye penger å tjene på krig.....usj for ett land....
Antall ord: 193

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lelle
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Okt 2008 23:23
16
Lokalisering: Moss

Innlegg av Lelle »

Hvis du virkelig vil se en konspirasjons film må du se Zeitgeist.com. Den er lang, men vil virkelig få deg til å undre. den er på 3 deler...
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lelle
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Lelle »

http://www.zeitgeistmovie.com/

Sorry, skrev feil. men anbefalles å se på :mozilla_smile:
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
KetMas
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av KetMas »

Lelle skrev:http://www.zeitgeistmovie.com/

Sorry, skrev feil. men anbefalles å se på :mozilla_smile:
2 timers lang film, skal starte og se den nå :-D
Antall ord: 26
Hi, I'am Fox Mulder!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lelle
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Lelle »

kos deg :)
Antall ord: 2

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
KetMas
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av KetMas »

Lelle skrev:kos deg :)
Takker for det :)
Antall ord: 7
Hi, I'am Fox Mulder!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
MikkelRev
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 02 Jul 2006 00:59
18
Lokalisering: Bergen

Innlegg av MikkelRev »

Amunet skrev: US government har løyet og hold sjult så mye at det forundrer meg ikke i det hele tatt at det var USA selv som sto bak 11. september fordi de trengte en grunn til å innvadere Irak.
Hvorfor tror du Osama bin Laden er en stor helt i store deler av den muslimske verdenen? Islamister hadde allerede en grunn til å innvadere USA.
Antall ord: 64
<^~--rutangis--~^>

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
daenz
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 02 Apr 2007 22:39
17
Lokalisering: Oslo

Innlegg av daenz »

Loose Change er vel en av de dokumentarene dere snakker om...
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 25 Aug 2004 16:02
20
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

Dokumentarer:

September Clues
Loose Change
911 In Plane Site
Improbable Collapse

Stikkord dere bør søke opp:

PNAC
False flag operations
Bilderberg
Exotic weapons
Antall ord: 25
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 20 Aug 2005 21:40
19
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

ludoburgero skrev:Dokumentarer:

September Clues
Loose Change
911 In Plane Site
Improbable Collapse

Stikkord dere bør søke opp:

PNAC
False flag operations
Bilderberg
Exotic weapons
Søkte opp Bilderberg (erne) og siterer noe av det intressante stoffet jeg fant.

- Siv og Jens tyste og diffuse angående Bilderberg

Bilderberg-gruppen, en liten introduksjon: Bilderberg-gruppen eller Bilderberg-konferansen er en uoffisiell, årlig konferanse med ca 130 nøye utvalgte gjester som kommer sammen for å diskutere store sammfunnsspørsmål og strategier. Videre hevdes det at ingen avgjørelser blir tatt på denne gruppen, men det kan man jo følgelig ikke vise til ettersom det som blir sagt der er konfidensielt. De aller fleste er innflytelsesrike personer innen næring, media og politikk. Gruppen møtes hvert år på luksuriøse hoteller i Europa, USA og Canada. Bilderberg har kontor i Leiden i Nederland. Konferansen i 2007 fant sted fra 31. Mai til 3. Juni på Ritz-Carlton Hotel i Istanbul Tyrkia.
Det som skiller Bilderberg fra andre lignende forum er at alt som blir sagt der, blir der. Deltagerne er bundet av taushetsplikt uansett hvilken rolle de ellers har i samfunnet. Her deltar topper i media og stridende politiske partier under samme tak, uten å fortelle noen om hva de gjør der. Media er heller ikke ute etter å skrive om hva som foregår der. Det kan se ut som om alle er enige om at Bilderberg skal holdes hemmelig for folket.
Fra Norge har vi personer som Siv Jensen, Jens Stoltenberg, Jan Bernander (tidligere direktør i for NRK), Gro Harlem Brundtland og Kåre willoch som deltagere

Er ikke deltagelse i Bilderberg – grupper et direkte brudd på demokratiske prinsipper?

Jeg som norsk samfunnsborger lever visstnok i et demokratisk samfunn med demokratisk valgte ledere. Med andre ord har jeg og andre gitt personer tillit til å skulle lede oss. Er det ikke da en nødvendighet at jeg og disse andre vet hva lederene våre foretar seg med den tilliten vi har gitt dem? Personlig mener jeg dette burde være en selvfølge. På regjeringen sine nettsider finner jeg en definisjon på demokrati og den lyder som følger: ”..demokrati betyr folkestyre..” Naiv som jeg er mener jeg også at slik burde det være. Dersom demokrati virkelig betyr at folket skal styre må det vel i det minste innebære at folket vet hva de valgte ledere bruker posisjonene sine til. Er det ikke slik at det er vi som lønner dem?
Kan godt være jeg er naiv og enkel, men er det ikke litt rart at blant annet statsministeren vår og lederen for FrP deltar på lukkede elitiske forum uten av folket får vite hva de gjør der? Er det ikke litt merkelig at ikke media interesserer seg? Jeg vil gjerne vite hva som foregår der ettersom jeg faktisk lar de ha makt over meg , vår nasjon og vårt folk. Hva er det som er så spesielt med denne bilderberg-gruppen som gjør at jeg ikke kan få vite hva de gjør der? Hvorfor får ikke jeg som velger lese noen rapporter om hva som blir sagt der?
Jeg ble så nysgjerrig og hadde til slutt så mange spørsmål ubesvart at jeg valgte å sende et brev til Jens Stoltenberg og Siv Jensen. De er de to tilsynelatende mest aktive partipolitikerene som deltar på Bilderberg-gruppen. Jeg følte meg litt som en ussel knekt der jeg gikk og kjøpte det fineste papir og dyrt blekk for å spørre kongen noen spørsmål. Jeg satt lenge og tenkte på hva jeg skulle skrive. Jeg skrev, rettet, omformulerte, leste korrektur, slettet og skrev på nytt. Omsider så jeg meg fornøyd med brevene mine og kunne sende dem i posten. Av en eller annen grunn følte jeg det som mer respektfullt og ordentlig å sende budskapet mitt i posten enn bare å sende en mail.
Jeg ventet og ventet, men det kom visst aldri noe svar. Jeg valgte til slutt å kopiere hele brevet og sende det som en e - post i stedet.
Etter en måneds tid fikk jeg et svar fra Fredrik Farber ved FrP sitt kontor. Han kunne like godt ha bedt meg om å ryke og reise og passe mine egne saker, ettersom han valgte å ikke svare på noen av spørsmålene mine eller noen av bekymringene mine....

Resten her + kommentarer: http://www.indymedia.no/node/2885
Antall ord: 749
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links