Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderDet finnes ikke spøkelser

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
kevenandre
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 131
Startet: 20 Mar 2007 10:51
17
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Fogn

Re: Det finnes ikke spøkelser

Innlegg av kevenandre »

Dave100 skrev:Det står i bibelen at folk vil fornekte Gud og spre løgner:D
Takk for det, det gir meg bare enda mer bevis.
Hør her. Jeg synes ikke at det er greit at du kommer her med Jesus som du kaller ham og skaper opprør i forumet. Har vert kristen selv, men eg syntes at de hadde så dårlig sjøl innsikt at det ikkje va noge å tro på. Men hvorfor i helvete er du på dette forumet viss du ikke tror på det :evil:
Viss du er kristen, er det ikke galt i følge bibelen og oppsøke okulte ting?
eller leser du den ikke ? Det er greit at du sier at du tror på jesus, men kom ikke å si at vi som ikke tror på det tar feil!! Eg skal ikkje vere for sint eg heller. Det kan bare hende at eg har missforstått deg
Antall ord: 155
Åndene eksisterer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amunet
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 339
Startet: 06 Jan 2007 21:47
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i fantasiverdenen min

Innlegg av Amunet »

Dave unngår å svare på de lengre innleggene her og nøyer seg med et kort svar som ikke besvarer noe av det folk har spurt om her inne. Trenger jeg å si mer? Er det verdt å kaste bort energi å diskutere med en "overbevist" super kristen? Vi vet alle at dette ikke fører til noen ting.
Tro meg, jeg blir like provosert, men å diskutere slikt som i dette tilfellet er rett og slett ikke verdt min tid...
Antall ord: 77
Bilde
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Finn.ghost
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 98
Startet: 26 Aug 2005 08:46
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Innlegg av Finn.ghost »

Amunet skrev:Dave unngår å svare på de lengre innleggene her og nøyer seg med et kort svar som ikke besvarer noe av det folk har spurt om her inne. Trenger jeg å si mer? Er det verdt å kaste bort energi å diskutere med en "overbevist" super kristen? Vi vet alle at dette ikke fører til noen ting.
Tro meg, jeg blir like provosert, men å diskutere slikt som i dette tilfellet er rett og slett ikke verdt min tid...
Stort +++ til deg :mozilla_wink:
Antall ord: 84
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kevenandre
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 131
Startet: 20 Mar 2007 10:51
17
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Fogn

Innlegg av kevenandre »

Shania skrev:Du snakker som du har vett til.

Du kan ikke bedømme en annens opplevelse ut i fra deg selv. De fleste som virkelig har opplevelser som ikke kan forklares, forteller sjelden om det, fordi det finnes sånne som deg som dømmer dem som
mye tull her ellers er det bare folks fantasi som løper løpsk?

Om du ikke har forstått, så er dette et forum som man kan fortelle slike ting, uten å bli overkjørt eller fordummet. Det finnes også mange skeptikere her, som har påstått mye av det samme som du gjør. Men det er flere som bemøter dem.
Er du overbevist at det ikke finnes noe paranormalt, at alt folk forteller ikke er noe annet, enn det du opplever som din egen fantasi. Så er kanskje ikke dette et forum for deg.

En sak, er å diskutere saklig, eksistensen. Men selv om flere prøver seg på det, så ser jeg ofte at man behandler den som har opplevelsen med en stor grad av manglende respekt og medfølelse.
Det er sant at man kan fantiserer, forestille seg og innbilde seg ting. Men man kan også snu det på hodet.
Det er kanskje en innbildning å ikke se spøkelser eller oppfatte deres nærvær. En innbildning og illusjon at det ikke eksisterer noe mer enn det vi i dag kan vitenskapelig bevise.

Og kalle alle som forteller om nærvær, bilder og opplevelser som overnervøse, er også en temmelig snever og fordømmende holdning. Og det stemmer ikke på spesielt mange. Og det er ikke alltid at folk kjenner det som skremmende heller. Når de møter, opplever og ser avdøde nære familie eller et nærvær.

Vel, inneholder ideen om spøkelser en overbevisning om at vi ikke opphører å eksistere, når vi dør. Og den er kanskje ikke alle her enig i. Men å "drite" ut andre, som ikke er enig med deg selv angående dette, i et paranormalt forum, forteller mer om deg, enn noen andre.

Når det gjelder kristendommen, kan jeg godt ta den på min kappe også. Det er på grunn av egne dyrekjøpte erfaringer, Kunnskap og kjennskap til denne religionen. Men også på grunn av visse, som til tider ønsker å bruke dette forumet til å forkynne sin tro. Enten det gjelder abort, politikk eller selve kristendommen. Alle får mene sitt her. Men når argumentene er rene bibelsitater, så blir det egentlig for dumt. Når mesteparten her ikke tror at denne boken er Guds eget inspirerte ord. Men bare en bok, et lite utvalg av mange skrifter som har funnets i den jødiske sivilisasjonen.

At mange ikke vil være med på den dualistiske og kristendommens definering av engler og demoner. Og ikke tror på dens forklaring av disse fenomen. Men heller respekterer og stoler på en persons opplevelse og erfaring av noe, enn å tre en religions forklaring over det.

Jeg forstår du er en en sånn frelst kristen. Ta en liten titt på det jeg skrev på tråden om den rette tro. Om du er her, for å forkynne din frelse. Tre din religion ned over hode på andre, sitere bibelverser, som om det skulle være den eneste rette sannheten. Sa har du kommet til feil sted.
Om du derimot kan møte andre, med litt mer respekt, som et medmenneske. En medskapning, med en anelse av den nestekjærligheten som kristendommen taler så varmt om. Så har verken jeg eller andre noe imot deg, som person. Men du vil få svar på tiltale. Om du setter igang, som visse andre. Paranormal er ikke et sted å utføre misjonsbefalingen på. De færreste her, er frelst, og de færreste her er overhode interessert i å bli det. Og så får din gud, Jesus, heller sende oss til helvete.
Jeg er enig med deg, du er så klok, alle svarene jeg har sett av deg har vert gode :D
Antall ord: 674
Åndene eksisterer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amunet
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 339
Startet: 06 Jan 2007 21:47
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i fantasiverdenen min

Innlegg av Amunet »

Finn.ghost skrev:
Amunet skrev:Dave unngår å svare på de lengre innleggene her og nøyer seg med et kort svar som ikke besvarer noe av det folk har spurt om her inne. Trenger jeg å si mer? Er det verdt å kaste bort energi å diskutere med en "overbevist" super kristen? Vi vet alle at dette ikke fører til noen ting.
Tro meg, jeg blir like provosert, men å diskutere slikt som i dette tilfellet er rett og slett ikke verdt min tid...
Stort +++ til deg :mozilla_wink:
Setter pris på det Finn.ghost :mozilla_wink:
Antall ord: 95
Bilde
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dave100
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 39
Startet: 15 Okt 2008 21:58
15

Re: Det finnes ikke spøkelser

Innlegg av Dave100 »

Kimbara skrev:
Dave100 skrev: Ja religion mister fotfeste, 2.1 milliard av verdens befolkning er kristne, 1.5 milliarder er muslimer, og hinduer er vel endel også 1 milliard? og så har vi sikher,buddhister,jøder osv. Ja religion miter fotfeste:D da rundt 90% tror på Gud.
Og hva tror du disse tallene er basert på? Norge regnes som et kristent land. Omtrent samtlige av etnisk norske nordmenn er døpt og dermed kristne på papiret. Tror du alle disse er kristne i virkeligheten, Dave?

Religionen er i ferd med å miste fotfestet, og man burde hjelpe den på vei. Maken til oppstopper for utvikling finnes ikke.
Religion er ikke i ferd med å miste noe desverre.
Antall ord: 117

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amunet
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 339
Startet: 06 Jan 2007 21:47
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i fantasiverdenen min

Innlegg av Amunet »

kevenandre skrev:
Shania skrev:Du snakker som du har vett til.

Du kan ikke bedømme en annens opplevelse ut i fra deg selv. De fleste som virkelig har opplevelser som ikke kan forklares, forteller sjelden om det, fordi det finnes sånne som deg som dømmer dem som
mye tull her ellers er det bare folks fantasi som løper løpsk?

Om du ikke har forstått, så er dette et forum som man kan fortelle slike ting, uten å bli overkjørt eller fordummet. Det finnes også mange skeptikere her, som har påstått mye av det samme som du gjør. Men det er flere som bemøter dem.
Er du overbevist at det ikke finnes noe paranormalt, at alt folk forteller ikke er noe annet, enn det du opplever som din egen fantasi. Så er kanskje ikke dette et forum for deg.

En sak, er å diskutere saklig, eksistensen. Men selv om flere prøver seg på det, så ser jeg ofte at man behandler den som har opplevelsen med en stor grad av manglende respekt og medfølelse.
Det er sant at man kan fantiserer, forestille seg og innbilde seg ting. Men man kan også snu det på hodet.
Det er kanskje en innbildning å ikke se spøkelser eller oppfatte deres nærvær. En innbildning og illusjon at det ikke eksisterer noe mer enn det vi i dag kan vitenskapelig bevise.

Og kalle alle som forteller om nærvær, bilder og opplevelser som overnervøse, er også en temmelig snever og fordømmende holdning. Og det stemmer ikke på spesielt mange. Og det er ikke alltid at folk kjenner det som skremmende heller. Når de møter, opplever og ser avdøde nære familie eller et nærvær.

Vel, inneholder ideen om spøkelser en overbevisning om at vi ikke opphører å eksistere, når vi dør. Og den er kanskje ikke alle her enig i. Men å "drite" ut andre, som ikke er enig med deg selv angående dette, i et paranormalt forum, forteller mer om deg, enn noen andre.

Når det gjelder kristendommen, kan jeg godt ta den på min kappe også. Det er på grunn av egne dyrekjøpte erfaringer, Kunnskap og kjennskap til denne religionen. Men også på grunn av visse, som til tider ønsker å bruke dette forumet til å forkynne sin tro. Enten det gjelder abort, politikk eller selve kristendommen. Alle får mene sitt her. Men når argumentene er rene bibelsitater, så blir det egentlig for dumt. Når mesteparten her ikke tror at denne boken er Guds eget inspirerte ord. Men bare en bok, et lite utvalg av mange skrifter som har funnets i den jødiske sivilisasjonen.

At mange ikke vil være med på den dualistiske og kristendommens definering av engler og demoner. Og ikke tror på dens forklaring av disse fenomen. Men heller respekterer og stoler på en persons opplevelse og erfaring av noe, enn å tre en religions forklaring over det.

Jeg forstår du er en en sånn frelst kristen. Ta en liten titt på det jeg skrev på tråden om den rette tro. Om du er her, for å forkynne din frelse. Tre din religion ned over hode på andre, sitere bibelverser, som om det skulle være den eneste rette sannheten. Sa har du kommet til feil sted.
Om du derimot kan møte andre, med litt mer respekt, som et medmenneske. En medskapning, med en anelse av den nestekjærligheten som kristendommen taler så varmt om. Så har verken jeg eller andre noe imot deg, som person. Men du vil få svar på tiltale. Om du setter igang, som visse andre. Paranormal er ikke et sted å utføre misjonsbefalingen på. De færreste her, er frelst, og de færreste her er overhode interessert i å bli det. Og så får din gud, Jesus, heller sende oss til helvete.
Jeg er enig med deg, du er så klok, alle svarene jeg har sett av deg har vert gode :D
Ja jeg vet, svarene dine Shania er fantastiske å lese, har lært så mye :mozilla_smile:
Antall ord: 692
Bilde
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kevenandre
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 131
Startet: 20 Mar 2007 10:51
17
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Fogn

Re: Det finnes ikke spøkelser

Innlegg av kevenandre »

Dave100 skrev:
Kimbara skrev:
Dave100 skrev: Ja religion mister fotfeste, 2.1 milliard av verdens befolkning er kristne, 1.5 milliarder er muslimer, og hinduer er vel endel også 1 milliard? og så har vi sikher,buddhister,jøder osv. Ja religion miter fotfeste:D da rundt 90% tror på Gud.
Og hva tror du disse tallene er basert på? Norge regnes som et kristent land. Omtrent samtlige av etnisk norske nordmenn er døpt og dermed kristne på papiret. Tror du alle disse er kristne i virkeligheten, Dave?

Religionen er i ferd med å miste fotfestet, og man burde hjelpe den på vei. Maken til oppstopper for utvikling finnes ikke.
Religion er ikke i ferd med å miste noe desverre.
Men dere som snakker om neste kjerlighet,, kanskje dere skulle bla tilbake i historien og se på hva de kristne har gjort, jeg føler meg på en måte litt provosert over innlegget ditt.
Antall ord: 154
Åndene eksisterer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amunet
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 339
Startet: 06 Jan 2007 21:47
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i fantasiverdenen min

Re: Det finnes ikke spøkelser

Innlegg av Amunet »

Dave100 skrev:
Kimbara skrev:
Dave100 skrev: Ja religion mister fotfeste, 2.1 milliard av verdens befolkning er kristne, 1.5 milliarder er muslimer, og hinduer er vel endel også 1 milliard? og så har vi sikher,buddhister,jøder osv. Ja religion miter fotfeste:D da rundt 90% tror på Gud.
Og hva tror du disse tallene er basert på? Norge regnes som et kristent land. Omtrent samtlige av etnisk norske nordmenn er døpt og dermed kristne på papiret. Tror du alle disse er kristne i virkeligheten, Dave?

Religionen er i ferd med å miste fotfestet, og man burde hjelpe den på vei. Maken til oppstopper for utvikling finnes ikke.
Religion er ikke i ferd med å miste noe desverre.
Alle jeg kjenner er dritt lei av alle de kristne menighetene som presser på...uffameg jeg som glemte dette ikke var vært å diskutere, skamme meg:)
Antall ord: 145
Bilde
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dave100
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 39
Startet: 15 Okt 2008 21:58
15

Re: Det finnes ikke spøkelser

Innlegg av Dave100 »

kevenandre skrev:
Dave100 skrev:
Kimbara skrev:
Dave100 skrev: Ja religion mister fotfeste, 2.1 milliard av verdens befolkning er kristne, 1.5 milliarder er muslimer, og hinduer er vel endel også 1 milliard? og så har vi sikher,buddhister,jøder osv. Ja religion miter fotfeste:D da rundt 90% tror på Gud.
Og hva tror du disse tallene er basert på? Norge regnes som et kristent land. Omtrent samtlige av etnisk norske nordmenn er døpt og dermed kristne på papiret. Tror du alle disse er kristne i virkeligheten, Dave?

Religionen er i ferd med å miste fotfestet, og man burde hjelpe den på vei. Maken til oppstopper for utvikling finnes ikke.
Religion er ikke i ferd med å miste noe desverre.
Men dere som snakker om neste kjerlighet,, kanskje dere skulle bla tilbake i historien og se på hva de kristne har gjort, jeg føler meg på en måte litt provosert over innlegget ditt.
Hva de kristne har gjordt? Drept og plyndret? Du glemmer at de også er mennesker. Det finnes folk som praktiserer ting feil skjønner du det? Du kan ikke skjære alle over en kam..
Antall ord: 191

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amunet
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 339
Startet: 06 Jan 2007 21:47
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i fantasiverdenen min

Re: Det finnes ikke spøkelser

Innlegg av Amunet »

Dave100 skrev:
kevenandre skrev:
Dave100 skrev:
Kimbara skrev:
Dave100 skrev: Ja religion mister fotfeste, 2.1 milliard av verdens befolkning er kristne, 1.5 milliarder er muslimer, og hinduer er vel endel også 1 milliard? og så har vi sikher,buddhister,jøder osv. Ja religion miter fotfeste:D da rundt 90% tror på Gud.
Og hva tror du disse tallene er basert på? Norge regnes som et kristent land. Omtrent samtlige av etnisk norske nordmenn er døpt og dermed kristne på papiret. Tror du alle disse er kristne i virkeligheten, Dave?

Religionen er i ferd med å miste fotfestet, og man burde hjelpe den på vei. Maken til oppstopper for utvikling finnes ikke.
Religion er ikke i ferd med å miste noe desverre.
Men dere som snakker om neste kjerlighet,, kanskje dere skulle bla tilbake i historien og se på hva de kristne har gjort, jeg føler meg på en måte litt provosert over innlegget ditt.
Hva de kristne har gjordt? Drept og plyndret? Du glemmer at de også er mennesker. Det finnes folk som praktiserer ting feil skjønner du det? Du kan ikke skjære alle over en kam..
skjære alle over en kam...pussig at du sier det..ironisk egentlig...
Antall ord: 206
Bilde
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kevenandre
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 131
Startet: 20 Mar 2007 10:51
17
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Fogn

Re: Det finnes ikke spøkelser

Innlegg av kevenandre »

Dave100 skrev:
kevenandre skrev:
Dave100 skrev:
Kimbara skrev:
Dave100 skrev: Ja religion mister fotfeste, 2.1 milliard av verdens befolkning er kristne, 1.5 milliarder er muslimer, og hinduer er vel endel også 1 milliard? og så har vi sikher,buddhister,jøder osv. Ja religion miter fotfeste:D da rundt 90% tror på Gud.
Og hva tror du disse tallene er basert på? Norge regnes som et kristent land. Omtrent samtlige av etnisk norske nordmenn er døpt og dermed kristne på papiret. Tror du alle disse er kristne i virkeligheten, Dave?

Religionen er i ferd med å miste fotfestet, og man burde hjelpe den på vei. Maken til oppstopper for utvikling finnes ikke.
Religion er ikke i ferd med å miste noe desverre.
Men dere som snakker om neste kjerlighet,, kanskje dere skulle bla tilbake i historien og se på hva de kristne har gjort, jeg føler meg på en måte litt provosert over innlegget ditt.
Hva de kristne har gjordt? Drept og plyndret? Du glemmer at de også er mennesker. Det finnes folk som praktiserer ting feil skjønner du det? Du kan ikke skjære alle over en kam..
men skjønner du at vi og er mennesker, så hva har vi gjort. Uansett er vel din gud like glad i deg som meg i følge deres tro. er han ikke? Hvem var det som brant hekser og stakk ut øynene på folk som ikke trodde på Gud?? Så da spør eg ka har me gjort??
Me har vel ikkje gjort dokk noge galt, og du snakke om at me sprer løgner; Eg sko ønskt at du egentlig aldrig kom over dette forumet , det er ikke noe for deg. Du har ingenting å dele med oss , du tror jo ikke på det, Hvorfor vere her da og provosere andre som tror på det, og er her på forumet for å snakke om det? Jeg synes at du er urettferdig og har en smule dårlig selv insikt som de fleste andre kristne halleluja folk
Antall ord: 339
Åndene eksisterer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kevenandre
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 131
Startet: 20 Mar 2007 10:51
17
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Fogn

Re: Det finnes ikke spøkelser

Innlegg av kevenandre »

kevenandre skrev:
Dave100 skrev:
kevenandre skrev:
Dave100 skrev:
Kimbara skrev:
Og hva tror du disse tallene er basert på? Norge regnes som et kristent land. Omtrent samtlige av etnisk norske nordmenn er døpt og dermed kristne på papiret. Tror du alle disse er kristne i virkeligheten, Dave?

Religionen er i ferd med å miste fotfestet, og man burde hjelpe den på vei. Maken til oppstopper for utvikling finnes ikke.
Religion er ikke i ferd med å miste noe desverre.
Men dere som snakker om neste kjerlighet,, kanskje dere skulle bla tilbake i historien og se på hva de kristne har gjort, jeg føler meg på en måte litt provosert over innlegget ditt.
Hva de kristne har gjordt? Drept og plyndret? Du glemmer at de også er mennesker. Det finnes folk som praktiserer ting feil skjønner du det? Du kan ikke skjære alle over en kam..
men skjønner du at vi og er mennesker, så hva har vi gjort. Uansett er vel din gud like glad i deg som meg i følge deres tro. er han ikke? Hvem var det som brant hekser og stakk ut øynene på folk som ikke trodde på Gud?? Så da spør eg ka har me gjort??
Me har vel ikkje gjort dokk noge galt, og du snakke om at me sprer løgner; Eg sko ønskt at du egentlig aldrig kom over dette forumet , det er ikke noe for deg. Du har ingenting å dele med oss , du tror jo ikke på det, Hvorfor vere her da og provosere andre som tror på det, og er her på forumet for å snakke om det? Jeg synes at du er urettferdig og har en smule dårlig selv insikt som de fleste andre kristne halleluja folk men du må lære å se du og. Skjønner du at jeg synes at du er feig??
Antall ord: 312
Åndene eksisterer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dave100
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 39
Startet: 15 Okt 2008 21:58
15

Re: Det finnes ikke spøkelser

Innlegg av Dave100 »

kevenandre skrev:
kevenandre skrev:
Dave100 skrev:
kevenandre skrev:
Dave100 skrev:
Religion er ikke i ferd med å miste noe desverre.
Men dere som snakker om neste kjerlighet,, kanskje dere skulle bla tilbake i historien og se på hva de kristne har gjort, jeg føler meg på en måte litt provosert over innlegget ditt.
Hva de kristne har gjordt? Drept og plyndret? Du glemmer at de også er mennesker. Det finnes folk som praktiserer ting feil skjønner du det? Du kan ikke skjære alle over en kam..
men skjønner du at vi og er mennesker, så hva har vi gjort. Uansett er vel din gud like glad i deg som meg i følge deres tro. er han ikke? Hvem var det som brant hekser og stakk ut øynene på folk som ikke trodde på Gud?? Så da spør eg ka har me gjort??
Me har vel ikkje gjort dokk noge galt, og du snakke om at me sprer løgner; Eg sko ønskt at du egentlig aldrig kom over dette forumet , det er ikke noe for deg. Du har ingenting å dele med oss , du tror jo ikke på det, Hvorfor vere her da og provosere andre som tror på det, og er her på forumet for å snakke om det? Jeg synes at du er urettferdig og har en smule dårlig selv insikt som de fleste andre kristne halleluja folk men du må lære å se du og. Skjønner du at jeg synes at du er feig??
Er jeg feig? Javell, litt nysgjerrig.
Antall ord: 259

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kevenandre
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 131
Startet: 20 Mar 2007 10:51
17
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Fogn

Re: Det finnes ikke spøkelser

Innlegg av kevenandre »

Dave100 skrev:
kevenandre skrev:
kevenandre skrev:
Dave100 skrev:
kevenandre skrev: Men dere som snakker om neste kjerlighet,, kanskje dere skulle bla tilbake i historien og se på hva de kristne har gjort, jeg føler meg på en måte litt provosert over innlegget ditt.
Hva de kristne har gjordt? Drept og plyndret? Du glemmer at de også er mennesker. Det finnes folk som praktiserer ting feil skjønner du det? Du kan ikke skjære alle over en kam..
men skjønner du at vi og er mennesker, så hva har vi gjort. Uansett er vel din gud like glad i deg som meg i følge deres tro. er han ikke? Hvem var det som brant hekser og stakk ut øynene på folk som ikke trodde på Gud?? Så da spør eg ka har me gjort??
Me har vel ikkje gjort dokk noge galt, og du snakke om at me sprer løgner; Eg sko ønskt at du egentlig aldrig kom over dette forumet , det er ikke noe for deg. Du har ingenting å dele med oss , du tror jo ikke på det, Hvorfor vere her da og provosere andre som tror på det, og er her på forumet for å snakke om det? Jeg synes at du er urettferdig og har en smule dårlig selv insikt som de fleste andre kristne halleluja folk men du må lære å se du og. Skjønner du at jeg synes at du er feig??
Er jeg feig? Javell, litt nysgjerrig.
Hør jeg synes at du fikk en kjempedum start her på forumet, jeg med\ner hvorfor er du ikke på et kristent diskusjons forum,Jeg beklager litt at jeg ble så sint , men jeg sier bare det jeg mener, og du sier det du mener , dermed er det sagt, vi kommer ingen vei, er det slik du vil det skal vere? Tror neppe at du klarer å lede noen av oss her på forumet inn i lyset
Antall ord: 327
Åndene eksisterer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links